• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry dat ik niet reageerde!
    Ik was naar de bios :)

    Naam: Kay
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Soort: Norfolk
    Innerlijk: Hij is aardig, en komt wat sloom over. Maar schijn bedriegt, want Kay is een snelle renner en een nog snellere jager.
    Uiterlijk:http://browse.deviantart.com/photography/?qh=§ion=&q=hansome+guy#/d20orbd
    Rang: Jager
    Gave: -
    Status: Niet gebonden
    Gebonden aan: Niemand :p

    Naam: Eden
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Soort: Avalonio
    Innerlijk: Eden is een mysterieus meisje, dat niet snel mensen vertrouwt. Ze is erg stil, maar als ze eenmaal bevriend is met iemand zal ze alles doen voor diegene.
    Uiterlijk: http://hookupsman.deviantart.com/art/Tough-Girl-117247587?q=boost%3Apopular%20in%3Aphotography%20tough%20girl&qo=31
    Rang: Jager
    Gave: Haar wonden genezen heel snel.
    Status: Niet gebonden (Wacht dat is toch alleen voor Norfolkers en Vampiers O_o Nouja, dan single :))

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:34 ]

    Sorry, vampiers hebben géén rang!
    En er stata uitleg bij het lijstje, lol, aangezien vluuv nu single invult bij status xD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adored schreef:
    Oké ik ga joinen, zeg maar wat je het liefst bij wat voor groep ik hoor, dan vul ik morgen even die informatie in als ik terug kom van mijn stage :'D


    1 norfolker en 1 avaloniër (:
    Liefst 2 jongens.
    Dan is alles gelyk xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hahaha ik zou nog meedoen, maar ik ging onverwachts naar mijn oma, die is nogal ernstig ziek dus ik was het vergeten..x: ik doe het morgen,'oké? Wan tik zit nu op mijn iPod!


    everything, in time

    Ja, maar met single bedoel ik gewoon ongebonden :3
    Ik zal het even aanpassen :3

    Progeny schreef:
    hahaha ik zou nog meedoen, maar ik ging onverwachts naar mijn oma, die is nogal ernstig ziek dus ik was het vergeten..x: ik doe het morgen,'oké? Wan tik zit nu op mijn iPod!


    Aii. Das niet zo prettig, op zijn zachtst utigedrukt.. ;o
    Ik ken het wel.

    Anyway, is goed hoor. We beginnen morgen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zodra Adored en Progeny hebben aagemaakt ga ik alles en iedereen even koppelen met deze geweldige site x)

    Belangrijk
    Ik had dus neergezte dat vampiers geen rangen kunnen bezitten maar eigenlijk si het wel cool idee :'D Want als ze de persoon hebben gevonden die ze moeten beschermen gaan ze natuurlijk ook naar die
    stam/dat volkje/doprje dingetje.. Dus dan kunnen ze ook wel rang nemen
    eigenlijk ^-^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 15:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Zoë Camille Harley
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Soort: Norfolker
    Innerlijk: Ontzettend eigenwijs. Zoë vindt dat ze oud genoeg is om zonder vampier te leven, aangezien ze wel voor zichzelf op kan komen. Ze is dan ook niet op haar mondje gevallen. Maar als het moment van gevaar echt daar is, verandert ze in een bange en stille muis. Zelf is ze niet erg grappig, maar ze lacht wel veel om andere grappen. Ze is vaak verliefd geweest, maar begint nooit een vaste relatie; ze heeft geen tijd voor jongens en ziet ze meer als speelgoed. (Als je nog meer moet zeg je het maar.:'D)
    Uiterlijk: Zoë.

    Rang: Verkenner
    Gave: /
    Status: /
    Gebonden aan: Dat weet ik nog niet, dat zou jij toch doen?:'D


    everything, in time

    Whoesh. Nu moet nog even dobbelen.
    Dus ik zet zo de 'koppels' neer.
    Je beslist samen maar even of jouw
    gassie en vampier/norfolker elkaar
    al hebben ontmoet of nog niet :p

    Adored kan later nog inspringen,
    want ik heb zin om te beginnen.
    Lol :'D Dus ik zet koppels neer
    en dan kunnen we beginnen!

