• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wordt neit gepest ofso. niet echt. Een vriendin wel meer. Maar er woren ooral opmerking gemaakt door sarcastisch woehh tokio hotel te ropen of door ons altijd tokiohotellers te nomen ofso
    verder gelukkig njeit echt ookal zitten we in een klas vol haters


    I'll take you to another world

    IM A BACK FAN :D (A)
    echt een hele grote fan !!!
    maar al zou ik laten zien dat ik fan ben zal ik niet worden geslagen of uitgescholden ofzo maaaaar ik laat het niet merken op school alleen me vriendinnen die ook fan zijn weten het en verder boeit het niemand wat maar ik hou het toch geheim ik wil niet dat me status dan achteruit gaat... Nu denken ze dat ik Chris Browm en Usher en Ne-Yo alleen goed vind ik vind dat ook maar TH gaat bij mij voor

    IM A BICK FAN :D (A)
    echt een hele grote fan !!!
    maar al zou ik laten zien dat ik fan ben zal ik niet worden geslagen of uitgescholden ofzo maaaaar ik laat het niet merken op school alleen me vriendinnen die ook fan zijn weten het en verder boeit het niemand wat maar ik hou het toch geheim ik wil niet dat me status dan achteruit gaat... Nu denken ze dat ik Chris Browm en Usher en Ne-Yo alleen goed vind ik vind dat ook maar TH gaat bij mij voor

    Ik word (gelukkig) niet gepest, ik had een keer die Bill trui (weetjewel... xD) aan naar school... ze keeken me wel na enzo, maar dat boeit nii,.... en 2 jongens uit mijn klas zaten (toen ik die trui aan had) steeds te zeggen: Bill van tokio hotel, Bill van Tokio hotel...

    Echt fét vaag... xD
    Mja... Ik zou me er gwn niks van aantrekken als het bij mij zou gebeuren... en als je echt in elkaargeslagen word ofso... dat gaat echt te ver... dus zou ik naar de directeur ofso gaan... is miss wel kinderachtig, om er ouderen bij te halen, maar het helpt wel....

    Ohja volgens mij zitten er op mijn school maar iets van 5 TH fans... xD

    ik word er ook mee gepest ma het kan mij niets scheln !! ook al verlies je wel vrienden er door en dat vind ikheel jammer !!! ma ja ik neggeer het !!! maar soms doet het echt wel pijn wat ze over hun zeggen maar .. het zijn vuile anti's !!! kzal ze wel nog krijgen !!!

    bij ons op t school zijn dr bijna geen fans
    een vriendin van mij is wel een van ma ni ege hard enne een ex-klasgenoot is een mega fan enne daar weet k ni oe t bij zit

    ma zelf ben k ni echt ne fan (de quizjes zijn wel supper) ma ga dr niemand voor slaan
    alle vroeger was da soms ook van waarom al die publiciteit ma nu vin k da ni erg (dr staan veel te grappige dingen in om te missen)

    dus ga niemand slaan, enne iedereen da iemand daarvoor slaat MOE ECHT NA NE PSYGATER


    everything you imagined, and more...

    Nou gepest niet. Ik ben de enige fan in mijn klas. En sommige kutjongens willen daar nog wel is opmerkingen over maken. Maar dan geef ik gewoon een grote bek terug. En als het echt heel erg word. Helpen mijn vriendinnen me wel. Als ik me TH vest aan heb maken ze wel opmerkingen maar dat negeer ik ook gwn. Na een tijdje zijn ze het wel zat. Bij mij tenminste wel.

    bij ons op t school zijn dr bijna geen fans
    een vriendin van mij is wel een van ma ni ege hard enne een ex-klasgenoot is een mega fan enne daar weet k ni oe t bij zit

    ma zelf ben k ni echt ne fan (de quizjes zijn wel supper) ma ga dr niemand voor slaan
    alle vroeger was da soms ook van waarom al die publiciteit ma nu vin k da ni erg (dr staan veel te grappige dingen in om te missen)

    dus ga niemand slaan, enne iedereen da iemand daarvoor slaat MOE ECHT NA NE PSYGATER


    k vind da liesjeeeeeeee (men bf en devilstar) groot gelijk is bij mij zit er ook een meisje (we zitten op de zelfde school men bf en ma in een andere klas) in de klas en die is er ook fan van vooral van bill ma die is redelijk normaal ze is ni zo hysterisch enzo omda ze weet da de rest ni echt fan is en de jongens maken daar dan soms zoon onnozele opmerkingen over ze gaat er tegen in ma ne keer heb k tegen die jongens gezegd da ze een andere smaak heeft das toch waar en sindsdien hebben de jongens ni zoveel meer gedaan dus das handig k ben al blij da ze ni gepest word da zou gewoon erg zijn er zit ook ne jongen in men klas en die is er ook fan van (van th he)


