• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    heb ik ook gelezen x]
    vond best wel zielig

    wow! Die Pieper krijgt meer voor elkaar dan hem lief is...


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Das echt zielig, maar ik weet zeker dat dat kind meer problemen heeft.

    Heb het dan over een andere artiest of weet ik het wat, ga online op een we luv justin bierbuik fan club ofzo, overdrijven is ook een vak he.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 17:06 ]


    Little Monster 4 Life

    Mensen kunnen je toch niet beoordelen op je muziekstijl?


    Food.

    Belachelijk dat ze daarom gepest wordt; Oké, ik vind Justin Bieber misschien ook vreselijke muziek maar;So what?

    OhnexEnde schreef:
    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    srry dat ik het zeg maar zo iemand vind ik een aanstelster. wat maakt het uit dat iemand je muziek smaak leuk vindt:S mijn beste vriendin heeft een hekel aan mijn liefelings band (paramore) en ik ken niemand die hun muziek leuk vindt. maar wat maakt t uit ik luister die muzziek voor mezelf niet voor andere


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Volgens mij heeft dat kind gewoon zelfmoord gepleegd omdat ze geen vrienden had enzovoort. Niet om Justin.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Weet je zeker dat het een échte zelfmoord poging was, of gewoon een schreeuw om aandacht..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Soulsavers schreef:
    Dat vind ik heel zielig voor haar; dat 'r hele leven om een celeb draait...

    Dat dacht ik dus ook. Waarschijnlijk ligt het ook een beetje aan het puber zijn..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    aaaaaaaaaaaaaaaa arm kind!


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Ik heb echt medelijden met dat meisje..
    Ik denk dat er meer aan de hand was dan alleen JB, sorry hoor maar dit klinkt als een echte roddel.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Marij94 schreef:
    wow! Die Pieper krijgt meer voor elkaar dan hem lief is...

    nou niet Bieber de schuld gaan geven hé..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oké, dat is best raar. Zo veel heb je er toch niet voor over?!


    -