• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack die een salto van een rots afmaakte.
    ,,Uitslover.'' riep ik plagerig en grijnste, toen hij riep of wij 'watjes' nog kwamen trok ik een wenkbrauw op.
    ,,Ik? Een watje?'' Gauw trok ik mijn jurk uit, nam een aanloop zoals Zack had gedaan en dook het water in. Ik zwom onderwater door tot ik achter Zack was en kwam toen boven, gauw deed ik mijn handen voor zijn ogen en ik merkte dat hij lichtjes schrok.
    ,,Wie is er nu een watje?'' vroeg ik vrolijk grijnzend en liet hem los, ik volgde zijn blik en zag ook een persoon staan in de verte.
    ,,Wie is dat?'' vroeg ik nieuwsgierig, omdat hij net zo vrolijk naar hem of haar had staan zwaaien.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Opeens stond een of andere halvegare als een malloot naar me te zwaaien, ik trok een wenkbrauw op en probeerde te zien wie het was. Tevergeefs, zelfs een vampiersblik reikte niet zo ver, ik kon enkel zien dat het een man was. Zo te ruiken was hij een mens en er was nog iemand (of 2, lol, weet niet hoe 't met Zoë zit) bij, maar of ze bij Avalonio of Norfolk hoorden wist ik niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aloha :)
    Ik ga vandaag op vakantie, dus ik kan waarschijnlijk even niet reageren. (Misschien wel, ik weet niet of ik daar internet heb)
    Ciao :p

    Kay - Norfolk, gematched met Melinda
    Ik loop rustig door het dorp met mijn pijl en boog. Mijn moeder heeft me gevraagd nog wat te vangen voor het eten vanavond.

    Eden - Avaloniër
    De zon schijnt heerlijk warm op mijn huid, terwijl ik naar het grasveldje naast ons dorp loop. Ik zie May liggen en ga naast haar zitten. Ik knik naar haar bij wijze van begroeting, maar zeg verder niet veel. Ik kijk naar de weinige wolken die langzaam voorbij drijven. Het is een heerlijke dag, en ik voel me rustig.

    Mwuh ik loop achter. Slechtfaalsorry.

    Zoë - Norfolker.

    'Jij noemde ons watjes?' Mooi niet, denk ik bij mezelf. Ik trek alles, behalve mijn ondergoed, van mijn lijf af en duik in het water. Als ik bovenkom zie ik Zach naar iemand zwaaien. 'Naar wie kijken jullie? Zach, je zwaait als een malloot,' lach ik en ik spetter wat water zijn kant op. Het water was heerlijk en het was natuurlijk gewoon gezellig om met zijn drieën te zwemmen op zo'n warme dag.


    everything, in time

    May~Avonliër.

    Mam komt terug. “Wat was er aan de hand mam?” Mam kijkt me aan. “Niets, lieverd.” Ik zucht. Maar ik blijf zwijgen. Na het eten, help ik met afruimen. “Ik ga nog even wandelen.” Mam glimlacht. “Is goed.” Ik knik. En loop naar buiten toe, het is een heerlijke dag vandaag, ik loop naar het bos toe, naast het dorp. Eden is al weg, ik ga dieper het bos in en verken de boel.
    Ik zie een meertje liggen. Ik zie paar mensen zwemmen, zal ik er op af stappen?
    Dan herken ik ze, het zijn Norfolker’s, maar ik trek me er niets van aan.
    Ik klim in een boom, en staar naar de groep, ik wou dat er vrede was tussen hun en ons, waarom zijn de andere Avonliërs zo hebberig? Ik sluit mijn ogen, en luister naar het gelach.


    Sam~Avonliër.

    Dean en ik jagen op wat paar dieren. “Er zijn alleen maar stomme herten en konijnen.” Moppert Dean. Ik grinnik even. “Tsjah, ik kan er niets aan doen.” Hij stopt en draait zich om. “Jij jaagt ze gewoon weg, jij maakt ze bang met je uiterlijk.” Grinnikt Dean. “En bedankt he.” Ik geef hem een klein duwtje, en hij valt al om. “Dat heb je gespeeld.” Beschuldig ik hem lachend. “Niet dat is niet waar.” Ik lach even, en help hem over eind. “Zo, zullen we maar gewoon terug gaan?” Ik knik lachend.
    Samen lopen we het bos uit, ik en Dean nemen snel afscheid en ik loop naar mijn hut toe.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 18:34 ]


    What is youre favo scary movie?

    Ze hebben geen vriezer, ahah x'D
    Je moet het beetje zien als indianen stammetjes :'D
    Maar dan met iets betere hutjes i.p.v. tentjes :']

    Niet voor andere personen beslissen.
    Je kan bijv. kleine dingen voor ze beslissen maar je kan
    ze niet ineens langs laten lopen als ze dat niet doen.


    Dus MvrLeto, je kan ej gassie het best op iemand afsturen


    Tip; Niet zo snel spelen van;
    Na dit ging ik slapen en toen het volgende dag was ging ik zwemmen
    en daarna eten.

    Noez ;p Geef andere de kans en typ wat uitgebreider..
    Van ik ging daarheen en ging dit en dat doen ik voelde me zo en ik
    zag dit en dat en deed er dit mee..

