• Haii,,
    Oké, de JB's hebben dus sins deze week een eigen tv-serie op JETIX (NL)... Ze laten dan hun tour zien, maar nu vraag ik me dus af... WAAR BLIJFT DIE VAN TH! x'D
    Dus, wat vinden jullie hier van?! Ik vind de JB's zoiezo al niet zo goed, maar hun krijgen weer een eigen serie! Tuzull, niet leuk :',(
    xxx Anouk (LL')


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik zat te schelden toen ze dat lieten zien en ik dacht ook gelijk: De JB wel en TH niet!?

    Dat dacht ik eerst dus ook, maar nu vind ik dit eigenlijk een beetje gezeur, want Tokio Hotel heeft toch TH-tv en nog een paar dvd's en ze hebben gelijk. Wordt de gemiddelde fan nòg jonger. Dat zie je bij JB ook. Als je dat programma ziet dan zitten er bij zo'n optreden dus echt jonge meisjes keihard te gillen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Jb heef het nodig, TH niet:P th red het ook met alleen de muziek die hoeft er geen tv serie om heen!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Jb heef het nodig, TH niet:P th red het ook met alleen de muziek die hoeft er geen tv serie om heen!

    kijk dat is gewoon waar!!


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Vinden jullie niet dat jullie al genoeg van hen weten?
    Laat ze toch een privéleven hebben!
    Kijk hun DVD's gewoon.
    Gun ze alsjeblieft dat kleine beetje privacy...

    Jolien

    Vinden jullie niet dat jullie al genoeg van hen weten?
    Laat ze toch een privéleven hebben!
    Kijk hun DVD's gewoon.
    Gun ze alsjeblieft dat kleine beetje privacy...

    Jolien
    Ik sluit me aan bij Joll.. sorry maar volgens mij beseffen jullie niet dat tokio htoel alleen maar meer kapot gaat door al die onzin. En ja dat lees je goed. 'alleeen maar meer'


    Wie du mir, so ich dir.

    JB=comercieeeeeel !
    TH=comercieel, = niet zo veel als JB


    dus een tv serie maakt et nog COMERCIELER enzo ik ivnd dat zo dom dus ik vind dat th dat niet nodig heeft

    COMERCIELE SHIT DA IST
    JB= COMMERCIELE SHIT ! :@ ik haat die
    sry voor de JB-FANS ik haat JULLIE NIET
    ik haat JB zelf


    Gilles (ll)

    je hebt tog al op youtube Tokio Hotel tv,
    en dat is , als je er van weet, nog commecieler, want dat kan je over de hele wereld bekijken , Jetix niet


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Nee maar het is beter zo,Ik bedoel Je wil toch niet dat Tokio Hotel iets wordt als de naked brothers band..? Ze krijgen echt 6 jarige fans hoor zoals WeerWolfwilm zegt..



    jaa, idd.
    en eerlijk gezegt.. dat is dus echt wel het laatste waar ik op zit te wachten -_-


    Protège moi de mes désirs.

    Sorry was de TH-tv ff vergeten... Maar dat komt omdat ik geen youtube kan bekijken wand onze pc blokt die -.-'
    Mjha jullie hebben gelijk TH moet geen tv-serie krijgen! Dat word echt erg x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Sorry was de TH-tv ff vergeten... Maar dat komt omdat ik geen youtube kan bekijken wand onze pc blokt die -.-'
    Mjha jullie hebben gelijk TH moet geen tv-serie krijgen! Dat word echt erg x'D


    Waarom maak je er dan een topic over?


    -