• joajoa, want er zijn dreigingen dat er terroristische aanslagen in Duitsland komen volgende week woensdag. En ik ben dan in Kleve met de klas. Teehee. En ja, ik ben bloedserieus XD De docent zei zo van, kleine kans want ze zullen zich eerder op Berlijn en die andere grote steden storten en anders hebben we een probleem.

    Terroristische aanslagen.. kom op zeg XD onzin totdat het echt gebeurd


    I live for the applause, you will die for it.

    lullig :'D


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Pff, onze school zou dan niet eens meer gaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ghehe, als je in Kleve bent moet je ook even bij mijn opa en oma in Goch op bezoek gaan :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Genova schreef:
    I'll see you in heaven. (nerd)


    ik zie je in de hel (duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?

    't Was leuk je gekend te hebben.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    See you down under (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Als we je ineens niet meer zien, weten we waar het aan ligt.^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Herolicious schreef:
    Dan ga ik wel mee de pijp uit want ik woon op 250 KM afstand van Duitsland XD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil ook naar Duitsland. Hey wait, daar kom ik net vandaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha (:
    Zo'n melding was er ook eens in Mechelen.
    Toen waren er echt voor elke school flikken.:Y)


    effort never betrays you

    Assassin schreef:
    Liever Duitsland dan Nederland.
    Nee, als ze het al weten voorkomen ze het wel denk ik zomaar.


    als ze het in nederland is dan niet in mij stadje x] spijkeisse is dar te rustig voor:Y) lang leve best groote maar rustige stad! oww w8 ik woon dicht bij de shell o.o SHIT!!! oker dan ben ik dood:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zeg het je maar, maar er staan overal agenten met van die enorme geweren. ik weet niet hoe je het schrijft, mitrailleten ofzo iets. & met de politie in duitsland valt niet te lachen, absoluut niet, je kan er nauwelijks iets aan vragen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Assassin schreef:
    Liever Duitsland dan Nederland.
    Nee, als ze het al weten voorkomen ze het wel denk ik zomaar.

    Nou, wat ben je weer lief voor me :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Genova schreef:
    I'll see you in heaven. (nerd)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    als ze het in nederland is dan niet in mij stadje x] spijkeisse is dar te rustig voor:Y) lang leve best groote maar rustige stad! oww w8 ik woon dicht bij de shell o.o SHIT!!! oker dan ben ik dood:Y)

    woon ik nouw ook ff in spijkenisse (he zus(ze is mijn zus die dit geracgeers heeft))
    :P


    Shoganai i ne~