• Oke, op MSN heb ik een soort discussie met Zana dat kwam doordat ik gad gereageerd op deze en deze foto.
    Ik had dus gereageerd met Moooi:9~
    en toen kwam ze aan met dat ze niet mooi is en toen kregen we een kleine discussie, waarin ik bleef zeggen dat ze wel mooi is en zei niet
    Dus nu komt het wees eerlijk en zet hier neer of ze mooi of niet is, en ja dit is belangrijk

    MVG. Charissa Aka. WMod(H)

    x

    Oke,, Sommige mensen geven niet echt antwoord op mn vraag dus nu komt het reageer alleen met een antwoord op de vraag vindt ja haar mooi of lelijk laat de andere reacties AUB achterwege

    danku

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:08 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    WMod schreef:
    Wil iedereen ontopic blijven en ouders flikker op, want nu geeft niemand antwoord op de vraag vindt je dr lelijk of niet

    dude je zou moeten weten dat je dit soort reacties kunt krijgen, dus ga nu niet gelijk zeggen van rot op.
    Dat is gewoon echt Dom

    + er bestaat nog steeds iets dat heet vrijheid voor meningsuiting ;)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:14 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Villain schreef:
    (...)
    Houd 't wel aardig dan (: Je kan zulke reacties verwachten :') Maar, goed. Laat ik dan maar zeggen dat we vanaf nu reageren op de vraag v.h. topic en niet een discussie daarover gaan houden. Ondanks dat ik zelf ook meedeed.


    Boven aan het topic heb ik het ook al netjes/vriendelijk gevraagt maar niemand luisterde daarna en ja dan doe ik het maar zo snapje (:


    (Be)lieve in (you)rself

    WMod schreef:
    (...)

    Boven aan het topic heb ik het ook al netjes/vriendelijk gevraagt maar niemand luisterde daarna en ja dan doe ik het maar zo snapje (:

    Ik vind alsnog dat iedereen hier op een vriendelijke manier zegt hoe diegene erover denkt. Jullie zijn het die er meteen op reageren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het niet erg slim om te vragen of ze lelijk of mooi is. Immers; iedereen die haar lelijk vind gaat ofwel niet reageren ofwel liegen. Wij zijn namelijk keurige mensen en anders zul je toch boos worden of zul je een discussie met me aangaan. Precies om die reden ga ik hier niet op in. Niet dat, dat betekent dat ik haar lelijk vind, maar ik vind het simpelweg nergens op slaan omdat je alleen maar wilt horen dat ze mooi is.
    En nu ga ik dit topic verlaten want ik ben al te ver uit m'n slof geschoten en ik erger me eigenlijk iets te veel aan dit soort dingen om erop in te gaan.


    Life is hard and then we die

    Wat reageert iedereen weer zo kenker dom zeg.
    Altijd hetzelfde hier.
    ik word er gewoon chagerijnig van.
    noes ik zei het k woord, wat erg.
    En je bent wel mooi (: Geloof me.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je jezelf toch zo lelijk vindt, post dan geen foto's van jezelf...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kikkeli schreef:
    Wat reageert iedereen weer zo kenker dom zeg.
    Altijd hetzelfde hier.
    ik word er gewoon chagerijnig van.
    noes ik zei het k woord, wat erg.
    En je bent wel mooi (: Geloof me.


    oooh semmie toch dat mag je toch niet zeggen wat een ramp

    ontopic dankjewel mensen die antwoord gaven op mijn vraag(flower)


    (Be)lieve in (you)rself

    @Santaclaus

    Noo, want dan gaat ze mijn lief/mooi/Schattig poster's kapot maken -aan gezien ze elke dag in mijn kamer komt ;p-


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    @PUKKELxDING

    ik word niet boos als jullie mij niet mooi vinden -lol-


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    SP0NGEB0B schreef:
    @PUKKELxDING

    ik word niet boos als jullie mij niet mooi vinden -lol-


    ik wordt ook niet boos als ze jou lelijk vinden


    (Be)lieve in (you)rself

    SP0NGEB0B schreef:
    @Santaclaus

    Noo, want dan gaat ze mijn lief/mooi/Schattig poster's kapot maken -aan gezien ze elke dag in mijn kamer komt ;p-

    Oei, nee dan zou ik ze inderdaad laten staan, lol.
    En ik ben het wel met de topicstarter eens hoor. Ze zijn mooi, dus niet zo onzeker haha (;


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    WMod schreef:
    Wil iedereen ontopic blijven en ouders flikker op, want nu geeft niemand antwoord op de vraag vindt je dr lelijk of niet

    ONtopic: Niet lelijk. Voila.
    En deze reacties lagen ongelofelijk voor de hand. Maar ik hou verder op met zeiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    SP0NGEB0B schreef:
    Noo:S

    Even vraagje..
    Als je hem toch niet mooi vind, dan zet je hem toch niet op quizlet?
    Lijkt me erg simpel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:25 ]


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...)
    Even vraagje..
    Als je hem toch niet mooi vind, dan zet je hem toch niet op quizlet?
    Lijkt me erg simpel.


    Dit hebben er zoveel al gevraagt maar zou je ontopic willen blijven en als antwoord op je vraag lees het topic door


    (Be)lieve in (you)rself

    @xAMANDEL

    ik had daar al op geantwoord
    ik heb geen zin om weer de zelfde vraag te typen ;p


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.