• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg ik moest echt lachen bij
    Dit maakt ehm erg aantrekkelijker voor het vrouwvolk x'D
    Haha, anyway, hij is awesome. Ik zet hem erbij x)
    omg, ermoeten meer mensen joinen.
    -gaat irritant reclame maken ;x-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Peter forestfield
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: oogt als; 21 - werkelij: 184
    Soort: vampier.
    Innerlijk: Peter is een jongen die zich vrij voelt, hij luisterd niet vaak naar anderen en houd ervan om de leiding te nemen. Hij houd van avontuur en zoekt daarom soms mensen op.
    Uiterlijk: Peter heeft blauwe ogen en zwart haar, zijn haar zit een beetje warrig op zijn hoofd.
    Status: Nog niet gebonden
    extra Peter voelt niks in zijn linkerhand, waardoor weet hij niet. Hij kan hem laatmaar zeggen wel bewegen maar er geen kracht op zetten.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 19:49 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Oh fuck moet nog foto zoeken. Komt eraan hoor, maar oogkleur kan verschillen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha, hoeft niet per sé hoor :'D Alleen als je het wilt.

    Omfg, nog een vampier. xD
    need Avaloniërs :Y)
    Eens kijken wie er nog meer gaat joinen.

    leuk da tjee meedoet btw Rainforest. ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MvrLeto schreef:
    Naam: May Meerle
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 17
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: May is een vrolijk meisje, ze is erg betrouwbaar en lief. Ze houdt van de vrede en haat ruzie.
    Uiterlijk: May is getint, heeft lang bruin haar, groene ogen. Slank gebouwt.
    Rang: Verkenner
    Gave: Vuur
    Extra: May is graag buiten, ze verkent de boel met vol plezier.

    Voila, alvast een Avalonier :]


    No growth of the heart is ever a waste

    O lol, vergeten erbij te zettne.
    Sorryyy :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geeft niets xD zal ik ook nog een mannelijke rol doen?


    What is youre favo scary movie?

    Whaha, als je dat wilt mag het (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Sam Akkurs
    Geslacht: man
    Leeftijd: 18
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: Sam is avontuurlijk, hij houdt veel van de natuur. Hij is ook zorgzaam en lief.
    Uiterlijk: Sam is lang gebouwd, gespierd heeft een tintje half lang zwart haar en bruine ogen..
    Rang: Jager
    Gave: Water, hij kan ook zorgen dat ze in slaapvallen.
    Extra: Sam heeft geen ouders meer, hij heeft helaas nog geen vriendin, maar dat wilt hij nog zo houden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:05 ]


    What is youre favo scary movie?

    Oogje ope igen personages is vaak niet zo leuk voor ejzelf env oor andere RPG'ers, even waarschuwing ;p maar het mag wel maar dan weet je dat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    das waar xD heb verandert xD


    What is youre favo scary movie?

    haha (: nu nog wachten op 1 norfolker en 1 avaloniér. Dan hebben we gelijek dingesjes en kunnen we wel beginnen./


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kan nie wachten xD


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Emilia Amora Belloque vane
    Geslacht:Vrouw
    Leeftijd: 17
    Soort: vampier.
    Innerlijk: Emilia is een zorgzaam en lief meisje. Ze houd van mensen en vind het erg dat ze er zelf geen meer is, ze zal er alles aandoen om haar mens zo goed mogelijk te beschermen.
    Uiterlijk:klik
    Rang: verkenner
    Gave: /
    Status: Vrij/nog niet gebonden
    Gebonden aan: /

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:23 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oké ik ga joinen, zeg maar wat je het liefst bij wat voor groep ik hoor, dan vul ik morgen even die informatie in als ik terug kom van mijn stage :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.