• Oke, op MSN heb ik een soort discussie met Zana dat kwam doordat ik gad gereageerd op deze en deze foto.
    Ik had dus gereageerd met Moooi:9~
    en toen kwam ze aan met dat ze niet mooi is en toen kregen we een kleine discussie, waarin ik bleef zeggen dat ze wel mooi is en zei niet
    Dus nu komt het wees eerlijk en zet hier neer of ze mooi of niet is, en ja dit is belangrijk

    MVG. Charissa Aka. WMod(H)

    x

    Oke,, Sommige mensen geven niet echt antwoord op mn vraag dus nu komt het reageer alleen met een antwoord op de vraag vindt ja haar mooi of lelijk laat de andere reacties AUB achterwege

    danku

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:08 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    SP0NGEB0B schreef:
    Noo:S


    Zana het telt niet als je 2x nee zegt


    (Be)lieve in (you)rself

    Als ze zichzelf niet mooi vindt, dan maakt ze ook geen foto's van zichzelf. Dus, voor de rest ben ik 't volledig eens met Genius :Y) Want uiteindelijk weet ze heus wel dat ze er goed uitziet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Ik vind zulke discussies zo nutteloos dat ik er bijna van ga huilen. Dusja, ik ga niet reageren :'D

    Villain schreef:
    Als ze zichzelf niet mooi vindt, dan maakt ze ook geen foto's van zichzelf. Dus, voor de rest ben ik 't volledig eens met Genius :Y) Want uiteindelijk weet ze heus wel dat ze er goed uitziet.


    hehe oftewel; Epic fail.

    En ik ben het heel erg met je eens n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Als je jezelf niet mooi vind ga je toch geen foto's van jezelf op internet zetten..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    @Pancakez

    dat moest van Jellanie;P


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Sorry, maar ik vind dit echt triest. Als je jezelf niet mooi vindt ga dan of geen foto's van jezelf maken of ga de discussie niet aan als je erop gewezen wordt. Nu lok je alleen maar reacties uit. Naar mijn idee is dit pure aandachttrekkerij; ik heb hier verder geen woorden voor.


    Life is hard and then we die

    iedereen is jaloers op je =P XD

    relax dudies, ze vraagt het alleen maar, jullie hoeven niet zo dom te reageren.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:58 ]


    --

    @Villain

    als ik foto's maak van me zelf
    dan hoeft het niet te betekenen dat ik me mooi vind ;S


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    SP0NGEB0B schreef:
    @Villain

    als ik foto's maak van me zelf
    dan hoeft het niet te betekenen dat ik me mooi vind ;S


    idd


    --

    PukkelxDing schreef
    Sorry, maar ik vind dit echt triest. Als je jezelf niet mooi vindt ga dan of geen foto's van jezelf maken of ga de discussie niet aan als je erop gewezen wordt. Nu lok je alleen maar reacties uit. Naar mijn idee is dit pure aandachttrekkerij; ik heb hier verder geen woorden voor. .

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:03 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SP0NGEB0B schreef:
    @Villain

    als ik foto's maak van me zelf
    dan hoeft het niet te betekenen dat ik me mooi vind ;S


    Je zet toch geen foto's van jezelf die je lelijk vind op internet, of heb ik het nou mis :x?


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    @PUKKELxDING

    hoesoo triest ?
    ik doe wat ik wil -ookal moesten die foto's er op -
    jij toch ook?
    ik zeg toch ook niet gelijk dat jij triest ben of wel ?


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    @Pointless

    ik vind ze niet mooi.


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    En nu moeten we allemaal zeggen dat dat helemaal niet zo is..?
    No I ain't gonna buy it :]


    No growth of the heart is ever a waste