• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Opeens mengde Zach zich ook in het gesprek, ik keek 'm even vreemd aan toen hij uitlegde hoe warm hij het wel niet had, maar al gauw verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    ,,Goed idee,'' Zei ik opgewekt en keek Zoé aan, ,,Ga je ook mee?'' Voegde ik eraan toe. Zwemmen zou inderdaad een goede verkoeling zijn en aangezien er vandaag toch weinig gebeurde zouden ze hun vast niet missen.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep door de bossen, het was geweldig weer. Althans, perfect voor vampieren, zoals ik dus. Het was bewolkt, toch behoorlijk warm. Door de warmte kreeg ik zin om te zwemmen, ookal wist ik dat het water behoorlijk koud zou zijn, daar had ik nooit echt moeite mee. Ik kende het eiland geweldig goed, ik kende de mooie plekjes waar mensen niet konden komen en nog veel meer. Al gauw was ik aanbeland bij een groot meer, aan de overkant zag ik een hert drinken, maar toen het beest mij opmerkte vluchtte het weg. Ik scande kort de omgeving om me heen, al gauw merkte ik dat ik alleen was, op wat enkele dieren na. Ik trok mijn kleren, behavle mijn ondergoed, uit en dook het water in. Toen ik bovenkwam streek ik een natte lok haar voor mijn ogen weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Dean Mozes
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: Doet zich stoer voor, terwijl hij eigenlijk niet zo stoer is.
    Uiterlijk: Meet Dean Mozes

    Rang: Jager
    Gave: Kan in de toekomst kijken, zodat een gevecht voor hem altijd makkelijk wordt aangezien hij precies weet wat zijn tegenstander gaat doen.

    Oké, ik begrijp er helemaal niks van, dus iemand moet mij het even uitleggen?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:28 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Whahaha :'D
    Je gav emag ook iets krachtigers zijn hoor ;a
    Maar wat snap je niet?
    Verhaallijn?

    Er is eilandje met 2 volkeren die al eeuwen oorlog hebben.
    Avaloniërs zijn sterker, want zij hebben gaven.. Daar hebben
    de Norfolkers lang geledne iets op gevonden, elke Norfolker
    heeft rood amulet en daarmee zijn ze gevonden aan een vampier.
    Je herkent dat doordat het amulet gaat schijnen en de vmapier
    voelt zich aangetrokken, de vampier dient de Norfolker te
    beschermen en dat zijn de hoofdlijnen wel ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Whahaha :'D
    Je gav emag ook iets krachtigers zijn hoor ;a
    Maar wat snap je niet?
    Verhaallijn?

    Er is eilandje met 2 volkeren die al eeuwen oorlog hebben.
    Avaloniërs zijn sterker, want zij hebben gaven.. Daar hebben
    de Norfolkers lang geledne iets op gevonden, elke Norfolker
    heeft rood amulet en daarmee zijn ze gevonden aan een vampier.
    Je herkent dat doordat het amulet gaat schijnen en de vmapier
    voelt zich aangetrokken, de vampier dient de Norfolker te
    beschermen en dat zijn de hoofdlijnen wel ;x


    Oké, ik begrijp het zo ongeveer. mmm, ik ga me gave wel even aanpassen!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Prima 8D Nou.. Aawrh.. Stuur hem ergens heen, laat hem op iemand reageren..
    Doe maar iets, er reageert vanzelf wel weer iemand x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May de Avaloniër

    Een zucht verlaat mijn mond, wat een mooie dag ik kan wel eeuwig blijven liggen in het gras. "Hey." Ik kijk omhoog, Eden komt naast me liggen, ze zegt niet veel trouwens, ze is best mystrieus.
    Ik sluit mijn ogen, en denk terug aan mijn vader een krijger, maar helaas hij is getroven, hij werd heel ziek..
    Ik sta op en zeg vlug gedag tegen Eden. En ren naar huis toe. "Hoi." Mijn moeder glimlacht naar me.


    Ik hoop dat het beetje goed is xD
    Sorry dat ik niet reageerde moest werken vandaag.


    What is youre favo scary movie?

    Prima x) Je kan op iemand reageren ofzo..
    Er zijn zat mensen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dean - Avaloniër

    Ik bekijk grijnzend de meisjes die voorbij mijn hut komen gelopen, en geef telkens opnieuw een knipoog als ze naar me zwaaien. Ik hou ervan om meisjes te bekijken, echt ik bedank god op mijn blote knieën dat hij zulke lekkere mokkels heeft kunnen creëren. Amen. Ik kijk geïrriteerd op als Sam mijn veranda op komt gelopen. "Wat moet je?". Ik doe een poging tot langs hem heen kijken, maar met zijn breed gespierde lichaam verziekt hij heel mijn uitzicht.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha, Dean is geniaal ;x Okay, dat moest ik even melden,
    ook omdat ik abbo wil :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolk, gematched met Melinda
    Ik loop rustig door het dorp met mijn pijl en boog. Mijn moeder heeft me gevraagd nog wat te vangen voor het eten vanavond.

    Eden - Avaloniër
    De zon schijnt heerlijk warm op mijn huid, terwijl ik naar het grasveldje naast ons dorp loop. Ik zie May liggen en ga naast haar zitten. Ik knik naar haar bij wijze van begroeting, maar zeg verder niet veel. Ik kijk naar de weinige wolken die langzaam voorbij drijven. Het is een heerlijke dag, en ik voel me rustig.

