• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Ik weet niet, alles wat we vinden is prima hoor.'' zei ze. ,,Misschien heoven we geen eens te koken.'' ze keek rond en trok koelkast open. ,,Ha, voedsel.'' zei ze triomfantelijk toen ze spullen zag stana. ,,En drinken, mooi, ik ben namelijk uitgedroogd.'' ze pakte een pak jus d'orange en checkte eerst nog eventjes de datum. Ze trok kastje open, ging op tenen staan en pakte een glas. Dewi schonk wat jus d'orange in en dronk het in een keer op. ,,HMm, lekker.'' ze glimlachte tevreden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Misschien is dit wat?' zei Lew die een felgekleurde pizzadoos uit de vriezer trok. 'Pizza met ene moeilijke naam.' Hij wilde zelfs de moeite niet doen om dat Italiaanse gedoe uit te spreken. Het zou zijn ego vooral geen boost geven. 'Laat 25 minuten in de oven bakken op 180°C. Serveer als het warm is. Lijkt me logisch, maar enfin,' gaf Lew commentaar terwijl hij het karton van de pizza trok, zonder op Dewi's antwoord te wachten. 'Man, koken is makkelijk. Ik snap niet waar iedereen zo'n spel rond maakt,' deed hij ongelovig terwijl hij de pizza op het vuur legde en aan de over begon te prutsen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Koken is inderdaad makkelijk als je voedsel al kant en klaar is.'' mompelde ze en keek naar de pizza. ,,Maar zelf een pizza maken is een ander verhaal.'' ze was inmiddels op het aanrecht gaan zitten, een slechte gewoonte. Althans, de meeste mensen waardeerde het niet maar het zat gewoon lekker. Dewi wiebelde wat met haar benen, ze betrapte zichzelf erop dat ze het fijn vond tijd door te brengen met Lew, een vampier nog wel.. Bloedzuiger.. Ze was echt een gecompliceerd gevalletje. [gotta go, bye <3]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Waarom zou je 't zelf doen als je het zo kan krijgen,' bracht hij onbegrijpend uit. 'Da's gewoon vragen voor problemen,' Snel rukte hij het plastic hoesje van rond de pizza - waardoor er een diepgevroren stukjes groente de grond ontmoetten- en schoof het gerecht de oven in. 'Zo. Nu 25 minuten wachten,' Hij keek even naar Dewi die zich op het aanrecht geparkeerd had. 'Ik vraag me af of het gaat lukken,' Lui zakte hij ineen tegen het kastje naast de over - deels om de pizza in het oog te houden. There way no way in hell dat hij zijn allereerst creatie zou laten aanbranden.

    Ciaooo !

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 20:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    ' Mjah, maar je lijkt wel op een mens. ' mompelde hij zachtjes en keek haar aan. ' Oke, maar je zuigd me toch niet leeg in mijn slaap?? ' Hij grinnikte droogjes en keek even voorzich.

    Odile - Slechte vampier.

    'Een tip van mij. als je zo veel dingen hebt gedaan die niet te aanvaarden zijn en zo veel leed hebt veroorzaakt als ik heb gedaan.. zoek niet naar een rechtvaardiging voor je daden. Daar ga je aan kapot,' zeg ik met een wat spottende glimlach. Ik pak de sleutel uit een kast, verschuif het bed weer en haal het kleed weg, waardoor het luik weer zichtbaar wordt.
    'Hierheen. En ik zou het op prijs stellen dat de rest hier niet van komt te weten.' Ik ga haar voor naar beneden en knip het licht aan. Ik loop op de motor af en gooi Yue een helm toe. Ik moet weer denken aan het uitstapje met Faith. Ik hoop alleen dat zij me niet in de rug aanvalt. Ik zal proberen wat voorzichtiger te zijn. Voor het eerst ervaar ik dat een vampier geen hekel aan me heeft. Sterker nog: het lijkt erop dat ze me op de een of andere manier wel mag en daardoor voel ik me.. warm van binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Odile heeft gelijk, ik praat de dingen alleen maar goed. Maar het voelt anders zo slecht. Als ze het kleed weg haalt komt er een luik tevoorschijn. Odile zit echt vol verassingen. "Ik zal het aan niemand vertellen. Promise."
    Ik stap achter haar aan het luik binnen en zie een mooie rode motor staan. "Wow..." zeg ik zo zacht dat ik niet weet of Odile het heeft gehoord. Ze gooit me een helm toe, en terwijl ik die opzet stap ik bij haar achterop. Het kriebelt in mijn buik, alsof ik op het punt sta in de achtbaan te gaan.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,als je 't zelf maakt smaakt het vaak lekkerder.'' legde ze uit. ,,En koken is best leuk.'' ze glimlachte toen ze zag hoe hij de pizza in de gaten hield. ,,Hebben vampiers trouwens nog wel smaak.'' vroeg ze na een tijdje van stilte uit interesse, ze wist datr vampiers niet aten.. Maar of ze nog wel smaakpapillen hadden was voor haar een raadsel. Vanuit haar ooghoekjes ield ze Lew in de gaten en ze vroeg zich af waar de rest uithing.. het was namelijk verbazingwekkend rustig in het huis, voor zover zij doorhad dan.

    Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij hield zijn hoofd een beetje scheef en dacht na over zijn antwoord. 'Een beetje. Het is een groot stuk afgebot, waardoor alleen heel intense smaken de papillen prikkelen. Dat is de reden waarom ik van whisky houd. Pikant eten zou ook moeten werken. Eigenlijk alles wat uitpiekt. Je snapt wel wat ik bedoel, right?' De vampier tikte een beetje dromerig met zijn vingers tegen het glas. Hij wist dat het niks uit zou halen, maar om de één of andere reden leek dat zijn ongeduld een stuk te verminderen. Je zou denken dat je met een eeuwig leven voor de boeg een oneindig geduld zou bezitten, maar dat was op Lew niet van toepassing. Hij was altijd enthousiast voor nieuwe dingen en stond dan ook altijd open voor een uitdaging.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik steek de sleutel in het gat en laat de machine een paar keer grommen.
    'Hou je vast,' zeg ik als waarschuwing en geef zo hard gas waardoor het ding haast onder ons wegschiet. Maar gelukkig ben ik eraan gewend en we racen al snel de gang uit, het bos in. 'Het zal nog even duren voor we de stad in zijn, maar ik doe m'n best,' zeg ik en geef nog wat meer gast om de woorden te benadrukken. Handig slalom ik langs de bomen heen terwijl de wind langs mijn gezicht suist. Inmiddels heeft Yue haar armen zo hard om me heen geklemd dat ik haast stik. Voor een pasgeboren vampier is ze behoorlijk sterk. Ik vraag me af of ze dat zelf al doorheef. Gelukkig dat ik niet zo makkelijk dood te krijgen ben, denk ik grijnzend en vlieg de snelweg op - waar deze keer geen file is.
    Na nog een uur komen we aan bij de stad waar het weer wemelt van het uitgaansvolk.
    'We moeten naar het centrum, daar zijn de winkels.' Ik trek keihard op waardoor het voorwiel omhoogschiet en we schieten door de kleine straatjes en gangetjes naar het centrum.
    Als we er zijn parkeer ik de motor op een verlaten parkeerplaatsje en sla mijn been over het zitvlak. Veel verder kom ik niet want Yue zit aan me geplakt als lijm aan een foto.
    'Eh.. je mag me wel loslaten hoor,' zeg ik grinnikend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze luisterde aandachtig en knitke toen begrijpend. Aha, dat was het dus.. Dus opzich zouden ze best kunnen eten als ze zouden willen omdat ze het lekker vonden. ,,Weet je trouwens ook welke datum het is vandaag?'' vroeg ze plots, want als ze het goed had was ze binnen een week ongeveer jarig. Dan zou ze eindelijk 17 zijn, dat klonk teminste niet zo jong meer als 16.

    Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Hij fronste lichtjes. "Dat was toch dat meisje dat zo blij was met die kat? Ik had al gedacht dat zij het niet zo lang hier vol zou houden," reageerde hij sombertjes. "Laten we nu maar hopen dat die barbaar voorlopig mensenbloed heeft genuttigd en de andere gasten met rust laat." Hij friemelde even aan zijn haren. Hij moest ze binnenkort nog eens laten knippen. Gelukkig groeiden haren van vampiers nog vrolijk door, anders was hij vast al helemaal kaal geweest door alle personen die het schijnbaar leuk vonden om aan andermans haren te trekken. "Je voelt je toch niet schuldig, hè?" voegde hij er nog met een frons aan toe. "Zo wel: niet doen. Die mensen gaan toch vroeg of laat dood. Het enige wat wij voor ze kunnen doen is hun dood uitstellen. En hier is de wet van Darwin weer op van toepassing: de sterksten overleven. Het langst, althans. Candy was dus blijkbaar niet al te sterk." Hij kon zich nog herinneren dat hij de theorie van Darwin in het begin nogal bullshit vond, maar na verloop van tijd begon het toch vrij aannemelijk te klinken.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yue
    Als Odile optrekt gil ik even, maar al snel ben ik gewend aan de snelheid. Het voelt heerlijk om zo snel te gaan. Omdat ik mijn haar los heb wappert het achter me aan en ik kan het niet laten om even "Woehoe!" te roepen. Maar dan rijdt Odile over een bobbel en van schrik klamp ik me zo hard als ik kan aan haar vast.
    Na een tijdje komen we in de stad aan. Er lopen overal mensen en de snelheid van Odiles motor maakt me wat bang waardoor ik me nóg harder aan haar vastklamp. Ze schiet snel door allerlei steegjes heen en af en toe gil ik als mijn hoofd bijna een muur of lantarenpaal raakt. Als Odile parkeert blijf ik me krampachtig aan haar vasthouden.
    "Eh.. Je mag me wel loslaten hoor." zegt ze met een grijns en ik kijk haar even aan. "O, eh.. Ja. Is goed." Ik laat haar los en blijf een beetje dom staan. "Waar gaan we eerst heen?"

    Hij haalde zijn schouders op. 'Geen idee. De zevende of de achtste denk ik. Waarom?' Over het algemeen geen datums bij. Hij leefde bij de seizoeentekenen. Hij wist wanneer het lente was, als de boslucht vergeven hing van bloedgeur. Het was de periode dat dieren begonnen te bevallen. Hij probeerde dan alleen mannelijke dieren te eten, maar het was niet altijd even simpel om uit te vissen met welke hij uiteindelijk te maken had. Meestal kon hij het wel ongeveer schatten door te ruiken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Waar je heen wíl. Bij de meeste zaken ken ik zo'n beetje wel een sluiproute om binnen te komen. Misschien kan ik ook nog wat vinden. Ik weet niet wat zo ongeveer je smaak is..' Mijn oog valt op een enorm warenhuis. Ik ben wel in staat te onderscheiden wat zo'n beetje modern is in deze tijd maar daar houdt het echt bij op. Persoonlijk heb ik het meer op de underground cultuur uit de jaren '80, maar dat is dertig jaar later een beetje achterhaald. Ik neem haar helm aan. Ik hoop dat ik haar geen hartaanval heb bezorgd met mijn rijstijl. Ooit had ik eens een motoragent achter me aan gehad. Die zaak is tot op heden nog steeds niet opgelost.


    No growth of the heart is ever a waste