• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    k vind het echt zo erg dat van tokio hotel he
    srry dat k het zge maar hoe kunnen ze dat doen ons zo laten stikken.
    om het zo in 1x te zeggen het kan wta grof worden maar dat intreseert me geen eene zak!!
    effe trait to the point[or whatever]:

    k kook hier zowat van woede[niet te letterlijk op nemen:P]

    ze geven alleen maar om die KUT AMERIKA! terwijl amerika ook nog in die verkiezingen zitten gaat th nog effe een bezoekje/tourtje er geven en wij? nee wij moeten maar geduld hebben,alsof we dat niet hebben he.wij beloven hun als fans ons ook als fans te gedragen en bij heel veel maar dan ok heel veel concerten enzo aanwezig te zijn en hun et steunen in heel veel dingen wat hun doen en lachen of huilen als we hun EINDELIJK 1X ZIEN!! en wat doet tokio hotel?1 of 2x lachen en optreden en thats it.
    en in amerika? daar geven ze singeersessie's enz..
    en amerika heeft nog niet genoeg!!om fan te worden/blijven van hun nee ze laten th maar stikken,laten concertzalen half verkocht [de helft s nog vrij!!]en daar s th BLIJ OM?
    nou waarschijnlijk wel want ze zijn daar wel heel erg vaak!! en wij moeten hier maar wachten en ze beloven ook ene hoop maar komen ze het na?
    jaah datganen waar die hele belofte omgata dat komen ze na maar de datum nee hoor dat duurt wel weer een half jaar als het niet langer duurt en weetje wat me niet zla verbazen als ze in amerika all nieuwe nmmer hebben gespeelt,all s HET ER MAAR 1!! dan s het all erg alleen om dan fans te scoren en hopen dat ze daar doorbreken nou srry dat k het zge maar anagezien die MTF awards enz... moet amerika toch wel genoeg te weten zijn gekomen dat th daar wilt door slaane n dat ze daar komen nou veel zijn! of ben k nou zo gek?





    je bent zo gek!!
    echt, wat haal je in je kop? denk je echt dat TH daar alleen over beslist? echt neit dus he! en dan nog! je lijkt echt egoistisch hoor! ik mag wedden dat het de mangagers zijn die zegge da ze die signeersessie's moete doen! en dan zal TH gezegd hebbe da ze ook de europese fans wille bedanke voo de mtv awards!! godverdomme! ge zou echt nei denke dat jullie fans zijn! of zijn jullie da nie meer omda TH van hun managers in amerika moete blijve?
    nou, ik weet 1 ding: julie zijn fucking zielig en egoistisch!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nou... hierover heeft iedereen het al zoveel keer gehad!
    Waarom blijven mensen dit denken, TH is veel verandert... Maar laten ze daarom hun fans in de steek in Europa?
    Nee, dat denk ik niet...
    Ik ben het ondertussen wel al beugehoord dat TH hun fans in de steek laat.
    Maar, dat zouden ze gewoon nooit doen. Ze zijn volgens mij nog steeds niet vergeten dat alles Hier is begonnen!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nou... hierover heeft iedereen het al zoveel keer gehad!
    Waarom blijven mensen dit denken, TH is veel verandert... Maar laten ze daarom hun fans in de steek in Europa?
    Nee, dat denk ik niet...
    Ik ben het ondertussen wel al beugehoord dat TH hun fans in de steek laat.
    Maar, dat zouden ze gewoon nooit doen. Ze zijn volgens mij nog steeds niet vergeten dat alles Hier is begonnen!

    eindelijk iemand die hetzelfde als mij denkt!
    helemaal gelijk dus!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Pff ,, kviint ook
    kheb hun nog nooit veel
    tijd in België wetn steken hoor
    maar Amerika jom das so speciaal heaj
    deamn kvint zwak xO

    Laat ze toch..


    I changed.

    Ik weet niet of jullie dat gezien hebben hoor.. maar ze komen wel een TH party en signeersessie houden in een europese stad., En ze kunnen ons niet vergeten want ze weten dat ze dat niet kunnen maken, want als wij geen fan waren geworden had heel tering Amerika ze niet gekend.. -.-'

    Mensen,
    Denken jullie nu echt dat ze zo'n dingen zélf beslissen?
    Zij kunnen er helemaal niets aan doen!
    Ze dragen de gevolgen van het beroemdzijn...
    Ze zijn ons heus niet vergeten!
    Get a life zou ik zo zeggen...
    Jullie weten niet half hoe moeilijk dit allemaal voor ze is.


    Lieverd.. het is echt niet moeilijk voor ze, ze worden overal op hun kont naar toe gereden... Hun genieten juist van al die aandacht. Ik heb liever zo'n leven als hun dan mijn eigen miezerige leventje.. Niet om het geld ofzo maar je hoeft ook helemaal niks te doen alles word voor je gedaan je hoeft alleen af en toe op het podium te staan ^.^

    ik begrijp ze ook wel langs 1 kant ze
    amerika is the place voor de sterre enzo
    en als ge daar doorgebroke zijt in de muziek wereld ofzo dan bent ge echt overal bekent dus ik het normaal dat ze zich nu vooral op amerika concentrere maar natuurijk zijn ze ons niet vergete ze
    geduld ze kome wel nog terug naar hier !


