• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Slechte vampier.

    Savoy begint me behoorlijk te irriteren. Ik haat het wanneer iemand me op zo'n manier uitdaagt, maar ik doe mijn best om de boel en daarmee vooral mezelf onder controle te houden. Yue smeekt me om te vertrekken, maar ik zou daarmee alleen maar uitgelachen worden door die idioot Savoy.
    'Dat heeft niks met kracht te maken. Wel met tact,' reageer ik op hem. Ik erger me rot aan hem en de verleiding is groot om hem te grijpen. Dan vangt mijn neus wat vreemds op.. wat onbekends.
    'Ruiken jullie dat ook?' begin ik. 'Een nieuweling.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Het lijkt erop dat Odile zich niets van mijn smeekbede's aantrekt, maar ik ben blij als ze begint over een nieuweling. Misschien geeft deze afleiding Lew genoeg tijd om Dewi te redden.

    Savoy
    Ik draai met een ruk mijn hoofd om. "Je hebt gelijk." Ik hoop eigenlijk dat de rest gaat kijken, en ik het meisje weer voor me alleen heb. Maar dat gebeurt natuurlijk niet.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,We doen het niet'' ineens hoorde ik de bel en iemand roepen, dat was vast die nieuweling. ,,Kom mee.'' Zei ik tegen Jamie, ik pakte zijn hand en nam hem mee naar beneden. ,,Blijf een ebetje achter me..'' mompelde ik, omdat ik geen flauw idee had wat voor persoon de nieuweling was. Ik opende de deur en keek naar de jonge vrouw. ,,Ja?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ook mijn neus pikte de geur van een nieuuweling op, als iedereen nou even ging kijken wie het was dan had ik mooi het mensenkind voor mezelf. Maar die kans schatte ik erg klein.. Waarschijnlijk dachten zij precies hetzelfde als ik.

    Dewi - Mens.
    Ik had het mes met mijn voet naar me toe weten te schuiven, ik draaide mezelf een beetje en probeerde het mes met mijn handen te pakken. Toen ik er net net bijkwam verschoof ik nog een beetje en wist ik het mes in handen te krijgen. Voorzichtig begon ik in het touw te snijden, het ging behoorlijk traag omdat mijn polsen zo vastzaten, maar het was een begin en mijn enige kans.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik kon namelijk ruiken dat ze een vampier was en dat betekende dat ik mijn weg had gevonden en bij het juiste adres was aangekomen. 'Hallo. Ik ben van plan hier te komen wonen. Dat is hopelijk geen bezwaar?' Ik keek de bruinharige vrouw aan en wachtte op een antwoord.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik bekeke haar even keek haar toen weer aan. ,,Ligt eraan.'' zei ik, als ze mensen vermoorden mocht ze nu meteen weer opflikkeren van mij. ,,En ik ben niet de enige hier, dus de rest zou ht ook goed moet vinden.'' legde ik haar uit, niet dat we het ooit met zin allen tegelijk eens konden zijn. Als ze mensen moorden wilde wij haar weg, zo niet dan wilden de andere ze weg. Ik zag haar gezicht ietwat betrekken. ,,maar.. Aangezien de rest bezig is,'' ik gaf haar maar geen details, ,,kan je hier wel even blijven.''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ook mijn neus pikte de geur van een nieuuweling op, als iedereen nou even ging kijken wie het was dan had ik mooi het mensenkind voor mezelf. Maar die kans schatte ik erg klein.. Waarschijnlijk dachten zij precies hetzelfde als ik.

