• Oke, op MSN heb ik een soort discussie met Zana dat kwam doordat ik gad gereageerd op deze en deze foto.
    Ik had dus gereageerd met Moooi:9~
    en toen kwam ze aan met dat ze niet mooi is en toen kregen we een kleine discussie, waarin ik bleef zeggen dat ze wel mooi is en zei niet
    Dus nu komt het wees eerlijk en zet hier neer of ze mooi of niet is, en ja dit is belangrijk

    MVG. Charissa Aka. WMod(H)

    x

    Oke,, Sommige mensen geven niet echt antwoord op mn vraag dus nu komt het reageer alleen met een antwoord op de vraag vindt ja haar mooi of lelijk laat de andere reacties AUB achterwege

    danku

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:08 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    SP0NGEB0B schreef:
    @PUKKELxDING

    hoesoo triest ?
    ik doe wat ik wil -ookal moesten die foto's er op -
    jij toch ook?
    ik zeg toch ook niet gelijk dat jij triest ben of wel ?
    Jij vraagt om een reactie, hier is je reactie. Ik heb niet gevraagd om een reactie ergens op, dus ik snap jouw laatste zin dan ook niet.


    Life is hard and then we die

    SP0NGEB0B schreef:
    @Pointless

    ik vind ze niet mooi.


    Waarom zet je ze dan online? :x
    Ja, ik ben even nieuwsgierig.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Oke, ik ben geen mod mar toch wil dit ff zeggen blijf ontopic aub anders is het hier dalijk helemaal niet meer gezellig


    (Be)lieve in (you)rself

    @Pointless

    Moesten van Jellanie ;P-Mijn Bff-


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    PUKKELxDING schreef:
    Sorry, maar ik vind dit echt triest. Als je jezelf niet mooi vindt ga dan of geen foto's van jezelf maken of ga de discussie niet aan als je erop gewezen wordt. Nu lok je alleen maar reacties uit. Naar mijn idee is dit pure aandachttrekkerij; ik heb hier verder geen woorden voor.


    your eyes are like stars in the night.

    @PUKKELxDING

    ik vraag helemaal niet om reactie's ;P


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    SP0NGEB0B schreef:
    @Pointless

    Moesten van Jellanie ;P-Mijn Bff-


    we leven in een vrij land. als ik een foto van mezelf niet mooi vind zet ik die niet online, of mijn vriendinnen dat nou willen of niet.
    Maar ja, ik kan je niet tegenhouden of zo.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    SP0NGEB0B schreef:
    @Villain

    als ik foto's maak van me zelf
    dan hoeft het niet te betekenen dat ik me mooi vind ;S

    Alsof jij ze wel op Q zet als je ze lelijk vindt :Y)Dat gaat d'r niet in bij mij :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:08 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    SP0NGEB0B schreef:
    @PUKKELxDING

    ik vraag helemaal niet om reactie's ;P
    Eh, jawel? Je laat dit toch toe, dat anderen reactie's erop geven? Anders had je toch allang een mod gemaild om te zeggen dat je dit niet wilt hebben?


    Life is hard and then we die

    SP0NGEB0B schreef:
    @PUKKELxDING

    ik vraag helemaal niet om reactie's ;P

    De topicstarter wel so yeah, it makes sense dat er mensen hier op gaan reageren :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Wil iedereen ontopic blijven en ouders flikker op, want nu geeft niemand antwoord op de vraag vindt je dr lelijk of niet


    (Be)lieve in (you)rself

    @Villain

    Nou.. ik heb mijn lelijke foto's er op ;P

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:13 ]


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    SP0NGEB0B schreef:
    @Villain

    Nou.. ik hem mijn lelijke foto's er op ;P


    dat is niet bepaald logisch, vind ik dan.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Haal ze lekker uit je fotoboek dan, als je ze toch niet mooi vind ;l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    WMod schreef:
    Wil iedereen ontopic blijven en ouders flikker op, want nu geeft niemand antwoord op de vraag vindt je dr lelijk of niet

    Houd 't wel aardig dan (: Je kan zulke reacties verwachten :') Maar, goed. Laat ik dan maar zeggen dat we vanaf nu reageren op de vraag v.h. topic en niet een discussie daarover gaan houden. Ondanks dat ik zelf ook meedeed.


    "I shut my eyes in order to see.'