• Heey er is dus laatst zo shoutbox dinges geopend maar daar ontstaan dus ook weer groepjes. als je heey alles goed zegt bijv. negeren ze je dat is dus ook niet leuk ¬¬

    (...)
    Zoals?

    Zich tegen Quizlet keren, naar rutger gaan masaal ban Quizlet af.. Dat soort dingen.. er zijn er zeker die dat gaan doen. En een topic die over een gebant iemand gaat dat is geen spammen honey.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieverd, we zetten onze discussie later wel voort. Ik moet naar de verjaardag van mijn tante.
    Byez <3


    Bored.

    Lieverd, we zetten onze discussie later wel voort. Ik moet naar de verjaardag van mijn tante.
    Byez <3

    Feliciteer haar van me! Bye.x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Zich tegen Quizlet keren, naar rutger gaan masaal ban Quizlet af.. Dat soort dingen.. er zijn er zeker die dat gaan doen. En een topic die over een gebant iemand gaat dat is geen spammen honey.!

    Nee, daar worden we bang van dat ze zich tegen Q keren. Dat is mss alleen maar beter voor Q. En die topics kunnen heel snel gelsoten worden.


    Bored.

    (...)
    Feliciteer haar van me! Bye.x3

    Zal ik doen n_n


    Bored.

    (...)
    Nee, daar worden we bang van dat ze zich tegen Q keren. Dat is mss alleen maar beter voor Q. En die topics kunnen heel snel gelsoten worden.

    Je ehbt geen enkel idee hoeveel het er zijn maar ga jij maar naar je tante's verjaardag toe we praten een andere keer wel verder!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, zal ik hier even iets komen zeggen?

    @TrashQueen: Jij zit toch ook behoorlijk veel op de Shoutbox?

    En aan al de rest; Op de toppics worden ook behoorlijk veel groepjes gemaakt!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    I HATE GROEPJES OP QUIZLET!! Sorry maar dat suckt gewoon hoor..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou, zal ik hier even iets komen zeggen?

    @TrashQueen: Jij zit toch ook behoorlijk veel op de Shoutbox?

    En aan al de rest; Op de toppics worden ook behoorlijk veel groepjes gemaakt!

    Is daar iets mis mee dan/?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er heeft nog geen moderator durven reageren xD
    Maar ik word daar ook genegeert.
    Dan moet je gewoon naar hun profiel gaan,
    en daar wat zetten.
    Dat heb ik gedaan. xD

    (...)
    Is daar iets mis mee dan/?


    Nee, maar waarom kom je dan hier zeggen dat je die groepjes ook haat terwijl je daar ook gewoon met alle andere ginder een groepje vormt...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)

    Nee, maar waarom kom je dan hier zeggen dat je die groepjes ook haat terwijl je daar ook gewoon met alle andere ginder een groepje vormt...

    Hee dat doe ik niet


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben persoonlijk ook tegen groepjes, maar op de shoutbox maken ze geen groepjes, daar praten ze gewoon met elkaar, en dat gebeurt op het forum even hard. Dan zeg je iets op de shoutbox, iemand is met iemand anders aant praten, word er niet greageert. En dat gaat ook zo in discussies op het forum. Bovendien, er word niet gezegt van: "Dit groepje bestaad uit die en die enzo" Als je gewoon met het onderwerp mee praat, die op de shoutbox bezig is, word je heus niet genegeerd. Bovendien, eerst zeuren mensen over die spamtopics, houden ze eindelijk op, is het nog niet goed. En er word op de shoutbox ook veel over onzin gepraat, en als jij daar dan aan komt zetten met iets serieus, is het logiesch dat alle "spammerds" daar niet op in gaan. Bovendien gaat het hardstikke snel, en ik heb zelf ook dat ik alleen op de mensen let waarme eik praat, anders zijn die berichtjes van de gene met wie ik praatte zo weg. Dus, gelul dat er groepjes zijn...

    Nuja, nu ik die shoutbox zo wat begin te begrijpen, het enige wat je moet doen is openstaan voor andere mensen, ik heb net gezellig babbeltje geslaan, het is gewoon een snellere manier van forum :P
    het kan best gezellig zijn (je moet de aandacht gewoon opeisen) je moet gewoon meepraten met iedereen, is super leuk :P

    Ik ben persoonlijk ook tegen groepjes, maar op de shoutbox maken ze geen groepjes, daar praten ze gewoon met elkaar, en dat gebeurt op het forum even hard. Dan zeg je iets op de shoutbox, iemand is met iemand anders aant praten, word er niet greageert. En dat gaat ook zo in discussies op het forum. Bovendien, er word niet gezegt van: "Dit groepje bestaad uit die en die enzo" Als je gewoon met het onderwerp mee praat, die op de shoutbox bezig is, word je heus niet genegeerd. Bovendien, eerst zeuren mensen over die spamtopics, houden ze eindelijk op, is het nog niet goed. En er word op de shoutbox ook veel over onzin gepraat, en als jij daar dan aan komt zetten met iets serieus, is het logiesch dat alle "spammerds" daar niet op in gaan. Bovendien gaat het hardstikke snel, en ik heb zelf ook dat ik alleen op de mensen let waarme eik praat, anders zijn die berichtjes van de gene met wie ik praatte zo weg. Dus, gelul dat er groepjes zijn...


    Groepjes worden daar wel degelijk gevormd vind ik... IK probeerde een tijd geleden ook te praten met enkele mensen en wou een gesprek starten... Maar, niemand antwoorde op me.
    En, het zijn steeds dezelfde mensen die erop zitten.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;