    (H)

    (...)

    Lieverd.. het is echt niet moeilijk voor ze, ze worden overal op hun kont naar toe gereden... Hun genieten juist van al die aandacht. Ik heb liever zo'n leven als hun dan mijn eigen miezerige leventje.. Niet om het geld ofzo maar je hoeft ook helemaal niks te doen alles word voor je gedaan je hoeft alleen af en toe op het podium te staan ^.^

    BEN JIJ GEK OFZO! WHAT THE FUCK!
    JIJ BENT SERIOUSLY NOT A REAL TOKIO HOTEL FAN!
    JE KENT ZE VERDOMME NOG NIET EENS ZOALS EEN ÉCHTE FAN ZE ZOU MOETEN KENNEN!
    JEZUS, HOUD GEWOON JE MOND!
    WANT JE WEET ER NIKS VAN!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    Lieverd.. het is echt niet moeilijk voor ze, ze worden overal op hun kont naar toe gereden... Hun genieten juist van al die aandacht. Ik heb liever zo'n leven als hun dan mijn eigen miezerige leventje.. Niet om het geld ofzo maar je hoeft ook helemaal niks te doen alles word voor je gedaan je hoeft alleen af en toe op het podium te staan ^.^


    Fuck jou.
    Nee, eigenlijk liever niet.


    ZIJ HEBBEN DUS ECHT NIETS, MAAR DAN OOK NIETS TE ZEGGEN.

    Die laffe reactie van jou getuigt alleen maar van onwetendheid.

    Kind, je weet echt niets over ze!
    Ze hebben het focking moeilijk.
    Maar dat zul jij nooit begrijpen!
    Hun optredens zijn fucking zwaar.
    Ze hebben geen privéleven meer.
    Ze kunnen niet eens meer de straat op zonder bewaking.
    Ze moeten altijd, maar dan ook altijd, vrolijk zijn voor de buitenwereld terwijl ze dat helemaal niet zijn!

    GET A LIFE.

    Echt waar,
    Als je naast me stond,
    HAD IK JE AL LANG GEWURGD.

    Jolien

    Echt waar,
    Als je naast me stond,
    HAD IK JE AL LANG GEWURGD.

    Jolien


    En dan had je van mij nog een paar naklappen en schoppen gehad!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    waar ik niet tegen kan is, dat ze eerst een nieuwe CD beloven tegen oktober, maar dan hadden ze het verzet (want die Europese fans moeten maar wachten, Amerika gaat voor!) omdat ze eerst nog een tour wouden doen in Amerika (weer 1! ze kwamen nog maar net van Amerika! o_O) en dan beslissen ze ook nog eens, om er tot het einde van het jaar met te kappen :S og jaa, wrm niet!

    ok, een vakantie mogen die jongens van mij gerust nemen, dat verdienen ze wel, maar gwoon ffe beslissen om er mee te kappen tot het einde van het jaar..(dat zijn dus 4 maanden geen concerten!)

    want jaa, Europa vind dat niet erg, die hebben ons altijd al gesteund, ze zullen dat wel blijven doen, ze zullen wel onze bankrekeningen blijven vullen!

    maar ik blijf fan, TH is een soort drugs..


    helemaal mee eens. dat heb ik ook al gemerkt. ik vind het heel erg jammer. 14 juni in 't goffert; toen heb ik zo'n 10 uur gewacht (sommige of course nog wel meer, maarja) en het concert zelf was maar heel kort! zelfs mijn WISKUNDE leraar zei dat!(dat het concert te kort was)
    en nu zijn ze al weet ik veel hoelang in Amerika en en en en wij zijn gewoon helemaal niks meer!!

    ik hoop dat het nog wel anders wordt, maar ik weet het nog niet hoor.

    een vriendin van mij; die is echt fan über alles. en die vind dit dus allemaal niet. ze zegt zoo nepfan en dat soort shit. maar ik ben niet minder fan(wel beetje ;$) maar gewoon ik praat er minder over & heb ook nog andere bands waar in naar luister...

    Nee hoor!
    Laat hun ook gwn ff doorbreken in Amerika!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Nee hoor!
    Laat hun ook gwn ff doorbreken in Amerika!

    idd. ze kome gerust wel terug naar europa!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik begrijpp het wel dat wij allemaal Tokio HOtel missen.
    maar kom op
    Laat ze Gwn de Kans Krijgen om ook door te breken in Amerika.

    Missgien is wat ik nu ga zeggeen.. een beetje hard..

    Amerika is bestt gRoot.
    Misschien denkt TH er wel zo over van, Laten we doorbreken in amerika. En daarna keren we ons gwn weer om.
    maar dan hebben ze wel de doorbraak te pakken!!!

    Snappen jullie? :$
    en ik bedoel dit ook helemaal niet slecht hoor!
    Maar.
    Gun het hun.,
    en we zien togg wel hoe het allemaal gaat strakss als ze terugg zijn..
    Kom op! nederlandd heeft Tokio Hotel zowatt omhoog Gebracht.
    je denkt nu tog niet dat ze ons ECHT laten stikken? :S:S

    Laten we gwn het beste hopen.;)
    Want,
    ik geloof in Tokio Hotel.
    En.. Het komtt echt wel goed.


    Doeggg (H)