• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Mensen,
    Denken jullie nu echt dat ze zo'n dingen zélf beslissen?
    Zij kunnen er helemaal niets aan doen!
    Ze dragen de gevolgen van het beroemdzijn...
    Ze zijn ons heus niet vergeten!
    Get a life zou ik zo zeggen...
    Jullie weten niet half hoe moeilijk dit allemaal voor ze is.


    Ik ben het helemaal met je eens! =')

    Liefs, Lisa! (flower)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Overdrijven is een kunst hoor...
    Ken jij andere artiesten die zon lange tours doen?:o
    die hebebn wel meer 'vakantie' dan tokio hotel hoor :o
    Daarbij ze moetn toch ook aan nieuwe liedjes enzo werken


    Ja, en waarom geven ze zo lange tour? Omdat ze toch ook zo veel mogelijk concerten willen geven, in landen waar zoveel fans zitten. (en het goed binnenloopt met het geld)

    heb je al gezien dan dat er op de officiele site nu ook verschillende talen staan maar er staat geen nederlands tussen..

    mij maakt het verder niet uit dat ze nu in amerika zijn maar ik baal er echt van(6)



    Ehh nee, omdat, Frans, Duits, en engels meest gesproken talen zijn? Oo

    zeikerds ><


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Maarre, ik vraag me alleen af hoe jullie er bij komen dat je TH TV niet meer kan zien... O.o
    Want ik kan het wel gewoon zien...
    Nouja =D


    being wanted became a thrill I never knew

    Iedereen heeft zijn mening daarover! Punt.
    Respecteer die van elkaar toch eens?
    Wat ik er over vind is dat sommige mensen Tokio Hotel daar een beetje zwart mee maken..
    MAAR! (hmm^__^) ik vind ook dat sommige mensen wel met een punt zitten!
    Zoals diegene die dit topic heeft gemaakt,wie kan op zijn YouTube Channel de officiele TH TV niet kijken,omdat er 'This video is not allowed in your country' verschijnt? I do, en dat vind ik te ver gaan. Ik vind die hele Amerika hype maar een beetje overdreven,en ik weet ook dat Tokio Hotel daar weinig aan kan doen. Hun manager systeem is heel eigenwijs en dat heb ik bij Werchter Boutique zelf gemerkt toen ik backstage was. Ik stond 2 meter van Tom af, riep vriendelijk hallo en Tobi trok Tom zomaar de coulissen in! Vriendelijk hé... Anyway, dat jullie maar weten dat Tokio Hotel niet van àlles de schuld is. En wacht maar,eenmaal als de hype in Amerika over is net zoals hier, en ze komen terug naar Home Sweet Home Europa, ze zullen wel zelf ondervinden dat meer fans het beu zijn geworden. Toch? Dan is het hun eigen fout.

    Maarre, ik vraag me alleen af hoe jullie er bij komen dat je TH TV niet meer kan zien... O.o
    Want ik kan het wel gewoon zien...
    Nouja =D


    Ik ook

    Stelletje dramaqueens.
    Laat ze maar joh.

    COMPUTERNERDSSS (nerd) xD

    (...)

    Ik ook

    Stelletje dramaqueens.
    Laat ze maar joh.

    COMPUTERNERDSSS (nerd) xD

    helemaal mee eens!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik vind wa ge nu zegt(pardon daarvoor) dikkn Bullshit.

    Ze probere daa gwn door te breke man.

    Ze gaan ons egt ni late steke zuh.

    en btw..

    daar geve ze gwn een fuckin signeersessie

    ge weet toch da als ze ne VMA winne da ze in een grote EUROPESE stad een fan party gaan organisere waar TOKIO HOTEL ZELF by gaan zyn?

    en btw..

    ik denk egt wl da ze wete davet allmaal in Europa begonne is zuh.. en de kans is miniem da ze ons gaan late steke.

    da ze minder tyd voor ons gaan ebbe is duidelijk maarja..

    nu moete z wel al voor 2 continente zore ehn..

    dusjj

    (...)


    Ehh nee, omdat, Frans, Duits, en engels meest gesproken talen zijn? Oo


    mja xD pwuahah xD

    maarja..

    da zyn dus wel de enige (normaal gezien) officiele fansites van dat land. wy (nederland en vlaanderen proppe ze alty maar by nederland xD) shrei.nl

    mja moe weg by .xXx.

    bwa kvind ook wel da ze ons een beetje late stikke ma kdenk da da ook gwn is omda amerika een belangrijke werelddeel is enz.zo van als je het daar gemaakt heb,heb je het overal gemaakt!!!
    tog is het ni eerlijk!!!!:(


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Krijg ik uiteindelijk toch "gelijk":P

    ik zei dat laatst ook al en vind dat nu nog, ik ben nu geen "fan"meer maar toch, ik vind het stom dat ze zo doen kom op man ze horen in europa niet ik VS

    maar dat vin ik :P


    You can never wear to much black

    Dat is waar !
    Het Was direct een Schot in de Roos Met Monsoon ,
    En toen waren ze weg. Het kon het niet meer schelen.

    in amirka kunnen eecht hele groten dingen als contract aan krijgen..en een beetje geduld.. is ook wel nodig gelijk om zoo te reageren vind ik niet nodig..als ik beroemt was en ik kreeg die kans..zou ik hem ook pakken..denk is naa..als jij beroemt zou zijn wat zou jij dan doen en een cd heb je neit 1,2,3 ofzoo...


    Some angels have no wings.

    k vind het echt zo erg dat van tokio hotel he
    srry dat k het zge maar hoe kunnen ze dat doen ons zo laten stikken.
    om het zo in 1x te zeggen het kan wta grof worden maar dat intreseert me geen eene zak!!
    effe trait to the point[or whatever]:

    k kook hier zowat van woede[niet te letterlijk op nemen:P]

    ze geven alleen maar om die KUT AMERIKA! terwijl amerika ook nog in die verkiezingen zitten gaat th nog effe een bezoekje/tourtje er geven en wij? nee wij moeten maar geduld hebben,alsof we dat niet hebben he.wij beloven hun als fans ons ook als fans te gedragen en bij heel veel maar dan ok heel veel concerten enzo aanwezig te zijn en hun et steunen in heel veel dingen wat hun doen en lachen of huilen als we hun EINDELIJK 1X ZIEN!! en wat doet tokio hotel?1 of 2x lachen en optreden en thats it.
    en in amerika? daar geven ze singeersessie's enz..
    en amerika heeft nog niet genoeg!!om fan te worden/blijven van hun nee ze laten th maar stikken,laten concertzalen half verkocht [de helft s nog vrij!!]en daar s th BLIJ OM?
    nou waarschijnlijk wel want ze zijn daar wel heel erg vaak!! en wij moeten hier maar wachten en ze beloven ook ene hoop maar komen ze het na?
    jaah datganen waar die hele belofte omgata dat komen ze na maar de datum nee hoor dat duurt wel weer een half jaar als het niet langer duurt en weetje wat me niet zla verbazen als ze in amerika all nieuwe nmmer hebben gespeelt,all s HET ER MAAR 1!! dan s het all erg alleen om dan fans te scoren en hopen dat ze daar doorbreken nou srry dat k het zge maar anagezien die MTF awards enz... moet amerika toch wel genoeg te weten zijn gekomen dat th daar wilt door slaane n dat ze daar komen nou veel zijn! of ben k nou zo gek?