• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Fatal schreef:
    (...)

    Maar wat is die communicatie dan, waar je het over hebt?


    dat weten ze zelf niet denk k ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    appelkirst schreef:
    (...)
    Als er iets niet goed gelopen is in de communicatie wil het niet zeggen dat mensen het niet met elkaar kunnen vinden. Dat kan vanalles betekenen. Wat jullie daarvan maken moeten jullie helemaal zelf weten. Of dat dan ook klopt is een tweede. (nerd)

    Maar meestal als je het wel met iemand kan vinden, loopt de communicatie toch ook goed. Anders snap ik het niet. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zeg het maar nog een keer:
    Moeten jullie geen adem halen?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik zeg het maar nog een keer:
    Moeten jullie geen adem halen?(krul)

    Alleen mensen moeten dat (cat)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    @Envoi, ik weet heel goed wat ik neerschrijf. En ik snap ook wat ik neerschrijf. Ik neem altijd alle verantwoordelijkheid op me van de woorden die ik uitspreek of neerschrijf..

    @Fatal, er kunnen wel andere dingen voorvallen die met communicatie te maken hebben. Het heeft er ook niets mee te maken of we Sem wel of niet mochten. Want zover ik weet mocht iedereen haar. Er zijn gewoon dingen gebeurd -niet zulke lichte dingen, anders zouden we er niet zo zwaar aan trekken- die toch wel voor veel gevolgen hebben gezorgd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow iedereen is hier wel aardig gepikeerd over, zeg. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Conflate schreef:
    Ik zeg het maar nog een keer:
    Moeten jullie geen adem halen?(krul)
    Nee, ik adem nooit. Ik ben niet eens een echt mens. Dus voor mij gaat dat niet op.


    Wie du mir, so ich dir.

    Appelmoes schreef:
    Wow iedereen is hier wel aardig gepikeerd over, zeg. :X
    Niet geheel onbegrijpelijk opzich. Snap ik toch wel hoor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    @Envoi, ik weet heel goed wat ik neerschrijf. En ik snap ook wat ik neerschrijf. Ik neem altijd alle verantwoordelijkheid op me van de woorden die ik uitspreek of neerschrijf..

    @Fatal, er kunnen wel andere dingen voorvallen die met communicatie te maken hebben. Het heeft er ook niets mee te maken of we Sem wel of niet mochten. Want zover ik weet mocht iedereen haar. Er zijn gewoon dingen gebeurd -niet zulke lichte dingen, anders zouden we er niet zo zwaar aan trekken- die toch wel voor veel gevolgen hebben gezorgd.


    Oké, daar kan ik het mee doen. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee, ik adem nooit. Ik ben niet eens een echt mens. Dus voor mij gaat dat niet op.

    Dacht ik al (krul)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee, ik adem nooit. Ik ben niet eens een echt mens. Dus voor mij gaat dat niet op.

    -plat-


    *insert philosophical cringe expression here*

    @Appelkirst ; da's goed, maar ik snap het nog altijd niet zo, maar dat zal dan aan mij liggen ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Appelmoes schreef:
    Wow iedereen is hier wel aardig gepikeerd over, zeg. :X

    Ik denk dat wij users wel gepikeerd blijven tot wij weten wat er is gebeurt.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    appelkirst schreef:
    (...)
    Niet geheel onbegrijpelijk opzich. Snap ik toch wel hoor (nerd).

    Nou, als Sem er vrede mee heeft.. Of heeft ze dat niet?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Wow iedereen is hier wel aardig gepikeerd over, zeg. :X

    Dan ben ik raar, ik word hier namelijk melig van en dan krijgen jullie reacties van: Moeten jullie nooit ademen?(krul) Enzo(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*