• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    maar voor hij ook maar je hoofd kon raken, kwam superman hem wegduwen!!
    je loopt doodleuk door de winkelstraat. Opeens slingert een vrachtwagen jou kant op :(

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:43 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    komt de blauwe fee van pinokkio opeens voorbij vliegen en tovert je naar de andere kant van de straat, yeaaah your alive.!!!

    je hebt een pindaallergie maar nu heeft je vriendje net m&ms gegeten, hij kust je.. jij staat op het punt te stikken


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    hij kan EHBO dus hij red je

    je staat voor een 57 meter diepe put. je loopt wat verder en valt over een steen in de put

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 17:54 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maar gelukkig zat er een valnet over de put en was je gered!

    Een stalker zit je achterna met een mes en wil je doodsteken Ö


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    maar het mes is van rubber
    je zit in de bioscoop en dan valt al het licht uit en de deur gaat op slot (en er is geen eten)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Na een paar uur komt een medewerker in de bios je redden.

    Je loopt door de school en opeens staat er een jongen in een geel paddenpak kostuum voor je, hij wil je ontvoeren!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je steekt eigenwijs je tong uit en hij rent huilend weg. Wanneer je rustig door een straatje loopt zie je allemaal vage lichamen op je afkomen. Ohmyyy, het zijn zombies 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    maar gelukkig had je een mes nodig op school dus steek je hetmes in hun hersenen
    je bent aan het wandelen(je hebt niets bij)en dan komen er 734 vampiers op je af en ze suiten je in


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    dn zien ze ineens dat je gn mens bent mr ook een vampier.... dus je gaat "gezellig" met ze mee :P

    een blauwe pukkel pony wil mijn haar opeten.. :l

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 16:05 ]


    Only those who listen can hear

    Gelukkig stond je ergste vijand naast je en de pony vond dat haar er beter uitzien.

    Jesse McCartney komt je vermoorden door te zingen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik deed een spreekbeurt.
    en iemand schiet me neer izodat ik mijn punt niet weet


    ask no miracle, be a miracle!

    maar je bleekt een dag droom te hebben

    en opeens staat de leraar met een pistool 0.0


    Shoganai i ne~

    en dan komt je zus aan gerent (ik dus) en die slaat hem bewustenloos(hoera)

    ik loop in het donker en opeens val ik 200m naar beneden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    maar je had je mis reknt en je valt maar 200mm naar beneden
    je wandelt al een uur in een bos maar je vind uitweg niet je hebt geen voedsel gsm en je bent omsingelt door tijgers


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Toen kwamen de cullens je redden want Alice had het in een visioen gezien.
    Je stapte in hun helikopter en gingen weg.

    Je fietst heel vroeg in de morgen naar school maar word dat een busje in getrokken