• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    Ik ben een Belieber en een Selenator.
    En ik ben helemaal vóór hun relatie.
    En inderdaad, je bent geen echte Belieber als je zo iets doet.
    U smile, i smile. Remember?
    En daarbij, Justin is de afgelopen weken al dood ongelukkig en het helpt dus echt niet als je zijn vriendin gaat bedreigen met de dood.


    Forever.

    Tendrement schreef:
    Ik ben een Belieber en een Selenator.
    En ik ben helemaal vóór hun relatie.
    En inderdaad, je bent geen echte Belieber als je zo iets doet.
    U smile, i smile. Remember?
    En daarbij, Justin is de afgelopen weken al dood ongelukkig en het helpt dus echt niet als je zijn vriendin gaat bedreigen met de dood.
    hélemaal mee eens


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Onee toch :( arme selene :P


    Life's a voyage that's homeward bound

    Tendrement schreef:
    Ik ben een Belieber en een Selenator.
    En ik ben helemaal vóór hun relatie.
    En inderdaad, je bent geen echte Belieber als je zo iets doet.
    U smile, i smile. Remember?
    En daarbij, Justin is de afgelopen weken al dood ongelukkig en het helpt dus echt niet als je zijn vriendin gaat bedreigen met de dood.

    Hahha bij hun is het
    U Smile, We kill her x'D

    Haha.
    Snol.


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is al een beetje .. over..


    I will be.

    ja toch? @Aguilera. Justin had idd zo iets getweet van 'Im done with it, it's offer' wel zielig, ik ben sowieso geen fan van Selena, maar haat haar ook niet ofzo..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    een beetje té overdreven


    I love you Irem

    Ik ben juist blij voor hun. ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    wat voor fan ben je als je dat doet.
    stel dat ze iets hebben en ze gelukkig zijn ben je toch als goeie fan ook gelukkig voor hun ookal had je liever gewild dat het jou overkwam(A)


    debbie

    unrealistic schreef:
    Nah, ik begrijp Selena niet echt, eerder zei ze dat ze een oudere vriend wilt, na haar ervaring met Nick -Jonas- ... En nu gaat ze met Justin Bieber. Die 2 jaar jonger is, toch? Maar die doodsbedreigingen zijn inderdaad echt overdreven! Hoop dat ze gelukkig zijn. Meer woorden heb ik daar niet vuil aan te maken.. _O_

    Ze zei in een interview nog dat ze hem meer zag als kleinere broer en dan gaat ze er mee? Ik zal haar nooit begrijpen en ik vind dat ze absoluut niet samen horen, maar een doodsbedreiging gaat er idd over.... Als ze maar gelukkkig zijn, dat is het belangrijkste

    Ik vind het diep triest dat ze
    haar met de dood bedreigen.


    Think, it's the new sexy.

    Jonas brothers waren in, Selena ging met Joe.
    Twilight was in, Selena ging met Tayor Lautner.
    Justin Bieber is in, Selena gaat met Justin.
    Wie is de volgende? Cody Simpson?
    Sorry hoor, maar hier zit toch écht een patroon in.
    Ohja & ze wordt met die gozer van glee gespot, want
    nu is glee in. Ze speelt het wel slim btw ;3


    To infinity and beyond •

    HAHAHAHAH TRIEST. 'Ik kan Justin Bieber nooit krijgen, dus stuur ik z'n vriendin maar een berichtje dat ik haar ga omleggen met een paperclip en een eekhoorn. xxxx'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vivere schreef:
    Jonas brothers waren in, Selena ging met Joe.
    Twilight was in, Selena ging met Tayor Lautner.
    Justin Bieber is in, Selena gaat met Justin.
    Wie is de volgende? Cody Simpson?
    Sorry hoor, maar hier zit toch écht een patroon in.
    Ohja & ze wordt met die gozer van glee gespot, want
    nu is glee in. Ze speelt het wel slim btw ;3

    Het was met Nick maar je hebt ergens wel gelijk
    Ik hoop voor haar dat ze Justins hart niet te hard breekt want als ze zo werkelijk is dan vrees ik dat zelfs haar fans haar in de steek gaan laten