• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik knikte en stond op. 'Uhm jongens Leah en ik zijn zo terug, we moeten even iets bespreken, want ik hem een leuke opdracht voor jou in petto Zack, alleen ik weet niet zeker of het gepast is dus ga ik dat even met Leah overleggen' loog ik. Samen met Leah liep ik naar buiten. Het was donker, maar er scheen een helder maan zodat alles nog wel goed zichtbaar was. Buiten was de geur nog sterker, en eerlijk gezegd maakte het me een beetje misselijk. 'Oké en nu?' vroeg ik aan Leah.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:41 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik knikte bevestigend en liep met haar mee naar buiten, als ze er echt waren had ik een probleem want mijn zwaard en andere wapens lagen nog binnen.
    ,,Kijken of we het goed hadden.'' ik sprong in een boom en tuurde kort rond, toen viel mijn blik op een groepje mensen inde verte. Ik seinde naar Emilia dat ze zich ook moest verbergen, ik hoorde de mensen, duidelijk Avaloniërs, praten. Hun stemmen werden steeds harder naarmate ze dichterbij kwamen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    Net als Leah klom ik in een boom, gelukkig had ik wel mijn zwaard bij me en sowieso hadden we onze tanden nog, al haatte ik het om iemand te bijten. 'Godver' schreeuwde ik zacht toen ik het groepje mensen in de verte zag. 'Ze mogen niet in de buurt van Zack's hut komen' fluisterde ik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Ik weet het.'' zei ik lichtelijk geïrriteerd. Mijn wapens had ik net niet gepakt, had nogal opgevallen. Even wat bespreken en dan nam ik wapens mee.
    ,,Heb je iets voor me? Een mes ofzo?'' vroeg ik aan haar. ,,Ik haat het om enkel met mijn handen te vechten.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    Ik knikte en pakte het mes uit het bandje om mijn enkel en gaf het aan Leah. 'Ik wil niet dat ze mijn avond gaan verpeste, want ik ben nog lang niet klaar met doen durven of de waarheid' zei ik lachend.' Zack en de andere mogen niets te weten komen, ze moeten denken dat er niets is gebeurt, we kunnen beter een verassingsaanval bedenken en er nu op af gaan, zodat ze hier niet in de buurt komen' zei ik terwijl ik behendig uit de boom sprong.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:49 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Ik wil ook niet dat onze eerste avond hier verpest wordt.'' ik nam het mes aan. ,,Bedankt.''
    Ik volgde haar voorbeeld en sprong ook uit de boom.
    ,,Maar als we gewond terugkomen dan valt het op.. Dus we moeten goed te werk gaan.'' ik glimlachte flauwtjes en keek naar de Avaloniërs. Zo te zien 2 meiden en een jongen, moest te doen zijn. Althans, lag aan hun gaves.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hebben die gaves ook effect op vampiers?

    Emilia - vampire
    Ik gaf leah een high-five. 'Let's do it' zei ik met een knipoog. Ik was absoluut niet bang, want als ik boos was, en op dit moment was ik woedend omdat ik geen idee had waar ze het lef vandaan haalde om mijn avond te verpeste, kon ik nogal opvliegend zijn en was ik dus nouja laten we zeggen gevaarlijk.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jup ;p