    -Gaat naar dobbelsite-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iedereen is gekoppelt!
    We kunnen dus beginnen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep door de bossen, het was geweldig weer. Althans, perfect voor vampieren, zoals ik dus. Het was bewolkt, toch behoorlijk warm. Door de warmte kreeg ik zin om te zwemmen, ookal wist ik dat het water behoorlijk koud zou zijn, daar had ik nooit echt moeite mee. Ik kende het eiland geweldig goed, ik kende de mooie plekjes waar mensen niet konden komen en nog veel meer. Al gauw was ik aanbeland bij een groot meer, aan de overkant zag ik een hert drinken, maar toen het beest mij opmerkte vluchtte het weg. Ik scande kort de omgeving om me heen, al gauw merkte ik dat ik alleen was, op wat enkele dieren na. Ik trok mijn kleren, behavle mijn ondergoed, uit en dook het water in. Toen ik bovenkwam streek ik een natte lok haar voor mijn ogen weg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik liep door de stam, het was vandaag erg rustig en er gebeurde weinig. Met een zucht liet ik me in het gras aan de rand van de stam ploffen, ik hield niet van zulk soort dagen en het weer maakte het er niet beter op.. Als de zon niet scheen was ik vaak chagerijniger dan normaal en dat was nu dan ook te merken. Ik ging op mijn rug liggen en keek tussen het bladerenplafond door naar de lucht. Dromerig frunnitke ik aan het amulet rond mijn hals en ik vroeg me af wanneer ik hem of haar zou ontmoeten. Helaas kon ik niks anders doen dan wachten, hoe nieuwsgierig ik ook was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë, Norfolker, Emilia.

    Het was een saaie dag en ik zit voor mijn eigen huisje op een luie stoel. Als ik Ruby zie lopen spring ik lachend op.
    'Ha Ruby,' is er toch leven vandaag! 'Wat loop je te grijnzen?' vraag ik lachend. Ik ben gewoon blij dat ik vandaag toch nog iemand zie.


    sorry dat hij zo kort is maar ik ga eten.:'D


    everything, in time

    Haha, das okay :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep door de bossen, het was geweldig weer. Althans, perfect voor vampieren, zoals ik dus. Het was bewolkt, toch behoorlijk warm. Door de warmte kreeg ik zin om te zwemmen, ookal wist ik dat het water behoorlijk koud zou zijn, daar had ik nooit echt moeite mee. Ik kende het eiland geweldig goed, ik kende de mooie plekjes waar mensen niet konden komen en nog veel meer. Al gauw was ik aanbeland bij een groot meer, aan de overkant zag ik een hert drinken, maar toen het beest mij opmerkte vluchtte het weg. Ik scande kort de omgeving om me heen, al gauw merkte ik dat ik alleen was, op wat enkele dieren na. Ik trok mijn kleren, behavle mijn ondergoed, uit en dook het water in. Toen ik bovenkwam streek ik een natte lok haar voor mijn ogen weg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen ik mijn naam hoorde ging ik weer rechtop zitten en keek ik naar Zoë.
    ''He.'' antwoordde ik en dwong mezelf tot glimlachje.
    ''Ik grijns niet.'' Ik plukte wat grassprietjes en zuchtte zachtjes.
    ''Ik verveel em echt, er is niks te doen vandaag. Of heb jij nog interessant nieuws ofzo?'' ik keek haar hoopvol aan, sommige nieuwtjes maakte mijn dag weer goed.


    Ik ga ook eten 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Al fluitend laat ik me via de ladder naar beneden glijden. Het is een prachtige dag vandaag, op de bewolking na dan. Maar ik voel gewoon dat vroeg of laat de zon gaat schijnen. Als ik op het dorpsterrein ben bekijk ik in een oogwenk wat er zich allemaal afspeelt. Een paar kinderen zijn aan het spelen en in de hoek zitten Ruby en Zoë.
    'Hallo dames. Iemand zin in een zwempartijtje? Het is zo akelig warm dat het zweet door alle gaten naar buiten komt stromen. En geloof me, das geen prettig gevoel.' Ze staren me wat vreemd aan. Oke, te veel details. 'Komen jullie mee? Het meer is echt een heerlijke verkoeling.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Melinda ~ Vampier.

    Stilletjes keek ik voor me uit. Ik was uit verveveling een stukje het bos in gewandeld en was na een tijdje tegen een boom gaan zitten. Ik snoofd de lucht op en genoot van het weer, het was perfect.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name