• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Opeens kom je erachter dat je zelf een jongen bent en kunnen jullie gezellig samen scrabbelen :3

    Op een ochtend kom je erachter dat je een kever bent geworden. Je kan niet praten ofzow, Lol.

    je wordt weer wakker en merkt dat het slechts een droom was.

    je krijgt geen verjaardagstweets en bent helemaal zielig nu (waargebeurd, hoera!)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    maar net op het bijna einde van de dag stromen ze binnen (krul)

    je fietst naar school en opeens valt er een olifant uit de lucht, richting jou


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    net op tijd wordt er een net boven je gehangen 8D

    ik struikel en me val richt precies met me hoofd op de punt van de tafel ;O


    it's not al a fairytaile , you just live in your own wonderland.

    maar ik doe er net een kussen voor de punt :Y)



    ik liep naar huis en BOEM komt er een pak sneeuw naar beneden vallen . ik lich begraven onder een meter sneeuw Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    een knappe jongen graaft je eruit en neemt je mee naar zijn huis voor een kop warme chocomel.
    je chocomel is op en je kopje verandert opeens in een dikke harige spin


    you're a bandit. Just a no good, too big, filthy, rotten criminal.

    Je gilt en gooit hem naar de jongen. Hij stampt hem dood en jullie leven nog lang en gelukkig :'D

    Je zit in een vliegtuig en de piloot zegt net dat jullie allemaal doodgaan door tekort aan brandstof.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Het vliegtuig stort neer, maar gelukkig komt hij normaal op de grond terecht. Jullie leven allemaal nog en jij komt net naast je huis terecht:Y)

    Je hebt dit jaar een pechjaar en daardoor sta je veel onvoldoendes. Dit is je examen jaar en je dreigt het niet te halen...


    To live would be an awfully big adventure

    maar opeens wordt er een kloon voor je bestelt die toevallig heel slim is en die voor jou het examen doet (aa)

    De knappe jongen waarmee je lang en gelukkig leeft veranderd opeens in een zwerver :o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Erbij blijven, t blijft nog altijd de zelfde jongen <3

    Een lieveheersbeestjesplaag in je badkamer..


    ars moriendi

    Jaagt ze weg met slagroom

    Je msn is gehackt :o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maar de hacker krijgt een hersensschudding waardoor hij opeens aardig is, en doet je msn weer normaal.

    de jongen waar je verliefd op bent scheld je uit voor hoer, ~ echt gebeurt. o.o

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:58 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Gelukkig zei het niet tegen jou, maar tegen dat lelijke mens die ook een crush op hem heeft, die achter je stond.

    Sinterklaas geeft jou geen cadeautjes dit jaar, hij slaat je express over!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar je oma is toevallig een zwarte piet en ze haalt sinterklaas over om toch kadootjes aan jou te geven.

    Je loopt over straat en opeens val je in een gat met slangen D:

    Maar je keek niet goed en zag dat het eigenlijk lieve hondjes waren die lagen te slapen.

    Je loopt op straat en opeens landt er een vliegtuig precies boven jou hoofd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.