    Sam~Avaloniër

    Ik loop de veranda van Dean op, hij kijkt me dus geïrriteerd aan. "Wat moet je?" Hoor ik Dean vragen. Ik kijk hem aan. "Nou sorry dan ga ik wel weer." Mompel ik. Hij fronst. "Ik wou vragen of we zullen gaan jagen." Hij kijkt me vragend aan. "Anders ga ik wel alleen." Maak ik mijn zin af. Ik zie hem denken. Volgens mij kan hij echt uren naar de meiden kijken.
    "Oke, ik ga mee." Stemt hij uiteindelijk in. Ik knik, Dean gaat snel nog naar binnen toe.


    What is youre favo scary movie?

    May~Avaloniër.

    Ik ga op de veranda zitten, en zie Sam en Dean het bos ingaan, ik sluit even mijn ogen.. Ik word aan mijn arm getrokken door mijn kleine broertje. "May, we gaan zo eten." Ik knik. Ik loop naar binnen toe, mijn moeder zette net een pan op tafel neer. Ik pak de borden uit de kast en zet ze op tafel. Mam veegde aan haar shirt af. Ze gaat op haar vaste plek zitten, ik doe het zelfde. Ik staar naar de lege plek waar mijn vader vroeger altijd zat. Een traan ontglipt mijn ooghoek, snel veeg ik die weg. Er word op de deur geklopt. Ik kijk mam aan. "Wie zal dat nou weer wezen?" Zucht ze. Ik sta op en loop naar de voordeur toe. Ik doe open, ik kijk recht in de ogen van een vrouw. "Hallo, kan ik u ergens mee helpen?" De vrouw glimlacht. "Ik moet je moeder spreken." Zegt ze.
    "Oke." Ik roep mijn moeder, mijn moeder komt aangelopen haar blik verandert. "Lieverd, ga jij maar verder eten." Ik knik en loop naar de keuken toe.


    What is youre favo scary movie?

    Progeny? (AA)


    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Opeens mengde Zach zich ook in het gesprek, ik keek 'm even vreemd aan toen hij uitlegde hoe warm hij het wel niet had, maar al gauw verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    ,,Goed idee,'' Zei ik opgewekt en keek Zoé aan, ,,Ga je ook mee?'' Voegde ik eraan toe. Zwemmen zou inderdaad een goede verkoeling zijn en aangezien er vandaag toch weinig gebeurde zouden ze hun vast niet missen.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep door de bossen, het was geweldig weer. Althans, perfect voor vampieren, zoals ik dus. Het was bewolkt, toch behoorlijk warm. Door de warmte kreeg ik zin om te zwemmen, ookal wist ik dat het water behoorlijk koud zou zijn, daar had ik nooit echt moeite mee. Ik kende het eiland geweldig goed, ik kende de mooie plekjes waar mensen niet konden komen en nog veel meer. Al gauw was ik aanbeland bij een groot meer, aan de overkant zag ik een hert drinken, maar toen het beest mij opmerkte vluchtte het weg. Ik scande kort de omgeving om me heen, al gauw merkte ik dat ik alleen was, op wat enkele dieren na. Ik trok mijn kleren, behavle mijn ondergoed, uit en dook het water in. Toen ik bovenkwam streek ik een natte lok haar voor mijn ogen weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire
    Terwijl mijn vingers de snaren van mijn gitaar raakte, staarde ik in de verte. Ik legde mijn gitaar opzij en ging languit in het hoge gras liggen terwijl de zon mijn huid streelde. Op de een of andere manier voelde de warmte aangenaam op mijn ijskoude huid. Niet dat ik het zo erg vond dat mijn huid zo ijskoud aanvoelde. Ik sloot mijn ogen en probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen. Ik vond het irritant dat ik niet kon slapen, dromen konden me helpen om even aan niets te denken, jammer genoeg had ik genoeg aan mijn hoofd. Sinds een week voel ik me vreemd, alsof er iets gaat gebeuren dat mijn leven gaat veranderen, teminste mijn bestaan, want of je dat een leven kan noemen is nog maar de vraag. De meeste vampieren denken negatief over hunzelf, zien zichzelf als monsters. Maar ach ik zit er niet echt mee, ik ben en blijf wie ik ben.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:11 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Mooi zo. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.' We lopen het terrein af en vervolgens door de bossen richting het meer. Het is echt akelig warm. Gelukkig heeft het één voordeel: de muggen kijken nu wel uit om ons leeg te prikken. Ik schuif een paar struiken voorbij en na nog circa honderd meter lopen komen we aan bij het meer. Ik grijns terwijl ik mijn shirt uittrek en naar de grote rots een eindje verderop ren.
    'Woehoeh!' schreeuw ik als strijdkreet en spring met een salto het water in. Als ik boven kom laat ik me op mijn rug verder het meer in drijven. Ik neem een duik en zwem zo dieper het meer in. Als ik boven kom schreeuw ik naar de kant: 'Komen jullie watjes nog of hoe zit dat?' Ineens zie ik wat bewegen in een ooghoek. Ik draai me vliegensvlug om en zie dat het een meisje is. 'Hé!' schreeuw ik opgewekt en zwaai naar haar. Ik ben benieuwd wie zij is. Hopelijk is het er niet één van die ellendige Avaloniërs, dan mag ik mezelf wel op m'n kop slaan.


    No growth of the heart is ever a waste