• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    Seel schreef:
    (...)
    Zoals van die 'ik haat justin bieber' topics vind ik wel irritant , ik ben er ook geen fan van maar ondertussen weet iedereen het wel dat de meningen verdeeld zijn, hoor.
    Maar naar mijn mening zijn niet ALLE mods zo slecht , sommigen zijn gewoon 'populair'.

    Laten we nu allemaal volwassen doen en dit probleem oplossen :Y)

    Welke dan 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zal nu eens heel duidelijk gaan vertellen wat ik hier van vind (:
    Je komt wel met beweringen en beschuldigingen, maar als ik dan vraag om het bewijs waar je dat gelezen hebt, krijg ik een vaag antwoord van 'komt eraan'. En ja, ik weet dat je geen machine bent of whatever wat hiervoor werd gezegd, maar onderhand zou je het allang al hebben moeten geplaatst.
    Ik geloof pas beschuldigingen als ik het bewijs gezien heb, en voorlopig heb ik daar jou helemaal nog niet over gehoord, dus het is nog knap lastig om dit nog serieus te nemen. En nou beweer ik niet dat jij gewoon totale bullshit lult, want het lijkt me niet dat iemand dit zomaar allemaal verzint, maar ik geloof ook niet echt in het feit dat moderators -ik of mijn mede collega's- dat doen.

    I've spoken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Washington schreef:
    (...)Als het homo's zijn? Waarom zijn 2 van de vier dan bezet en deelt er ook nog eentje heel vaak het bed met meisjes? Snap je de definitie van homoseksueel zijn wel?

    ja uhuuh bezet door boys.
    ga niet arrogant tegen mij lopen doen dan krijg je echt ziek hard een probleem ja.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Kikkeli schreef:
    (...)Je zit pas vanaf juli op Quizlet. Wat heb je nou precies te melden.



    lieve schat,ik heb deze site in 2008 ontdekt en heb de tokio hotel tijd ook volop meegemaakt,alleen had ik toen nog geen profiel.

    Kikkeli schreef:
    (...)Je zit pas vanaf juli op Quizlet. Wat heb je nou precies te melden.


    Nou, ze heeft wel gelijk hoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wasilewski schreef:
    (...)

    ik noem jou toch niet arrogant?

    Maar in je topic staat wel "Al die arrogante users"
    Dus in feite noem je al de users arrogant.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    loveprinses schreef:
    (...)


    lieve schat,ik heb deze site in 2008 ontdekt en heb de tokio hotel tijd ook volop meegemaakt,alleen had ik toen nog geen profiel.
    Maar heb je ook alles op het forum meegemaakt? De rellen enzo. Want pas na de rel over mij en een paar perma bans ging het hier helemaal los.


    I live for the applause, you will die for it.

    Desecrate schreef:
    Ik zal nu eens heel duidelijk gaan vertellen wat ik hier van vind (:
    Je komt wel met beweringen en beschuldigingen, maar als ik dan vraag om het bewijs waar je dat gelezen hebt, krijg ik een vaag antwoord van 'komt eraan'. En ja, ik weet dat je geen machine bent of whatever wat hiervoor werd gezegd, maar onderhand zou je het allang al hebben moeten geplaatst.
    Ik geloof pas beschuldigingen als ik het bewijs gezien heb, en voorlopig heb ik daar jou helemaal nog niet over gehoord, dus het is nog knap lastig om dit nog serieus te nemen. En nou beweer ik niet dat jij gewoon totale bullshit lult, want het lijkt me niet dat iemand dit zomaar allemaal verzint, maar ik geloof ook niet echt in het feit dat moderators -ik of mijn mede collega's- dat doen.

    I've spoken (:



    nou, kijk in een random Justin Bieber topic, en je vindt al 100 haatreacties.


    It's not the same without you.

    Villain schreef:
    (...)
    Welke dan 8D
    Euh ik weet niet , zolang ik me er niet aan erger , is het een goede mod , hehe 8D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja weer ik. Ontopic svp? De geaardheid van Tokio Hotel heeft niets te pakken met dit onderwerp. Over diezelfde geaardheid discussiëren kan prima in een ander topic.


    I am an idiot, I move.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Maar in je topic staat wel "Al die arrogante users"
    Dus in feite noem je al de users arrogant.


    zo bedoel ik het niet. ;p


    It's not the same without you.

    Seel schreef:
    (...)Euh ik weet niet , zolang ik me er niet aan erger , is het een goede mod , hehe 8D

    Lolol, nou dan zijn ze er toch ook niet. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wasilewski schreef:
    (...)


    nou, kijk in een random Justin Bieber topic, en je vindt al 100 haatreacties.

    Jij had het over moderators met haatreacties. Ik vroeg jou heel duidelijk om die reacties.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    loveprinses schreef:
    (...)


    lieve schat,ik heb deze site in 2008 ontdekt en heb de tokio hotel tijd ook volop meegemaakt,alleen had ik toen nog geen profiel.


    Dat is lekker makkelijk te zeggen, aangezien niemand hier dat kan controleren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Amerricka schreef:
    Eigenlijk ben ik het best wel met je eens (cat)