• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik word ook wel gepest!!
    soms is het echt nie meer normaal dak soms ne hele avond aant bleiten ben..:'( Ik blijf fan maar soms is het echt een beetje te veel... ze maken mij uit, me vriendin, sommige mensen die bij me lopen gwn omdat ze bij een th-fan lopen, kheb zo al iemand geslaan maar ie oudt nie op...!! Ze roepen altijd als ik passeer Homo-hotel naar mij, ze zeggn dat Bill dood moet( dat vind ik het ergste dat wens je NIEMAND toe!!!! fuck fuck!! :@) Maar ik zal altijd een fan blijven als ze mijn nu pesten of niet!! XxxjonixxX wil je mijn email adres vraag maar hoor!!


    I changed.

    ik word alleen nagekeken op school als ik een vest aan hb., dan zeggen ze alleen
    het stinkt hier naar duitsers!
    ielll tokiohotel!
    gadver ze is fan van die homo's!
    omg is zij fan van hun? gadver!


    niet in elkaar geslagen ofzo,,
    zijn niet zoveel fans bij mij opschool,,
    2400 leerlinge, en ongeveer 6 fan,, waaronder 1 jongen..

    in de klas weten ze ook dat ik fan ben, en wouden alles weten over 4 maart, hoe het was enzo.

    soms vragen ze nog wel eens van ben je nog steed fan?

    uhhh jaa!:D

    maar ik vind het echt kut als ik hoor dat mensen inelkaar worden geslagen, omdat ze fan zijn van een groep!
    wij slaan toch ook geen mense inelkaar als w horen dat iemand van jansmit houd?
    waarom tokiohotel fans wel?

    die mensjes zijn gwoon sneu die tokiohotel fans in elkaar slaan!


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Mijn klas !!
    Boeit me echt geen reet ><'
    Tis tog mijn spel !!

    Ze roepen van alles, noemen me Tokio. Of Mof, Blacky, of iets in die richting. Maar ze doen me niet echt iets; zoals je wel eens leest van, 'mn tas wordt in de plee gegooid, ik word halfvermoord..' daar heb ik geen last van.. Maar dat zou ik ook nooit zover laten komen!

    Ik word ook wel gepest op school, maar het gaat nog niet zoals hersenschudding en bloedneuzen slaan. Want ik vind dat niet normaal, en daarom heb ik laatst een hele speech erover gehouden. En na de speech is het pesten minder geworden. Af en toe word ik wel gepest, maar niet zo erg als toen. Als je wilt weten wat ik allemaal zei moet je gewoon meer ff met mij praten ;). Maar als je er niet op reageert, en je negeert ze volkomen houden ze vanzelf op, want dan is die "lol" er van af ;).


    I'll live every second like it is my last one <3

    wow, dat is echt erg dat ze jullie pesten.
    Mij gelukkig niet, ik ken wel mensen die TH uitmaken voor alles en nog wat maar voor de rest doen ze gelukkig wel normaal. Bij mij op school lopen trouwens best wel wat TH fans rond, dat is echt cool.
    Ik hoop dat die mensen echt stoppen met pesten ze zijn gewoon zielig


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik word alleen gepest door mijn broertjes, ouders [ja =o maar niet heel erg hoor ;) tis meer plagen] buurmeisje/buurjongens, en oude klasgenoten.
    Maar het is lang niet zo erg als je zou denken =o
    Geloof ik
    MaarJa...
    Veel sterkte, aan de mensen die fan zijn, én blijven :]
    Als jullie willen, kunnen jullie er ALTIJD met ons over praten :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oh, en ik ben één van de weinige TH-fans uit Hilversum, en één van de twee bij ons op school ×D


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik word erdoor erg hard gepest en een keer omdat het te erg was heb ik geprobeert zelfmoord te plegen maar dat kon ik niet omdat het fan zijn me gered heeft daarvan(raar maar waar)

    pesters zelf heel onzeker en dan proberen ze iemand te pesten om erbij te horen!!enzzo...
    het zijn allemaal losers die nieks anders te doen hebben als ze je in elkaar slaan ofzo dan moet je echt iets doen bvd naar je leerkracht,je ouders,de directeur ect....
    maar doe iets!!

    kiss

    Ik word heel erg uitgescholden op school. Ze noemen mij een Junk, Hoer, Slet, Snol enzo omdat ik ToHo fan ben. Zelf heb ik er geen problemen mee, ze zoeken het maar uit.


    das egt stoer!!(cool)
    kiss

    Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.jah ik word ook uitgescholden k ben gelukig nooit geslagen maar ik heb een hele tijd voor mijn VRIENDEN verborgen dat ik van Th hou omdat ze de hele tijd Tokio Hotel sucks riepen maar nu weten degenen waar ik het meest mee omga het wel
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    take me away

    ik word door 2 jongens uit mijn klas gepest omdat ik TH-fan ben. da's echt zwaar klote, gelukkig is het al een stuk minder erg geworden. het begon eigenlijk toen ik in aanraking kwam met wat gothics van mijn school. ik raakte daarmee bevriend en ging steeds meer zwarte kleren dragen. dat viel die jongens ook op en gingen me een gothic noemen (terwijl ik alleen maar zwart aanhad en niet met spinnewebben of doodskoppen erop ofzo) ik werd toen ineens Tokio Hotel-fan en werd door de oudere tieners uit die gothic-groep getrapt omdat ik fan werd en zij TH HATEN!!! met een paar gothics (van mijn leeftijd) ga ik nu nog mee om. ik vind het gwn belachelijk dat je uit een groep word gegooit omdat zij de band haten waar jij fan van bent!!! ik voel me nog steeds daar erg rot door. gelukkig heb ik een paar medefans op mijn school gevonde (lang leve de shirts van th op staat!!!!) en met hun kan ik gwn over ze praten. ook wel met de meiden van mijn klas, maar dat heeft nii heel veel nut.
    xxx sanne
    p.s. hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal een beetje, want volgens mij ist een beetje verwarrend gezegt haha!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ik word niet gepest.
    Meeste mensen weten da zelf niet dat ik fan van TH.
    Alleen mijn klas, maar daar zeggen ze niks tgn ^.^
    Een paar vriendinnen weten dat.. en ze zeggen daar niks tgn. Dus jah..
    Op mijn school zijn er heel wat TH-fans, en ze doen helemaal niks.

    Mensen!! Ik vind het kei erg wat dat jullie allemaal meemaken!:S
    Ivy x.

    bij mij valt het allemaal nog mee maar ze schelde TH wel uit en da vin ik ni leuk
    kprobeer dan ni te luistere wa ni altid eve goe lukt


    Take The Past, Burn It And Let It Go