• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    Het is verdomde warm vandaag. Thuis heb ik me snel omgekleed en loop nu in een luchtig, wit jurkje met een schattig bloemetjes patroon. Het past, zoals gewoonlijk, precies bij mijn rode lokken, die nog steeds loshangen. Ik heb dorst en besluit een milkshake te halen. Met mijn milkshake loop ik nog wat rond, ik heb inmiddels al aan veel mensen gevraagd of ze hem gezien hebben, compleet met een uitleg over hoe hij eruit ziet. Maar niemand schijnt hem gezien te hebben, wat ik nogal raar vind omdat Bon Temps zo klein is. Maar ik geef niet op, ik vind hem wel. Dan schiet het me te binnen; Ik ga terug naar Fangtasia. Daar heb ik hem ontmoet, grote kans dat ik hem daar weer tegenkom.


    everything, in time

    Allison - Slechte vampier

    Verveeld laat ik mijn hoofd naar voren klappen, ik heb me verdomme in fangtasia opgesloten. Waarom ben ik ooit bij die Jessie weggegaan? Ik had moeten blijven dan had ik nog wat bovennatuurlijk gezelschap, hier zitten alleen maar dronken mensen die denken dat ze het lekker vinden om leeggezogen te worden. En wanneer je het aan ze vraagt krijg je altijd een standaard antwoord als 'Natuurlijk, het voelt zo.. zo vrij!', ze zouden eens moeten weten wat het je aan kan doen. Ik grinnik bij mezelf en laat mijn blik nog een keer door het 'cafe' vallen, in de hoop Fjodor te zien. Terwijl ik juist zou moeten verwachten dat hij hier niet zat, hij is niet zo dom om zich op klaarlichte dag in dit cafe te verstoppen; ik wel. Ik weet niet eens waarom ik hem als voorbeel neem, misschien omdat hij wat ouders is. Misschien omdat hij slecht is en niet dat TrueBlood drinkt.Ik rol nog een keer met mijn ogen en bestel nog een Bacardi Cola, drank vind ik nog wel te drinken. Van teveel kan ik ook dronken worden, en het word hier niet puur geschonken, dan moet het maar een mix zijn...

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:30 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Moeizaam loop ik door de straat, als de dood dat het zonlicht me te pakken krijgt. Ik heb het onaangenaam benauwd en ik voel me steeds duizeliger worden. Maar ik moet doorzetten. Ik moet naar mijn huis zien te komen. Ineens sta ik stil. De afdak houdt op en ik moet gauw een keuze maken. Ik vlieg een overschaduwd steegje in en kom aan in de volkswijk. Mijn ogen spieden de straat door. Een verlaten cafe, een bloemenzaak, een kledingzaak voor mannen van middelbare leeftijd en Fangtasia. Ik bekijk mijn opties. Waar kan ik het beste heen rennen zonder dat die zon me te pakken krijgt? Ik kijk nog een laatste keer de straat door voor ik het op een lopen zet. Oh nee! Shit! Ik druk mezelf tegen de muur van het steegje om uit het zicht te blijven. Wat doet zij hier! Ik wil weten of ik het wel goed heb gezien. Er zijn zat vrouwen met rood haar. Voorzichtig steek ik mijn hoofd weer om de hoek. Dit kan niet missen. Het is haar! En ze gaat op weg naar Fangtasia. Mijn hemel, heeft ze zelf wel door hoe prachtig ze er uit ziet? Fjodor, focus! Ik moet maken dat ik weg kom zonder gezien te worden. Als ik me nu laat zien is er niks van mijn dekmantel over! Opnieuw dauw ik mezelf tegen de muur, dwing me om niet weer naar haar te kijken. Ik denk dat ik het erop kan wagen om de zijstraat in te sprinten. Het dringt tot me door dat ik haar waarschijnlijk een hele tijd niet meer zien, dus nog eenmaal besluit ik mijn hoofd om het hoekje te steken. In mijn hoofd wil ik niks meer dan haar stevig vasthouden. Hoe heeft iemand - een mens nota bene - het voor mekaar gekregen om me zo gek te maken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hoewel ik het liever niet zou doen, loop ik toch Fangtasia binnen. O fijn, het is hier binnen nog heter dan daarbuiten. Aan de ene kant ben ik nu blij dat ik een kort jurkje aan heb, aan de andere kant niet. Ik heb het gevoel dat alle vampieren me hier als een stel hongerige bloedhonden aankijken. Nu maar hopen dat hij hier echt is, anders ben ik hier voor niets. Ik kijk rond, maar ik zie hem zo snel niet. Dan loop ik door de hele massa mensen door naar de bar en bestel wat drinken, het is hier echt veel te heet, ik moet wat kouds door mijn keel hebben. Met mijn drankje in mijn ene hand en mijn andere hand op de rand van de bar kijk ik rond, maar nog steeds geen teken van hem.


