• Oke, op MSN heb ik een soort discussie met Zana dat kwam doordat ik gad gereageerd op deze en deze foto.
    Ik had dus gereageerd met Moooi:9~
    en toen kwam ze aan met dat ze niet mooi is en toen kregen we een kleine discussie, waarin ik bleef zeggen dat ze wel mooi is en zei niet
    Dus nu komt het wees eerlijk en zet hier neer of ze mooi of niet is, en ja dit is belangrijk

    MVG. Charissa Aka. WMod(H)

    x

    Oke,, Sommige mensen geven niet echt antwoord op mn vraag dus nu komt het reageer alleen met een antwoord op de vraag vindt ja haar mooi of lelijk laat de andere reacties AUB achterwege

    danku

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:08 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn antwoord is JA


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn antwoord is Nope


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Ik vind zulke discussies zo nutteloos dat ik er bijna van ga huilen. Dusja, ik ga niet reageren :'D


    -

    Zeg maar tegen Zana dat ik die foto wél mooi vind

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:48 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    2 dezelfde foto's & verder ben ik het met Genius eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Ik vind zulke discussies zo nutteloos dat ik er bijna van ga huilen. Dusja, ik ga niet reageren :'D


    effort never betrays you

    dude , dat ik ben wel of niet mooi gediscussie vind ik zo vreselijk kinderachtig.
    grow up.


    I solemny swear i am up to no good

    Pointless schreef:
    Zeg maar tegen Zana dat ik die foto wél mooi vind


    Never wait for perfection, just make it.

    Zij is echt wel mooi. :9~


    Great minds think alike.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:50 ]


    Great minds think alike.

    Genius schreef:
    Ik vind zulke discussies zo nutteloos dat ik er bijna van ga huilen. Dusja, ik ga niet reageren :'D

    Stiekem wel, amper iemand gaat reageren dat hij degene lelijk vind, dan krijg je gelijk 20 mensen achter je aan. :']


    Great minds think alike.

    Noo:S


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Genius schreef:
    Ik vind zulke discussies zo nutteloos dat ik er bijna van ga huilen. Dusja, ik ga niet reageren :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dropshot schreef:
    (...)
    Stiekem wel, amper niemand gaat reageren dat hij degene lelijk vind, dan krijg je gelijk 20 mensen achter je aan. :']


    Neehoor je mag hier gewoon je mening geven vindt je dr lelijk mag je dat gerust zeggen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Die 2e vind ik er een beetje eng uit zien, sorry, ghehe. ^^


    Great minds think alike.