• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oohww oeps wacht ffe xD


    What is youre favo scary movie?

    Emilia - vampire

    Wanneer een vuurbal me in mijn buik raakt, begin ik te schreeuwen van woede. Schreeuwend stormde ik op het meisje af en raakte ik haar met mijn mes in haar bovenbeen. Ik duwde haar weer op de grond en kneep met mijn handen haar keel dicht. Ik was veel sterker dan haar doordat ik een vampier was maar zij had haar gave. Op het moment dat ik het meisje nog een keer met mijn mes wil steken. Voel ik een zwaard langs mijn ribben glijden. Schreeuwend laat ik het meisje los en val ik op de grond. 'Godver, stomwijf' schreeuwde ik. Mijn wonden zouden genezen maar het zou een minuut of 3 gaan duren.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:32 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Bij gewerkt xD


    What is youre favo scary movie?

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik voelde me ietwat slaperig worden en had al door wat hij aan 't proberen was.
    ,,Dacht het niet.'' ik zette het mes strakker tegen zijn keel. ,,Als je je husiwerk had gemaakt wist je dat vampiers bijna geen slaap nodig hebben.'' plots hoorde ik Emilia gillen en zag ik haar liggen, gewond. Ik vloekte zacht en bedacht gauw wat ik moest doen.
    ,,Laat haar met rust of deze knaap hier gaat eraan!'' mijn ogen hadden inmiddels een gouden gloed gekregen en mijn hoektanden waren gegroeid, ik had dorst ja. Niet dat ik de jongen echt zou vermoorden, maar dat zouden ze niet weten. Mijn ogen hadden zich vernauwd en ik keek strak naar het gevecht.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik liep weer naar binnen en keek naar 't kleine groepje wat er nog zat.
    ,,He? Waar is iedereen heen?'' vroeg ik met scheef hoofd, ik zweerde dat er net wat meer mensen zaten.
    ,,Ohja, ik heb trouwens nog iemand opgepikt butien.'' zei ik met hoofdknikje richting Kay. ,,Dat is vast niet erg toch?''

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayden~Avaloniër.

    Stomme kut vampier, met moeite probeer ik op te staan, en gooi naar een meisje, die Sam vast hield een vuurbal, als ze hem iets doet dan zal ik haar vermoorden, en nog wel met blote handen, ik zie iets glinsterends op de grond liggen, ik wankel erop af en pak het op. Ik begin met iemand te vechten met een vampier. Ik zal ze krijgen.

    Sam~Avaloniër.

    Shit het werkt niet echt, maar ik blijf rustig, ik ben niet bang voor de dood, ik zie Eden staan, ze blijft nog steeds met pijl en boog op de vampier richten. Ze zegt iets.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:39 ]


    What is youre favo scary movie?

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik klim de hut in. Het ruikt er naar bier, en ik zie dat er al behoorlijk wat mensen flink aangeschoten zijn. Ik zie Ruby naar me knikken en ik glimlach naar de groep.


    Eden - Avaloniër
    Mijn ogen worden groot. Vampiers? Dan hebben we nauwelijks een kans. Met nog steeds mijn pijl op haar gericht zeg ik: "Als je hem los laat zullen we weggaan." Dan vliegt er een vuurbal langs mijn hoofd naar de vampier. Shit, denk ik, maak ze nou niet boos!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:40 ]

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Net nadat de jongen zich had lsogerukt uit mijn greep was ik even uit mijn concentratie waardoor ik de vuurbal niet kon ontwijken, ik slaakte een gil toen hij mijn arm raakte en beet hard op mijn onderlip. Ik keek naar de huid op mijn arm die gedeeltelijk aardig rood zag. Dat ging nog wel even duren voordat dat genezen was, zelfs voor een vampier, vooral nu ik al een tijd geen mensenbloed meer op had.
    ,,Waarom moeten jullie onze avond nou weer verpsten?'' snauwde ik boos, ik keek naar de jongen en gaf hem een trap in zijn rug. Geweldig, ik stond midden in de nacht hier te vechten in een oversized shirt van mijn beschermeling wat ik droeg als jurk, terwijl ik juist in de hut bij de rest hoorde te zitten en een gezellige avond hoorde te hebben. Kon het nog erger? Vlak daarna voelde ik regendruppels en ik vloekte geïrriteerd.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik liep weer naar binnen en keek naar 't kleine groepje wat er nog zat.
    ,,He? Waar is iedereen heen?'' vroeg ik met scheef hoofd, ik zweerde dat er net wat meer mensen zaten.
    ,,Ohja, ik heb trouwens nog iemand opgepikt butien.'' zei ik met hoofdknikje richting Kay. ,,Dat is vast niet erg toch?''

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayden~Avaloniër.

    Oeps bijna Eden geraakt, maar ik blijf doorvechten, boos zijn ze toch al, denk ik. "Oke, wij laten jullie met rust, als jullie je wapens laten vallen." En ik hou mijn hand vooruit, met de mes.

    Sam~Avaloniër.

