• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dit topic is al damn oud.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, die ma is echt.. die is hem echt gespacet ofzo!! Jesus man, ik vind eigenlijk dat je vriendin goed heeft gehandeld en dat ze uit dat huis moet. Ik bedoel het is niet goed voor der, en ik bedoel dat ze dok word van de pil en dan broekmaatje 34 krijgt is toch niet erg, ik bedoel maatje 34 is echt niet erg!!! Vind ik dan. Maar wow, ik vind het echt een ziek verhaal... Vooral dat die moeder zoiets naar der eige kind kan schreeuwen!

    Die moeder heeft niet door dat iemand van 15 gewoon geen kind op de wereld kan brengen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Achterlijk, egocentrisch klerewijf dat dat kind is.

    Maar ik heb m'n mening hier al eens eerder geuit.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij zou het echt andersom zijn.
    Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb niks tegen abortus, tot het stadium dat je het kind moet vergiftigen, wat betekent dat het al echt leeft. Maar in de 3e maand is het gewoon een klompje cellen.
    En ik vind het goed dat je haar steunt, maar ik moet mijn menig toch echt even kwijt. Ik slik de pil, en ondanks dat ik er best gevoelig voor ben was vroeger best dik ;x ben ik niet aangekomen. En daarbij, als zij één maatje aankomt is het gewoon gezond voor dat kind.
    Én, als je geen condoom wilt gebruiken en geen pil wilt slikken, dan ben je gewoon dom als je wel gaat liggen wippen. In dat geval vind ik wel dat ze het kind had moeten houden, aangezien ze het had kunnen weten. Als ze nou aan de pil was geweest en/of een condoom had gebruikt, vind ik abortus voor zowel de familie als het kind een perfecte uitkomst.
    Misschien moet je haar een kuisheidsgordel geven, dan zorg je pas goed voor haar. En die moeder moet je gewoon weg gooien.

    C18 schreef:
    Achterlijk, egocentrisch klerewijf dat dat kind is.

    Maar ik heb m'n mening hier al eens eerder geuit.

    Wat een achterlijk kind zeg.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    I´m nothing special.

    Sorry maar dat is echt marginaal


    All I have in life, is my imagniation.

    Ze zijn beide super dom. Ach zo'n moeder zo'n dochter...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wtf..... :|


    Bad decisions make good stories.

    Je kan niet eens 2 keer zwanger worden in 3 maanden. Laat staan als 1 van de zwangerschappen zoals jij zelf zegt al 3 maanden duurde.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    You're beautiful.