• Heey er is dus laatst zo shoutbox dinges geopend maar daar ontstaan dus ook weer groepjes. als je heey alles goed zegt bijv. negeren ze je dat is dus ook niet leuk ¬¬

    (...)
    Idd, heel spannend. Beetje uitgeluld, schat?


    Oow nee hoor, ik kan het nog over van allerlei dingen hebben.. Bijvoorbeeld, ik ga me er wel uitredden als ik een eeuwige ban krijg..!!x'D Lieford...!!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Oow nee hoor, ik kan het nog over van allerlei dingen hebben.. Bijvoorbeeld, ik ga me er wel uitredden als ik een eeuwige ban krijg..!!x'D Lieford...!!xD

    Dat ligt er dan maar net aan met welke mod je te maken krijgt.


    Bored.

    (...)
    Dat ligt er dan maar net aan met welke mod je te maken krijgt.

    Gheghe, zorg ik toch dat ik met de goeie te maken krijg, of anderd laat ik er eentje voor mij smeken!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die shoutbox vink zwaarkud -.-'

    Voor mijn part kan die ook wel weg. Er wordt toch altijd tussen 2 mensen gezevert, naar de rest kijken ze niet...

    (...)
    Gheghe, zorg ik toch dat ik met de goeie te maken krijg, of anderd laat ik er eentje voor mij smeken!x'D

    Daar kun jij niet voor zorgen. Het ligt er maar net aan wie je berichten ziet. En mocht Bomm of iemand anders dat zijn, ben je alsnog zwaar de lul.


    Bored.

    mee eens
    ik haat groepjes ¬¬

    mee eens
    ik haat groepjes ¬¬

    indd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Daar kun jij niet voor zorgen. Het ligt er maar net aan wie je berichten ziet. En mocht Bomm of iemand anders dat zijn, ben je alsnog zwaar de lul.

    Zozo, Maar ik ben niet van plan om een eeuwige ban te krijgen..Maar blijkbaar weet jij beter?! Of ben jij er zo zeker van dat ik er eentje krijg.. wedden van niet?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb niks tegne groepjes,ik vind het alleen dom dat je dan andere mensen laat stikken,en gaat nergeren


    don't Worry...Be gay.

    Die shoutbox mag idd weer weg. Ik vind het helemaal niets. Alles gaat té snel. En de mensen die perse willen spammen zijn gewoon levenloos als je het mij vraagt. En dan gaan ze klagen als ze een forumban krijgen. Dan is het toch echt hun eigen schuld. Ik vind het helemaal achterlijk als ze dan ook nog eens boos worden op de moderator. Die doet gewoon zijn/haar 'werk' en jullie als users hebben hun gewoon te respecteren.
    Groepjes op Q zijn ook zwaar irritant. Mensen voelen zich erdoor buitengesloten. Terwijl Q toch echt bedoeld is om vrienden te kunnen maken en juist niet buiten gesloten te worden.
    Idd, je hoort gewoon nergens te spammen. Op het forum niet, in de quizzen niet, in de shout niet, nergens!
    Want nu worden er in de shout alleen l*lverhalen verteld ¬¬

    (...)
    Zozo, Maar ik ben niet van plan om een eeuwige ban te krijgen..Maar blijkbaar weet jij beter?! Of ben jij er zo zeker van dat ik er eentje krijg.. wedden van niet?!

    Ja, daar ben ik zeker van. Op een moment in de toekomst zal iemand je flink aanpakken. Het is alleen jammer dat ik dat niet zal zijn.


    Bored.

    (...)
    Ja, daar ben ik zeker van. Op een moment in de toekomst zal iemand je flink aanpakken. Het is alleen jammer dat ik dat niet zal zijn.

    HAha, ik vind jou geniaal!! Ik mag jou wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    HAha, ik vind jou geniaal!! Ik mag jou wel.

    En waarom is dat?


    Bored.