    Zo krijgen mensen akns om op je te reageren 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampier
    Verveelt stond ik op en pakte ik mijn gitaar. Terwijl ik begon te lopen kwamen er opeens verschillende geluiden op me af. Ik snoof wat lucht in en merkte op dat er mensen in de buurt waren. Namate ik dichterbij het geluid kwam, hoe sterker de geuren werden. Het geluid van gelach kwam me tegemoet. Ik lachte stillejes mee. Ik wilde ook weer eens plezier hebben. Het was een lange tijd geleden, dat ik me nog eens goed had vermaakt.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Peter vampier

    Verveeld zat ik tegen een steen aan, die diep tussen de bossen verstopt zat. 'Ik verveel me' sprak ik mezelf toe terwijl ik met mijn ogen een paar dieren volgde, ik moest weer iets nieuws doen. Weer eens avontuur beleven, iets doden. Wat moet je dan als je het eeuwige leven hebt, moet oppasen voor Norfolkers terwijl je natuurlijk graag iemand wil beschermen. Bij dat idee gruwelde ik, waarom zou je als vampier; een machtig wezen. Als een slaafje willen zijn voor een mens, een zwak wezen. Haat aan de ammuletten dan maar...


    Trust me. I'm the doctor

    SoulEater schreef:
    Progeny? (AA)
    (...)


    Ik ga dr wel effe wakker schudden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zack - Norfolker.

    Ik begin te fluiten naar Ruby die haar jurk uittrekt en in het water duikt.
    Ineens is ze weg.
    'He, waar ben- aah!' Vlak bij me komt ze opduiken en ik schrik me de hel. Dan kijkt ze in dezelfde richting als waar ik naartoe kijk.
    'Hé! Ben je een Avaloniër?' schreeuw ik naar haar toe. Als ze dat is moet ik maken dat ik weg kom. Ik vertrouw haar nog steeds niet en mijn gebrek aan subtiliteit is nu inmiddels wel duidelijk. Ik blijf strak in die richting kijken en wacht op een antwoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    May~Avonliër.

    Shit betrapt, wat moet ik doen. Ik spring de boom uit. En ren weg, weg van de Norfolker . Eigenlijk hoef ik niet bang te zijn, maar ik wil geen gevecht of ruzie. Ik wil de vrede, mijn volk is gek geworden, op paar na dan, mijn moeder op na dan.
    Ik loop het huis in en begroet mijn moeder, ze zit een boek te lezen.
    “Mam, mag ik je wat vragen?” Ze kijkt me aan. “Ja vraag maar.” Ik zucht, en neem plaats op de houten stoel. “Waarom hebben we ruzie met de Norfolker’s?” Mam zucht. “Ik heb geen idee.”
    Ik zucht, niemand wilt iets aan me vertellen. Ik sta op en loop naar boven toe.
    In gedachte zag ik hoe die jongen naar me keek, hij vertrouwde me natuurlijk niet, maar waarom roepte hij naar me? Misschien voor de zekerheid en dan om te vluchten.
    Ik pak mijn schrift uit de lade, en begin wat op te schrijven, een soort van dagboek.


    What is youre favo scary movie?

    progeny was al wakker Sam :'D
    Mensen, ullioe mogen best op elkaar reageren hoor. Lol.
    Ik zie velen zo'n stukej schrijven van;
    'ik verveel me'..

    Nou, stuur ze op andere af en laat ze lkaar lastig vallen xD


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ineens riep de jongen of ik een Avaloniër was, ik trok een wenkbrauw op. Nu trok hij eigenlijk wel mijn nieuwsgierigheid. Vlug wierp ik een blik op mijn zwaard, het handvat stak net onder mijn hoopje kleding vandaan. Hmm, dat kon ik wel hier laten. Ik zwom dichterbij tot op een paar meter en ging toen staan. Ik bekeek de 3 gauw en mijn blik viel op de amuletten die ze droegen, Norfolkers.
    ,,Nee.'' antwoordde ik kalmpjes en keek de jongen aan, mijn blik dwaalde af naar zijn amulet en ik keek er gefascineerd naar. Het liefst had ik me omgekeerd, ik meed Norfolkers uit angst dat ik voor babysitter moest spelen, helaas liep ik juist dichterbij. Uiteindelijk stond ik vlak voor de jongen en ik nam zijn amulet in mijn hand, ik zag hoe het geval een zwak schijnsel afgaf. Ik tilde mijn hoofd een stukje op en keek de jongen aan.
    ,,Dus, we ontmoeten elkaar eindelijk hmm?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen de persoon dichterbij kwam was ik richting Zoë gezwommen en was ik naast haar gaan staan. Ik bekeek alles zwijgend van een afstandje en ik had geen eens door dat er kippenvel op mijn armen was verschenen van het koude water.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar het is raar als ik opeens voor je vershcijn en dan 'Hej' , 'ow jij hoor bij mij, leuk' En ik moest me even in het verhaal wurmen xD


    Trust me. I'm the doctor

    Emilia - vampire
    Zwijgend keek ik naar de verschillende personen voor me.. Sommige waren mens sommige vampier. Opeens voelde ik een enorme aantrekkingskracht richting een van de meisjes. Verbaast nam ik haar in me op. Het grote amulet dat om haar hals hing, gaf zwakjes licht. Een rilling ging door mijn lichaam. Het was tijd. Ik had haar gevonden!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    hahha :'D Je kan ook naar anderen :p
    Mijn gassie is niet de enige op deze RPG wereld x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie is eigenlijk de stamoudste van de Avonliërs?


    What is youre favo scary movie?