    Dewi - Mens.
    Ik had het mes met mijn voet naar me toe weten te schuiven, ik draaide mezelf een beetje en probeerde het mes met mijn handen te pakken. Toen ik er net net bijkwam verschoof ik nog een beetje en wist ik het mes in handen te krijgen. Voorzichtig begon ik in het touw te snijden, het ging behoorlijk traag omdat mijn polsen zo vastzaten, maar het was een begin en mijn enige kans.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn blik glijdt van het meisje dat vastgebonden in de hoek ligt langs Lew richting de ingang van het huis. In plaats van dat iedereen afgeleid is, kijken ze ons wantrouwig aan. Vooral mij, weet ik nu. De spanning is om te snijden. Niemand is van plan om ook maar één centimeter van z'n positie te wijken. Mijn tong glijdt over mijn onderlip, die schraal en droog aanvoelt vanwege het bloedtekort van de afgelopen paar dagen. Als ik nu mijn kans grijp.. Even kruisen de blikken van mij en Lew's mens elkaar. Ik zie uitputting in haar ogen - waarschijnlijk omdat Savoy al had zitten drinken. Vervolgens kijk ik langs een pluk haar naar Lew, bij wie ik verslagenheid zie. Hij weet dat hij kansloos staat tegenover drie vampiers. De overwinning is aan ons. Ik trek mijn mes en loop op het mensenkind af, die begint met piepen.
    'Stil,' zeg ik op een vreemde kalmerende manier die mij ongewoon is en hurk voor haar neer. Ik hou het mes stevig vast en snij met een snelle beweging de touwen los. Ik pak het mes uit haar handen waarmee ze zichzelf heeft proberen te bevrijden. Die kan ik wel goed gebruiken, zeker na wat ik nu van plan ben. 'Sta op.' Ik zie iedereen me tegelijkertijd wantrouwend en afwachtend aankijken. Ik loods haar met alle zorg langs Faith heen.
    'Ren,' fluister ik in haar oor en geef een knikje richting Lew.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 12:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Als Odile met haar mes richting Dewi loopt schrik ik. "Odile.." zeg ik zacht, maar ze reageert niet. Dan doet ze iets wat iedereen verrast: Ze snijd Dewi's touwen door en brengt haar naar buiten. Ik zie Faith en Savoy boos kijken, maar zelf voel ik me blij. Blij en opgelucht. Ik wist dat Odile het goed zou doen.

    Savoy
    Als ik zie wat Odile doet bal ik mijn vuisten. Ik heb geen kans meer. Als Odile zich aansluit bij die sukkels is het alleen Faith en ik. En in Faith heb ik nu ook niet echt het grootste vertrouwen.

    Dat had ik ook niet verwacht :'D

    Elif - Goede Vampier.
    Ik bekeke haar even keek haar toen weer aan. ,,Ligt eraan.'' zei ik, als ze mensen vermoorden mocht ze nu meteen weer opflikkeren van mij. ,,En ik ben niet de enige hier, dus de rest zou ht ook goed moet vinden.'' legde ik haar uit, niet dat we het ooit met zin allen tegelijk eens konden zijn. Als ze mensen moorden wilde wij haar weg, zo niet dan wilden de andere ze weg. Ik zag haar gezicht ietwat betrekken. ,,maar.. Aangezien de rest bezig is,'' ik gaf haar maar geen details, ,,kan je hier wel even blijven.''

    Faith - Slechte Vampier.
    stomverbaasd keek ik naar Odile en wisselde toen een blik met Savoy. Sinds wanneer was Odile een Miss goodie? ,,Odile, wat bezielt je?'' vroeg ik, het mensenkind zou ik later wel krijgen, eerst eens erachter komen wat er mis was met Odile. Had ze dan toche cht een goede kant?

