• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Geloofloos.
    (ja ik weet dat het eigenlijk ‘atheïst’ is (nerd))


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik gelooof wel.
    Maar het boeit me niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben moslim maar geloof eigenlijk in de wetenschappelijke theorieën.


    All this dampness is damp.

    xDesire schreef:
    (...)

    Wat wil je? Dat god politie agent en engel gaat spelen?
    Die oorlogen doen mensen zelf, en het leven is nou eenmaal oneerlijk


    Ik bedoel ermee te zeggen. Waarom laat hij onschuldige lijden? Hoe kan hij toestaan dat een 3 jarig kindje sterft aan leukemie? Hoe kan hij mensen die hun hele leven zichzelf hebben weggecijferd voor andere op een pijnlijke manier laten sterven?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heatherfield schreef:
    Ik geloof in niks, en ik vind het allemaal bullshit (cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben Christelijk, Protestants om precies te zijn. Dus ik geloof wel en ik doe er wel iets mee. Zo bid ik elke dag en ik heb liever niet dat mensen met God spotten, maar dat doe ik zelf ook wel eens. Daar word ik niet kwaad om of zo, maar het irriteert me wel als iemand heel vaak gvd zegt. Naar de kerk ga ik niet, dat vind ik niet zo boeiend en nodig.. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat een verdraagzaamheid mensen, komaan ;o
    maar anyway:
    Ik geloof.
    Ik ben wel min of meer katholiek opgevoed maar kan me niet helemaal in het christendom vinden..
    mijn moeder is lerares godsdienst dus ik ben een van de weinige (naar mijn gevoel) die nog echt geïnteresseerd is in verschillende godsdiensten. Heb er ook veel over gelezen enzo..
    zelf vind ik het boeddhisme eigenlijk heel interessant (ik weet het, ds niet echt een godsdienst meer een soort van levensfilosofie) en hindoeïsme ook wel, gewoon het idee dat er voor alles een god is vind ik boeiend, je zou kunnen zeggen dat ik geloof in de natuur op zich..


    Fooled ya!

    Ik vind dat sommige mensen echt overdrijven in hun geloof,... dus nee, niet gelovig!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Heatherfield schreef:
    Ik geloof in niks, en ik vind het allemaal bullshit (cat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik geloof wel dat God er is, want ik ben Christelijk -> Protestants opgevoed en moest ook naar een Christelijke basisschool en ook naar een Christelijke middelbare school. Alleen doe ik er niks mee, maar als ik ergens heel erg onzeker over ben bid ik weleens, heel stiekem.(cat)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    iedereen heeft zijn eigen geloof en dat is goed, dat hebben we maar te respecteren,,
    ik geloof wel dat er meer is, maar niet dat er specifiek één iemand, of iets, is. Ik weet niet precies wat ik moet geloven zeg maar,,
    mijn familie zelf is Doopsgezind, maar het is niet zo dat ik gelovig ben opgevoed en dat is ook precies wat Doopsgezind inhoudt, dat je op je 18e (of later) er zelf voor kiest om gedoopt te worden of niet,,


    Never forget the things that make you smile

    Protestants. :Y)
    And I'm proud of it


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Ik geloof wel... Ik geloof ook dat we naar de hemel gaan enzow. Maar zelf ga ik niet naar de kerk maar ik bid wel bijna iedere dag.
    Mar ik ben er ook mee opgegroeid... :) Ik vind wel dat mensen moeten acepteren dat mensen geloven wij acapeteren ook dat vele niet geloven. Ik bedoel het goed..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haal geloof uit deze wereld, en er zal 60% minder oorlog + terrorisme zijn.

    Fortune schreef:
    Ik geloof niet.


    Comedy is simply a funny way of being serious.