• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vang het kapotte krengending op en zie dat de simkaart nog heel is. De simkaart houd ik en het krengenomhulsel gooi ik naar beneden samen met een leeg videobandje x']


    Why don't you break my heart

    Ik vang het leeg videobandje op en laat het krengomhulsel naar beneden vallen samen met een string xD

    Ik vang het krengenomhulsel en de string, hou het krengenomhulsel en gooi de string met een kauwgompapiertje naar benenden vallen =]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vang de string en het kauwgom papiertje op. Ik doe mijn kauwgom in het papiertje en gooi het in de prullenbak...de string doe ik in een zakje en stuur ik naar de paus. Ondertussen gooi ik roosvice naar beneden en schreeuw erbij: "Het komt wel goed schatje" x']


    Why don't you break my heart

    ik vang de roosvice op en zie dat het pak leeg is. ik gooit het in de prullenbak. net als ik de prulliebak open doe, komen er een paar maaien uit en een wandelende visstick. de visstick film ik en in zet hem op youtube. de maaien gooi ik naar beneden...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik vang de maden zelf op en ik hoor dat ze opeens psygosocial van slipknot gaan spelen. ik begin mee te rocken en gooi daarna alles naar beneden alleen hed maaie-drumstel bewaar ik voor gustt..


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik gooi alles naar beneden wat het ook mag zijn maar als er iets inzit wat van Tom is of waar Tom van houd hou ik het bij! en ik gooi ook nog een schattige oliefant naar beneden!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik sorteer de bloemblaadjes op kleur en gooi de gele naar beneden


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ik vand de gele op en wil er een schilderij mee maken. daarom gooi ik ze in de pindakaas. net als ik begin met schilderen van de Ollie van yoon op me kop en val ik + de bleomenpindakaas naar beneden xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik laat ICExSCREAM lekker vallen en voer de bloemenpindakaas aan mn hand


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik van IcexScream op en plaats haar veilig op mijn verdieping; daarna trek ik me geschiedenisleraar uit het keuken kastje en gooi hem naar beneden


    I am an idiot, I move.

    Ik van ICExSCREAM en stuur haar naar de lift zodat ze weer naar haar eigen kamer kan gaan.
    Zelf laat ik perongelijk met roze lipgloss vallen.

    Ik vang je roze lipgloss.

    Ik haal de lipgloss eruit,
    en gooi de verpakdinges xD

    toen ik net uit de lift kwam rende ik snel naar het potje toe en vangde het net op. toen tikte er iemand op mijn schouder. het was Georg! hij zei dat ik zijn oma's zus dochter van de dochters nicht nicht blabla was. toen ging ik met hem praten, maar hij begon opeens uit een dr. phil boek voor te lezen. ik had daar geen zin in en gooide het boek naar benede terwijl ik georg nederlands ging leren. dat kon hij n iet en gooide dat duits-nederlands boek naar beneje xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    o jaa later ging ik nog even met de lift naar beneden xChickita lastigvallen omdat zij niet de moeite deed om me te vangen :P ik had nog een extra dr phil boek bij me en legde uit dat van alle mennsen die niet opgevangen worden 1 op de 3 een trauma krijgen :8 daarna nam ik wraak en gooi haar extra naar benede


    You're the heir, I'm the forgotten grave..