    Alleen in slaap vallen heeft bijv. heel weinig nut aangezien vampiers amper tot niet hoeven te slapen.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik gaf een high-five terug en grijnste. ,,Is goed. Ik val van rechts aan, jij van links.'' ik sprong in een boom en sprong soepel naar een volgende. Toen ik vlak boven de mensen was keek ik even naar Emilia, ik gaf een sein en sprong toen naar beneden. Het was me opgevallen dat de jongen een mes had en dat beviel me niet. Ik landde achter hem en met een snelle beweging had ik zijn mes uit zijn hand gefrutseld. Ik sloeg mijn arm om zijn nek en hield met mijn andere hand het mes tegen zijn keel.
    ,,Wat komen jullie doen?'' vroeg ik terwijl ik ze allemaal in de gaten hield en de jongen in bedwang probeerde te houden.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    Ik sprong net als Leah van boom tot boom tot ik vlak naast de meisjes eindigde. Met een subtiele salto kwam ik tussen de meisjes terecht, pakte de twee aan hun enkels vast en takelde ze onderuit. Toen ze op de grond lagen hield ik ze bij hun nek tegen de grond aangedrukt. 'Wat doen jullie hier, kom op vertel' schreeuwde ik woedend. 'Weet je wel wat jullie aan het doen zijn, jullie verpeste mijn avond, en als je het lef hebt om mijn avond te verpeste, dan ben je nog niet jarig.'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:10 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik kijk grijnzend toe hoe Zoë de biertjes naar binnen werkt. Netjes, heel netjes. Ineens staan Leah en Emilia op. Ik vang op dat ze een opdracht voor mij gaan verzinnen.
    'Oh, gaan de meiden overleggen? Mag ik er niet bij zijn, wat jammer nou.' Ik trek een quasi-teleurgesteld en voorzie mezelf van alweer een biertje. Jammer dat die Avaloniërs niks sterkers hebben om te jatten, denk ik al grijnzend. Dan had ik het effect wel veel sneller gevoeld. 'Dus, who's next?' vraag ik handenwrijvend als Zoë de opdracht succesvol - en een beetje aangeschoten - heeft voltooid.


    No growth of the heart is ever a waste

    MvrLeto moet reageren :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mayden~Avaloniër.

    Ik val kei hard op de grond, maar ik spring weer overeind, en bal mijn vuisten tot ze vlam vatten, en gooide naar een vrouwelijke vampier, uit mijn ooghoeken, staar ik naar Eden.
    Ze hebben ons dus opgemerkt. Hmm, ik had eigenlijk wel zin, maar eigenlijk kwam ik toch niet voor het gevecht alleen maar voor de voedsel.

    Sam~Avaloniër.

    Iemand houdt me in de houdtgrijp, ze drukte haar mes in mijn keel, daardoor ben ik nou echt niet bang.. Ik zie Eden met haar pijl en Boog op de vrouw richten. "Laat hem los." Hoor ik haar grommen.
    Ik kijk naar May, die een vuurbal naar iemand gooid.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:31 ]


    What is youre favo scary movie?

    Aleeen nu moet vluuv reageren xD


    What is youre favo scary movie?

    he, en jouw dude dan? :'D Die jongen. Sam..
    Dat is jongen toch? Of ben ik nouweer blond>?

    Want Leah heeft hem in houdgreep, lol

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Ruby lijkt blij dat ik mee wil, en als ze me mee trekt weet ik zeker dat ze het echt niet erg vind. Ik ben opgelucht, en ik klim met haar mee naar boven.

    Eden-Avaloniër
    "Ja... Ik hoor het ook." Ik kijk om me heen en zie Sam uit de bosjes komen. May lijkt boos dat hij ons is gevolgd, maar het maakt me niet uit. Nu staan we sterker. Ik hoor zachte stemmen, maar weet niet zeker of ze gewoon van het dorp komen. "Laten we maar gaan dan." Ik wil weglopen, maar voor dat kan zie ik hoe Sam wordt vastgepakt door een vrouw. Ik wil er naar toe gaan om hem te helpen, maar word onder uit getrokken en op de grond gegooid. Ik grom en pak mijn zwaard. Met een snelle beweging steek ik de vrouw die me op de grond houd in haar zij en trap haar van me af. Het zal niet genoeg zijn om haar te vermoorden, maar dit houdt haar in ieder geval even bezig. Ik steek mijn zwaard terug in de schede en span mijn boog aan. Ik richt op de vrouw achter Sam. "Laat hem los."