• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken Sem niet echt, maar ik vind jullie excuus best wel flauw. Maar ja, ik snap ook wel als jullie het niet uitgebreider kunnen vertellen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ElLieno schreef:
    Sem moet terug komen als het groene Forlan lovertje. & Anders maak ik een hyves aan, en dat meen ik haha. (krul)

    Dan ga ik lid worden van de hyves.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ElLieno schreef:
    Sem moet terug komen als het groene Forlan lovertje. & Anders maak ik een hyves aan, en dat meen ik haha. (krul)


    Ik word lid dan (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    ElLieno schreef:
    Sem moet terug komen als het groene Forlan lovertje. & Anders maak ik een hyves aan, en dat meen ik haha. (krul)

    Oehh, dikke tegenbeweging (krul)

    Breezy schreef:
    Even serieus.
    Is het jullie opgevallen dat Sem, op de ongeluksdag -vrijdag de dertiende- on-bemiddeld is.
    Ik haat deze dag jonge. ):


    Oké, dat suckt.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik ga een aanmaken hahahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Sem moet terug komen als het groene Forlan lovertje. & Anders maak ik een hyves aan, en dat meen ik haha. (krul)


    Zeg wanneer die hyves er is, want ik word serieus lid (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    ElLieno schreef:
    Ik ga een aanmaken hahahaha.


    Ja en dan heb je al meteen 4 - 5 leden.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik wacht eerst af haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Ik ga een aanmaken hahahaha.


    Ik word lid, link?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:06 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Dan hebben ze toch niks over te zeggen op Q, het dan mijn hyves haha


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jongens, deze discussie heeft helemaal geen zin. Sem is geen bemiddelaar meer voor een reden, maar die reden gaan wij hier niet open en bloot neerzetten, in verband met Sem zelf. Misschien vind zij het wel helemaal niet prettig, en daar hebben wij ook het respect voor. Als het haar allemaal niet uit maakt, en ze wél wil vertellen waarom ze eruit is gezet, dan gaat ze dat heus nog wel doen. Heb gewoon een beetje geduld, Sem komt vanzelf wel online (krul)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:07 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ElLieno schreef:
    Ik ga een aanmaken hahahaha.

    Meteen de link geven.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waar kan ik ook alweer op klikken om een nieuwe hyves aan te maken?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BIackParade schreef:
    (...)

    Nee okay, maar misschien zitten wij users wel fout. Dan kun je toch beter hardere feiten geven dan ons nu allemaal in ons sop te laten koken.


    Hoezo? Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Je krijgt niet overal antwoord op of niet overal uitleg voor. Wees blij dát er nog wat verteld wordt, anders waren er waarschijnlijk veel meer roddels e.d. gekomen dan zo.
    Ik vind heel het gezeik van iedereen een beetje overdreven hierover. Voor Sem vind ik het jammer dat ze haar status kwijt is, maar ik zal er verder niet over oordelen of het terecht was of niet.
    En jullie moeten kappen met zaniken en denken alles te weten te mogen komen. Seriously guys, grow the fuck up.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:09 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell