• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een SE van maatschappijleer donderdag en ik ben al bijna klaar met leren! Ik moet nog 1 hoofdstuk, en heb er al 4 gedaan.
    Ik ben ook goed in uitstellen, want dit SE moest ik eigenlijk vorige week vrijdag al doen (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gewoon niet doen.

    xd, sorry zo denk ik dan, van havo naar vmbo gezakt. En nog haal ik 7's zonder te leren. Ik red dit eindexamenjaar op mn voeten.,


    Levensgenieter.

    ja egt ik had huiswerk :O


    lieven

    Undesirable schreef:
    (...)
    Ik heb nog tot en met zaterdag, bah! Deze namiddag mijn voorlaatste en ik zie het echt niet zitten :')
    Ik van 27 en echt, ik ben het beuuuuu! En dan maar 1 weekje vakantie ;(
    Echt oneerlijk he :|
    en dan dacht ik dat de middelbare school erg was :|
    en het zal vast en zeker wel lukken ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)Echt oneerlijk he :|
    en dan dacht ik dat de middelbare school erg was :|
    en het zal vast en zeker wel lukken ;)

    Inderdaad oneerlijk. Doe mij maar terug het middelbaar :'D
    Pff, dat examen ging niet zo goed eigenlijk. Zaterdag eindelijk de laatste!
    Filosofie en Sociologie, echt, kutvakken ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Inderdaad oneerlijk. Doe mij maar terug het middelbaar :'D
    Pff, dat examen ging niet zo goed eigenlijk. Zaterdag eindelijk de laatste!
    Filosofie en Sociologie, echt, kutvakken ;p
    Ow neeee ;D! ik heb morgen enkel nog Duits mondeling examen , maar ik heb er echt geen zin meer in , ik ken die cursus nog van het schriftelijke deel --' dus helloooo Quizlet& Msn :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)Ow neeee ;D! ik heb morgen enkel nog Duits mondeling examen , maar ik heb er echt geen zin meer in , ik ken die cursus nog van het schriftelijke deel --' dus helloooo Quizlet& Msn :p

    Wat heb jij een geluk zeg! Ik neem nu nog pauze, haha. En dan er weer goed invliegen. Ik ben jaloers op jou. Ik wil ook gedaan hebben morgen. Maar neeeeen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Wat heb jij een geluk zeg! Ik neem nu nog pauze, haha. En dan er weer goed invliegen. Ik ben jaloers op jou. Ik wil ook gedaan hebben morgen. Maar neeeeen :'D
    Ik zal voor je duimen ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    als julie duits willen leren ik kan duts ich kan zer gut deutsch ich bin da geboren

    Funeral schreef:
    Dat heb ik ook. Ik moet nog best veel leren, maar het schiet voor geen meter op. Vooral omdat ik een talent heb om dingen uit te stellen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.