• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Breezy schreef:
    (...)

    Nee, ik zou ook kwaad zijn, maarja, mss omdat ze nog niet online is geweest verder?

    Sem was vanochtend online, ze wist niet eens dat ze geen bemiddelaar meer was. Ze kreeg er niet eens bericht van.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Of je kunt het aan de kant schuiven en je weer met andere dingen bezig houden. :')

    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    (...)
    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.


    Go girl :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Torresss schreef:
    (...)
    Sem was vanochtend online, ze wist niet eens dat ze geen bemiddelaar meer was. Ze kreeg er niet eens bericht van.


    Oh.
    Ja oke, dat slaat dan nergens op. Als Rutger haar on-bemiddeld moet hij haar wel persoonlijk een pb sturen met de reden en alles erin.


    Smiling but close to tears.

    Torresss schreef:
    (...)
    Sem was vanochtend online, ze wist niet eens dat ze geen bemiddelaar meer was. Ze kreeg er niet eens bericht van.


    Dat vind ik niet kunnen men o.o


    you're my favourite part of the day ~

    Breezy schreef:
    (...)

    Oh.
    Ja oke, dat slaat dan nergens op. Als Rutger haar on-bemiddeld moet hij haar wel persoonlijk een pb sturen met de reden en alles erin.

    Ja daarom.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    BIackParade schreef:
    (...)
    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.


    Juist.
    kijk met jou kan ik praten.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    Breezy schreef:
    (...)

    Juist.
    kijk met jou kan ik praten.(nerd)

    Hehe (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    (...)
    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.

    Ik mag jou wel :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    BIackParade schreef:
    (...)
    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.

    Kijk jij snapt het.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Even serieus.
    Is het jullie opgevallen dat Sem, op de ongeluksdag -vrijdag de dertiende- on-bemiddeld is.
    Ik haat deze dag jonge. ):


    Smiling but close to tears.

    BIackParade schreef:
    (...)
    Nouw juist niet. Sem was iemand die met veel mensen/users kon opschieten, voor vele was ze ook een goede vriendin. En dan lezen wij zo net op een topic dat ze uit het team geknikkerd word omdat er geen goede cominicatie was. Ik kan begrijpen dat sommige users nu echt pissed off zijn.

    Lekker gezegd meid _O_

    Sem moet terug komen als het groene Forlan lovertje. & Anders maak ik een hyves aan, en dat meen ik haha. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Breezy schreef:
    Even serieus.
    Is het jullie opgevallen dat Sem, op de ongeluksdag -vrijdag de dertiende- on-bemiddeld is.
    Ik haat deze dag jonge. ):

    Huh, inderdaad. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    offtopic (cat): Ik heb tot nu toe ook alleen nog maar ongeluk gehad !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!