    Ik ruk me los, de vampier word geraakt door een vuurbal, ze kraamt iets uit, ineens voel ik iets pijnlijks, ze heeft me getrapt maar ik zet door en sta weer op. "Oke, wij laten jullie voorlopig met rust, we zullen voorlopig niet meer terug komen."

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:43 ]


    What is youre favo scary movie?

    Ohja, wees maar niet bang dat Leah&Emilia doodgaan.
    Vampiers kunnen behoorlijk wat hebben :'D
    Al doorboor je hun hart :Y)
    Maar doe dat maar niet want dat is zielig :Y)


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek de jongen aan die duidelijk onderhandelingen wilde maken, wie dacht hij wel niet dat we waren? Dacht hij nou werkelijk te kunnen onderhandelen met vampiers? Hij had verdomme onze avond verpest, ze konden toch ook gewoon in hun eigen hut blijven?
    ,,Mooi niet dat ik mijn wapens laat vallen voor zo'n onderkruipsels als jij.'' zei ik op een spottende toon en keek hem strak aan. Ik pakte mijn mes en rende op de jongen af, klaar om hem te tacklen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik liep weer naar binnen en keek naar 't kleine groepje wat er nog zat.
    ,,He? Waar is iedereen heen?'' vroeg ik met scheef hoofd, ik zweerde dat er net wat meer mensen zaten.
    ,,Ohja, ik heb trouwens nog iemand opgepikt butien.'' zei ik met hoofdknikje richting Kay. ,,Dat is vast niet erg toch?''

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik klim de hut in. Het ruikt er naar bier, en ik zie dat er al behoorlijk wat mensen flink aangeschoten zijn. Ik zie Ruby naar me knikken en ik glimlach naar de groep.


    Eden - Avaloniër
    Ik draai me om naar Sam en May. "Laten we gaan." Ik heb geen zin om nu al echt te vechten, we moeten onze krachten sparen voor morgen. Dan zie ik een van de vrouwen op Sam afrennen. In een paar seconden heb ik mijn boog gespannen. Ik richt op haar been en laat los. Mijn pijl doorboort haar onderbeen en ze valt op de grond.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:47 ]

    Emilia - vampire

    Ik legde mijn hand op in mijn zij en voelde dat de wond al aan het genezen was. Met moeite stond ik op.'Oke, wij laten jullie met rust, als jullie je wapens laten vallen' hoorde ik het meisje zeggen. Nou mijn mes lag al op de grond omdat ik die had laten vallen omdat ik zelf ook op de grond viel. Ik keek naar Leah die zelf ook gewond was. Tot ik zag dat er opeens een pijl door de lucht vloog en haar in haar onderbeen raakt. 'Oké en nu ben ik er klaar mee, wees wijs en rot nu gewoon op oké' schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:49 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sam~Avaloniër.

    Eden vuurde al een pijl op haar af, ze raakte haar.. Ik tilde Mayden op, en we rende weg.. Mayden had best duidelijk pijn. "Zitten ze nog achter ons?" Vraag ik. Afwachtend wat zei..

    Mayden~Avaloniër.

    Ik luister eigenlijk al niet meer wat Sam had gezegd. Dit was z'n stom plan geweest, ik ben ook zo dom geweest.. "Sorry Eden, dat ik je hier lastig mee valde." Mompelde ik. Morgen nog een gevecht.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:50 ]


    What is youre favo scary movie?

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Doordat ik me focuste op de jongen en door de enorme hoeveelheid adreline lette ik niet op en zag ik de pijl niet aankomen. Ik voelde een scherpe steek in mijn buik en viel op de grond met mijn rug tegen een boom. Ik had kort geschreeuwd en beet nu akelig hard op mijn onderlip vanwege de helse pijn, toen ik mijn ogen opende zag ik dat ik geraakt was door een pijl in mijn buik. Vampiers konden veel verdragen maar aan de pijn wende je niet.
    ,,Damnit!'' ik zag het shirt rood kleuren en vroeg me af of ik de pijl er het beste uit kon trekken of laten zitten..

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Nu zijn Emilia en Leah nog steeds niet terug en het begint me aardig wat zorgen te maken.
    'Lui, ik weet niet hoelang zo'n meidenonderonsje duurt maar ik ga toch even polshoogte nemen.' Ik glimlach even naar Kay, pak een mes en klim vervolgens uit het raam. Ineens zie ik een eindje verderop iets wat op een.. vuurbal lijkt. 'No fucking way.' Ik laat me uit de boom glijden en hol op de plaats des onheils af. Ik hoor een paar mensen schreeuwen. Ik trek mijn mes en zie tot mijn grote schok hoe een paar Avaloniërs en de vampieren in een gevecht zijn verwikkeld. Leah ligt bloedend op de grond. 'Wel godverdomme,' sis ik en zet de aanval in. Via de donkerte van de bossen belaag ik iemand die met een heuse vuist van vuur de juiste aanvalsmogelijkheid afwacht. Ik laat me boven op hem vallen en bezorg hem een lelijke snijwond in zijn borstkas. Vervolgens trap ik hem van me af en ga weer in de aanvalshouding staan, inclusief een bebloed mes.
    'Who's next,' zeg ik met rauwe stem terwijl ik de groep door kijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nummer 2.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.