    everything, in time

    Allison - Vampier

    Terwijl ik nog een grote slok van mjn drinken neemt komt er iemand naast me bij de bar zitten, met een glimlach kijk ik op. Maar zo snel ik zie wie er naast me zit spuig ik het drinken verschrikt uit. Hoe kan zij hier nou zitten, zij zou in een verlaten steegje moeten liggen, zij zou dood moeten zijn. Boos kijk ik haar aan, geen idee of ze nu naar mij kijkt. Maar wat mij betreft kan ze doodvallen, natuurlijk kan ik alles verkeerd begrijpen. Maar zij leeft nog en Fjodor heb ik nog niet gezien, het is dan wel dag maar alsnog. Er bestaat een kans dat zij vampieren dood en Fjodor een slachtoffer van haar is geworden. bij dat idee krijg ik een frons op mijn hoofd, dat klinkt raar. Fjodor een slachtoffer inplaats van zij. 'Hallo' ik zet mijn glas neer en zwaai met mijn hand haar gezicht 'Waar is Fjodor'


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Ik kijk naast me, er zit een meisje van een jaar of 18, 19, misschien 20, schat ik. Ik ken haar niet, maar zij kent Fjodor blijkbaar wel. Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee, ik had gehoopt dat hij hier zou zijn,' glimlach ik, ook al kijkt zij niet al te vriendelijk. 'Hoe ken jij hem dan?' Vraag ik verder, daarna neem ik nog een slok van mijn drinken. Ik heb maar cola, van drank stink je zo uit zijn mond. Ik hoop echt dat zij weet waar hij is, dan kan ik hem terugvinden, het klinkt heel raar, maar ik mis hem echt.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Net op het moment dat ik het op een loopje wil zetten zie ik hoe Milla Fangtasia binnen gaat. Ik besef dat ik twee keuzes heb: of hem hier smeren met de gedachte dat het vrijwel zeker is dat de vampiers haar gaan leegzuigen of haar achteraan gaan met het risico dat mijn dekmantel naar de klote wordt geholpen. Voor iedere vampier met een gezond verstand stond de keuze al vast, maar als vanzelf trekken mijn voeten me mee richting Fangtasia. Ik moet gek zijn. Ik moet compleet gestoord zijn. Ik zucht, neem een hap adem en open de deur. Terwijl ik naar binnen wandel hou ik me op de achtergrond. Het voordeel van Fangtasia is dat het hier zo donker is dat je je gerust mag stellen op het feit dat het zonlicht me niet om zeep helpt. Dat is alvast een zorg minder. Ik spied de tafels af en mijn ogen blijven even rusten op Allison. Wat doet zij hier op dit tijdstip? Ik voorspel problemen. Problemen in verband met mijn geloofwaardigheid als vampier. Tot mijn verbijstering gaat Milla naast haar zitten. Jezus Christus! Wat moet ik nu? Ik duik in een van de VIProoms, maar ik weet dat het een kwestie van tijd zal zijn voor Allison mijn geur zal oppikken. Ik ben verlamd en weet niet wat te doen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison - Vampier [shit, ik heb bij mijn username F als hoofdletter -.-]

    'Hij is een soort van vriend' niet gemeend glimlach ik naar haar, zij moet weten waar Fjodor is. Ik bestudeer haar, waarom zou zij willen weten waar hij is.'Was jij niet dat meisje waar hij gisteravond mee zat? ik liep nog langs ik weet het niet zeker hoor' natuurlijk weet ik het wél. Maar ik moet nog even meegaan als mijn mensenrol. Ik wil niet dat mijn slachtoffers al weten wat ik ben voordat ik ze leegzuig, maar als dit meisje Fjodor iets heeft aangedaan zal ik haar absoluut niet uikiezen als slachtoffer. FJodor is een slim man, hij werkt zich niet zomaar in de problemen. Opeens spits ik mijn oren, ik ruik zijn geur. Maar die kan ook nog aan het meisje hangen....

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:02 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks.