    Dewi - Mens.
    Ik was stomverbaasd dat Odile me losmaakte en veilig naar Lew loodste. Dit was de 2e keer dat ze me redde, terwijl ze de 1e keer zei dat het de laatste keer zou zijn.. Ongemakkelijk beet ik op mijn onderlip, als ik zou rennen.. Zou ze dan achter me aankomen? Of probeerde ze me vertrouwen te winnen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    De overwinning was voor het grijpen en ik gaf het weg. Het meisje kijkt me twijfelend en verward aan. 'Ja, dat verstond je goed,' zeg ik en gebaar nogmaals dat ze weg kan. Faith vraagt geschokt wat me bezielt en ook van Savoy kan ik weinig sympathie verwachten. Hij kijkt me vernietigend aan. Als ik haar weg zie lopen heb ik geen spijt. Geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft.
    Ik loop bij het gezelschap vandaan, langs Lew richting de voordeur. Als ik die open doe vang ik een nieuwe geur op. Even frons ik mijn wenkbrauwen, waarna ik naar boven ga, mijn kamerdeur open doe en me op bed laat zakken. Zo lig ik daar een hele tijd te peinzen. Waarom ik het heb gedaan? Lang hoef ik daar niet over na te denken. Ik zag in Yue een deel van mijzelf. Jong en onervaren. Ik besefte me dat ik de verantwoordelijkheid over haar had als een ouder over een kind. En wie leert zijn kind nu doden en martelen? Ik wil niet dat ze eindigt als ik destijds. Als het monster dat Fjodor van me had gemaakt. Ik heb altijd gedacht dat wraak me de bevrediging gaf waar ik innerlijk zo naar verlangde. Maar die bevrediging was slechts van tijdelijke duur. Als je zwaar onrecht is aangedaan zal dat in je hoofd blijven. Als een virus dat er niet uit wil. Het is verleidelijk om hem de schuld te geven van alles wat er is gebeurd, maar het verleden is het verleden en dat zal nooit veranderen. Het enige dat open ligt is de toekomst, waar wij onze keuzes zelf bepalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Ik knikte en liep door. 'Dus mag ik vragen waar de anderen dan zijn?' Mijn stem klonk zoet en ik probeerde zo lief mogelijk over te komen. Dat was waarschijnlijk het best om te doen... niemand hoefte mijn ware persoonlijkheid nu al te kennen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Om eerlijk te zijn had hij nooit verwacht dat Odile ook effectief zou reageren op zijn speechje, maar toen ze dat wel deed voelde hij diep respect opborrelen. Niet dat hij dat toe zou geven, maar enfin. Het was er wel. Toen hij Dewi veilig en wel beschermde met zijn lijf en hij het tuinhuis verlaten had, zocht hij Odiles blik op. Toen hij haar grijze ogen op ving, schonk Lew haar een apprecierende glimlach. Hoewel ze een moordende bitch was, zou hij niet snel vergeten wat ze nu had gedaan. Lew gaf haar nog een laatste knikt alvorens zich om te draaien, Dewi bij haar lurken greep en zich op topsnelheid terug naar het huis begaf. Ook hij had de nieuwe geur geroken, maar hij voelde er weinig voor om Dewi opnieuw alleen te laten enkel en alleen om erachter te komen wie er aan de deur stond.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Hmm, ik heb eerlijk gezegt geen idee. Maar zo te ruiken zijn ze niet erg ver weg.'' ik glimlachte flauwtjes.
    ,,Trouwens, ik ben Elif.'' ik knikte naar Jamie. ,,En dit is Jamie.''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte geïrriteerd en keek Savoy aan.
    ,,is ze de moeite om achteraan te gaan? Of smaakt haar bloed niet?'' vroeg ik aan 'm met klein grijnsje.

    Dewi - Mens.
    Toen we binnen waren zweeg ik, ik was nog steeds verbaasd over wat er net gebeurd was.. Odile had me weer laten gaan, was ze goed? Mijn blik gleed naar mijn polsen, hopelijk trok die rode kleur gauw weg. Ik slikte en wilde vanalles vragen aan Lew maar hield mijn mond. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Lew en probeerde te pijlen waar hij aan dacht en hoe hij zich voelde, maar ik haalde er weinig wijs uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Het was duidelijk dat ik nog even moest wachten tot ik de anderen kon ontmoeten, maar dat maakte op dit moment niet zoveel uit. Mijn aandacht werd naar iets heel anders getrokken. De vrouwelijke vampier had zich voor gesteld, haar naam was Elif maar desondanks dat had ze ook iemand anders voorgesteld. Het was een mens, zou ze hem houden als een soort huisdier?


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    als een huisdier, omfg :'D Whaha xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Als Odile en Lew weg zijn blijf ik alleen met de twee slechte vampiers over. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, dus loop ik snel achter Odile aan. Ik loop naar haar kamer en doe de deur open. Ik zie dat ze op het bed ligt, met haar ogen dicht. Ze slaapt zo te zien niet, maar ik besluit haar toch niet te storen. Voorzichtig doe ik de deur dicht en loop naar mijn eigen kamer. Ik sta nog steeds in mijn bikini, en het is daarom wel handig om me even om te kleden.

    Savoy
    "Haar bloed is prima. Maar ik zou toch niet achter haar aan gaan. Teveel beschermers op het moment." Zonder verder nog iets te zeggen loop ik weg, en spring over de muur rond het huis heen. Misschien valt er nog wat te vangen. Ik ben behoorlijk pissig, en dat zullen ze merken ook.