• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Eyeless schreef:
    Haal geloof uit deze wereld, en er zal 60% minder oorlog + terrorisme zijn.


    Pas op met wat je zegt, want dat is racisme


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ik ben niet gelovig, maar ik heb niks tegen gelovige mensen.


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    xDesire schreef:
    (...)

    Pas op met wat je zegt, want dat is racisme
    Ik moet je hier helaas ongelijk in geven.. Als we kijken naar de geschiedenis van de wereld, als we kijken wat er tegenwoordig speelt: Oorlogen gaan nou eenmaal vaak om geloof. Sommige mensen lijken er niet tegen te kunnen dat andere mensen een ander geloof hebben, en als dat de verkeerde mensen zijn, dan krijg je oorlog. En het terrorisme: Als we kijken naar de grootste terroristische bende op de wereld hedendaags, Al Qaida; grotendeels gebaseerd op het geloof. En ja, dat is ook eigenlijk helemaal niet waar het echte geloof om draait, maar het is wel zo dat een klein deel van de gelovigen dat niet snapt. En zoals ik al zei; als het de verkeerde mensen zijn, mensen met te veel macht.. Tja.


    Life is hard and then we die

    Eyeless schreef:
    Haal geloof uit deze wereld, en er zal 60% minder oorlog + terrorisme zijn.

    Dat lieve schat hang helemaal van het geloof af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet het niet,
    ik bid soms wel, ofzo?
    Als ik gewoon iets kwijt moet of als ik iemand ken, die dood is gegaan, maar ik heb geen flauw idee of er nou echt iemand 'daarboven' zit.


    wth.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 10:45 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik geloof nergens in, en laat andere mensen er lekker in geloven. Zo hou ik van Alex Gaskarth, en andere van Justin Bieber. Ik laat ze lekker.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb geen problemen met gelovige mensen, zo lang het niet te ver gaat. Zelf geloof ik niet in iets zoals God, want dat beeld is veel te abstract. Ik zie geloof ook als een steunpunt voor mensen, om een rede aan het leven te geven, liefde te vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 10:49 ]


    "Stay beautiful. Keep it ugly."