    Live life limitless.

    ik word er ook mee gepest ma het kan mij niets scheln !! ook al verlies je wel vrienden er door en dat vind ikheel jammer !!! ma ja ik neggeer het !!! maar soms doet het echt wel pijn wat ze over hun zeggen maar .. het zijn vuile anti's !!! kzal ze wel nog krijgen !!!


    da van da je vrienden verliest he denk dan zo t zijn geen echte vrienden als ze t ni goe vinden da je er fan van bent kop op ook al zijn t heel goeie vrienden als ze da ni willen da je er fan van bent zijn t gewoon geen goeie vriendinnen


    Live life limitless.

    ik wordt niet egt gepest... naja me vriendin loopt wel de hele tijd te roepen dat ze depprensief zijn en een andere jongen zegt de hele tijd dat ze meisjes zijn (maar zijn THbeeld is 4 Bills... niet dat ik Bill een meisje vind!) ik trek me er gwn niks van aan.


    I am an idiot, I move.

    het is egt kut ik ben de enige in mijn klas die TokioHotel leuk vind, en de jongens uit mijn klas, gaan dan altijd dom lopen doen , met Duits moesten we eerst een liedje van tokio hotel gaan zingen en die moest ik uitkiezen, en 1 zoon dom kind ging helemaal headbangen , was egt wel grappig! en ik woon zeg maar boven een winkel ,en mijn bed staat aan de raam kant, toenik al op bedlag en de rolgordijn nog niet naar beneden had gedaan , kwamen er zo jongens langs, en ik heb zoon megaposter van th boven me bed en die zie je meteen vanaf buiten , dus ze gingen zo keihard roepen TOKIO HOTEL STINKT! , weer een lachbui want ik kon heel goed horen wat ze allemaal zeiden , toen ze de straat uitwaren hadden ze het nogsteeds over Bill (lol) dat vind ik dan weer erg grappig , verder moet je er niet te veel van aan trekken , ik wordt zelfs ''gepest'' door een kind dat TH fan is , loopt ze te zeiken dat ik een nep fan ben x'D wéér zoo fukinn grappig


    noujaaa laat ze maar lekker doen wat ze willen

    NOG MAAR 12 DAAGJES WACHTEN TOT TOKIO HOTEEEEEEEEL (yeah)_O_(H)


    xxMieess


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik wordt soms ook wel gepest. Ik negeer ze gewoon of zeg van je groot gelijk, terwijl ik ze liever doodwens. Maar het ergste vind ik is dat een van m'n beste vriendinnen dat ook doet. In m'n hele vriendenkring is er maar één ander meisje die ook fan is. Degene die niet gepest worden en met vele Th-fans in een school zitten, hebben geluk. Ik wou dat het bij mij ook zo was.

    haii, ik vind het zo erg als je van iets houd dat je daarom gepest moet worden zelf word ik ook gepest vanaf ik iemand passeer schijten ze tokio hotel uit zeggen ze van hoe kunt gij nu zo ne lelijke t-shirt dragen en nog zoveel en dat door de leerlingen

    maar op een dag moesten we een foto mee nemen van iets mooi bij waren het de tatoes van bill en ik moest naar voor komen je kon bill zijn gezicht niet zien dus zei ik dat het bill was en de lerares zei dat ze dacht dat het de arm van een wijf was, ze bleef maar door gaan waarom ik fan was, dat bill lelijk is: zijn haar staat recht zijn tanden staan scheef uiteindelijk stopte ze en mocht ik terug gaan zitten ik en mijn vriendin zaten met de tranen in ons ogen XX

    een best wel popu meisje bij ons uit de klas.. heeft gezegt dat ze naar nijmegen gaa(nu is gewesst) niemand zei er wat van dus.. nee ik word er niet mee gepest.. gelukkig..

    ik word er ook mee gepest..
    ze zegge altyd dat TH Homo's zijn..
    een vriendin van me hebbe ze van de schooltrap af geduwt en nu ligt ze in het ziekenhuis met verwondingen..Omdat ze ook fan was..
    IK MIS HAAR HEEL ERGGG :(:(:(
    x.