    Mijn dienst bij Merlotte's zit er op. Ik vind het niet leuk om als serveerster te werken, maar het verdient goed weetje. Ik stap mijn auto in en rijd naar mijn huis. Eenmaal binnen loop ik meteen naar mijn badkamer waar ik een lekkere warme douche neem. Ik vraag me echt af of er slachtoffers van Fjodor bij zaten gisteravond. En of hij de lijken überhaupt heeft opgemerkt. Na een klein half uurtje stap ik onder de douche vandaan, en kleed ik me aan. Ik heb wel trek in een drankje, bedenk ik me terwijl ik mijn lippen rood stift. Ik loop de deur uit en stap weer in mijn auto, om vervolgens naar Fangtasia te gaan. Ik heb behoefte aan een nieuw vampier slachtoffer, waarvan ik zijn/haar slachtoffers tot leven wek, want Fjodor is me nog nooit achterna gekomen. Ik neem de eerste afslag en stop voor de ingang van Fangtasia. Ik stap uit en loop naar binnen. Ik neem meteen plaats aan de bar en bestel een Baco. Na mijn eerste slokje van het drankje kijk ik de club rond. Mijn ogen blijven hangen op Allison Rose en een mens, wat overduidelijk is, aangezien ze er niet relaxed bij zit in deze club.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Ik ben blij dat ze naar me glimlacht, is het toch niet zo'n ijskoude tante. Ik praat wel tegen haar, maar ik kijk haar niet aan. In plaats daarvan blijven mijn ogen rond gaan door de mensenmassa, in de hoop dat ik Fjodor nog zie.
    'Ja, dat was ik. Hij ging mee naar mijn huis. Maar nu kan ik hem niet meer vinden, er ging iets mis,' zeg ik vaag, maar ze hoeft niet alles te weten, toch? Ik ken haar niet eens, maar ik ken Fjodor ook niet echt en toch betekent hij al zoveel.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik bijt weer nerveus op mijn lip als ik met mijn scherpe gehoor het gesprek af weet te luisteren. Dit gaat fout, dit gaat helemaal fout. Ik had verdomme meteen haar nek door moeten bijten! Ineens vang ik een vreemde geur op en ik draai me abrupt om. Ik kijk recht in de ogen van Sirah Jones. 'Nee.. dit kan niet.' Ik hap naar adem en graaf naar het eerste het beste wapen om me mee te verdedigen, een zakmes in dit geval.
    'Dit kan wel. Jij hebt me mijn leven afgenomen, vuile klootzak. En daar ga je voor boeten. Met jouw bloed. Ik zou wel eens willen weten hoe dat zou smaken.' Ze loopt op me af en reikt haar handen uit om me te pakken. Ik begin gevaarlijke steekbewegingen uit te halen. 'Afblijven, ik steek je neer,' sis ik fel en spring op de bank. Goddank dat de VIPkamer is afgesloten, anders was ik de lul geweest. Dan tikt iemand op mijn schouder. Ik draai me om en ik krijg een harde vuistslag in mijn gezicht. Als ik overeind krabbel zie ik dat het Henry Tomas is, de illegale Braziliaan die ik een tijd terug heb gedood. Ik word nog bleker dan anders. Hoe kan dit?! 'Tijd om te sterven.' En hij pakt een scherp jachtmes tevoorschijn. Ik aarzel niet en grijp Sirah vast, die ik hard tegen Henry op smijt. Jezus, wat een lawaai. Dit gaat niet goed. Ze springt woedend overeind en probeert een tegenaanval te lanceren. Nu grijp ik haar beet en snij haar keel door, waarna ze ineens in een ashoop verandert en door mijn vingers glijdt. Ik ben even perplex, maar ik weet wat me te doen staat. Ik grijp Henry vast en draai zijn nek om. Ook hij verandert in een aswolk. Even ben ik overdonderd, maar lang duurt het niet om een schuldige aan te wijzen. Die vuile heks! Ik bal mijn vuisten van woede.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison - Vampier

    Verbaasd knipperde ik, de geur zat niet aan haar. 'Wat ging er dan mis?' Fjodor was hier dat was zeker, ik kan hem ruiken en de geur komt niet van haar. Ik richtte mijn blik over de menigte, hier stond hij niet; maar hij zit wel in dit gebouw. 'Excuseer me' ik sprong haast weg en baande me een weg door de menigte, toen ik bij de ingang kwam rook ik zijn geur beter. Hij is hier langsgeweest, dat is zeker vanaf hier zou ik zijn geur moeten kunnen volgen.Ik duwde mijn neus hoog in de lucht en rook gelijk verschillende geuren, geuren om van te gaan watertanden, geuren waar je gek van word. Maar zijn geur zat er ook bij, ik snoof hem diep in me op en liep naar een klein kamertje. Zijn geur was hier het sterkt, hier moet hij zich verstoppen.Ik open het deurtje en zie Fjodor staan met een hoopje as naast zich 'wát doe je nou weer?"

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:28 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks.

    Met een verbaasd gezicht kijk ik toe hoe Allison opeens wegrent. Ik trek mijn wenkbrauw op en loop naar het tafeltje waar nu alleen nog het voor mij nog onbekende meisje aanzit. Ik neem plaats op een stoel en zet mijn drankje op de tafel. "Hallo" zeg ik glimlachend, het meisje kijkt me verschrikt aan. "Wat doet een meisje zoals jou hier, ik neem aan dat je geen eigendom van een vampier ben? Of ben je een van Allison's slachtoffers?".

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:31 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    o.o

    Evil witch :@


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Ik snap er niets meer van, mensen lopen maar heen en weer. Wat is er aan de hand? Dan komt er nog iemand op me af lopen en ook zij begint tegen me te praten.
    'Wat?' Ik volg haar blik en zie haar naar het meisje kijken waar ik net mee praatte. 'Alisson? Was dat een vampier?' Ik schrik en walg van mezelf dat ik met een bloedzuiger heb staan praten.
    'Luister,' begin ik terwijl ik voor haar ga staan. 'Ik weet niet wat er hier allemaal gebeurd, maar ik wil alleen maar Fjodor terugvinden, oké?'


    everything, in time