• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !

    Ze zijn hier dit jaar toch 2 keer geweest? En btw: ze gaan een nieuw album uitbrengen die uit komt in EUROPA.
    Volgens mij worden ze verplicht die signeersessie's te doen, en hun bepalen volgens mij ook niet zelf wanneer ze waar een tour doen. PLATENMATSCHAPPIJ.
    En in 2009 komen ze toch terug? Of hou je dat niet vol? 0.o


    Sweet dreams will come true.

    Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !

    Ze zijn hier dit jaar toch 2 keer geweest? En btw: ze gaan een nieuw album uitbrengen die uit komt in EUROPA.
    Volgens mij worden ze verplicht die signeersessie's te doen, en hun bepalen volgens mij ook niet zelf wanneer ze waar een tour doen. PLATENMATSCHAPPIJ.
    En in 2009 komen ze toch terug? Of hou je dat niet vol? 0.o


    Sweet dreams will come true.

    Lieve Jeanie x'D [of joy]

    die proberen daar gewoon door te breken, en jah, dan moet ge wel een beetje de fans verwaarlozen. Oneerlijk tegenover ons maarjah, binnenkort komen ze toch wel terug. btw ; aan belgie gingen ze zich nog exscuseren omdat ze zo bruusk moesten eindigen met hun optreden op werchter Boutique. Héél Th was daar heel kwaad om, omdat ze door de security werden weggehaald en genen dag meer mogten zeggen..

    Amen (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    btw : Happy B-day for Morgen (:

    x Ly


    And all the girls in the front row scream your name.

    Was niet mijn bedoeling 2x te posten. Sorry (A)


    Sweet dreams will come true.

    Together we can make it while the world is crashing down - Samen halen we het wanneer de wereld vergaat.
    Wir müssen nur noch 1.000 Meere weit - Wij[/b] hoeven nog maar 1000 zeeen ver
    Ich bin an Deiner Seite - Ik ben aan jou zijde
    Irgendwann laufen wir zusammen durch den Monsun - Ooit lopen wij samen door de moesson.
    Ich sterb - für unsere Unsterblichkeit - Ik sterf voor onze onsterflijkheid
    We'll be there soon - We zullen er snel zijn
    Ich schrei' in die Nacht für dich - Ik schreeuw in de nacht voor jou

    Ik zeg niet dat deze al liedjes zijn geschreven voor fans, maar zoals An Deiner Seite & Spring Nicht wel.


    Sweet dreams will come true.

    wtf!! leren jullie het nou nooit?! laat ze verdomme toch doen! zo kan je ma ook beginnen "nee je gaat niet naar vrienden, je blijft bij je zus, zij was tenslotte ook je eerste vriendin!' omg! hou op kleine kindjes!
    laat ze toch doen! ze hebben een werelddroom, geen europa droom! && je kan TH tv wél nog zien!
    verdomme! kwordt echt hoorndol van jullie! altijd maar zeike da TH geen aandacht meer heeft voor europese fans! gewoon omdat ze es een paar maande daar zitte! ooit al bij stil gestaan dat amerika véél groter is dan belgie en nederland same ofzo?!
    iemand iets tegen op wat ik zei? zeg maar op dan!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    aNDERS sturen we met zn allen een mail


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    aNDERS sturen we met zn allen een mail

    vwat? om te zeggen dat ze hun droom niet moge waarmake?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    wtf!! leren jullie het nou nooit?! laat ze verdomme toch doen! zo kan je ma ook beginnen "nee je gaat niet naar vrienden, je blijft bij je zus, zij was tenslotte ook je eerste vriendin!' omg! hou op kleine kindjes!
    laat ze toch doen! ze hebben een werelddroom, geen europa droom! && je kan TH tv wél nog zien!
    verdomme! kwordt echt hoorndol van jullie! altijd maar zeike da TH geen aandacht meer heeft voor europese fans! gewoon omdat ze es een paar maande daar zitte! ooit al bij stil gestaan dat amerika véél groter is dan belgie en nederland same ofzo?!
    iemand iets tegen op wat ik zei? zeg maar op dan!
    Ik eens x3


    Sweet dreams will come true.

    Ik begin eigenlijk ook minder fan te zijn..
    Wrm moeten ze toch naar Amerika gaan... Ze hebben ons toch? :S

    Njaah laat ze maar doen :)

    Ik begin eigenlijk ook minder fan te zijn..
    Wrm moeten ze toch naar Amerika gaan... Ze hebben ons toch? :S

    omg! weetje wat ik nou lache vind? als jouw ma nu plots beslist om naar amerika te gaan! en als TH daar dan niet meer komt omdat hun fans ze toch hebbe kunne overtuige om hier in europa te blijve! dat zou ik echt giere vinde!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik snap dat ze daar willen doorbreken, en ik hoop dat ze dat ook doen (WORLD DOMINATION! :D)
    Maar ik kan echt niet wachten tot ze trug in europa optredens gaan doen! Het is gewoon zo juist dat ze hier zijn.

    Tokio hotel => heersers over europa

    Mensen,
    Denken jullie nu echt dat ze zo'n dingen zélf beslissen?
    Zij kunnen er helemaal niets aan doen!
    Ze dragen de gevolgen van het beroemdzijn...
    Ze zijn ons heus niet vergeten!
    Get a life zou ik zo zeggen...
    Jullie weten niet half hoe moeilijk dit allemaal voor ze is.