• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo supersubtiel. Ghehe. (:

    @souleater. Ik beveel je nu online te komen!:Y)


    everything, in time

    ben er,even lezne ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo mensen hebben een timing niet normaal !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hahhaa, of ik heb paranormale krachten. Stiekem onderlinge verbinding.:'D


    everything, in time

    he, moest even met ouders zitten xd

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek naar Emilia die waarschijnlijk mijn gedachten opgepikt had, soms vergat ik 't gewoon. Vervolgens pakte ik een blikje, iemand moest de eerste zijn.
    ,,Let's start ^^''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen Leah een blikje pakte volgd eik haar voorbeeld ik, ik peuterde even aan 't lipje en kreeg 'm toen open.
    ,,Kom op, ik heb zin in bier.'' ik grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Toen iedereen een blikje bier pakte deed ik hetzelfde. Kom op zuipen meid, sprak ik mezelf moed in. Eerlijk gezegd vond ik bier niet lekker, sowieso vond ik niks, behalve bloed, lekker maar ik kon het wegkrijgen dus ik zou mijn best doen. ( kunnen vampier eigenlijk dronken worden ??) Ik keek iedereen aan. 'Oke, Wie het eerst zijn blikje op heeft mag beginnen toch??' zei ik terwijl ik het lipje opentrok. 'Oke klaar voor de start, 3 , 2, 1 drink !!'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    vampiers worden veel minder vlug dronken dan mensen.
    Dus ze moeten écht flink zuipen willen ze dronken zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat wordt zuipen dus hahaha :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik trek een grijns en grijp naar het bier.
    'Kom maar op,' zeg ik uitdagend. '3, 2, 1, drink!' Zo snel als ik kan gooi ik het bier achterover en laat het mijn keel in glijden. De heerlijke koude verlossing. Het kost me niet veel tijd om het blikje leeg te zuipen en leg vervolgens met een klap het blikje neer. Mijn ogen glijden de kring rond om te kijken of iemand me al voor is geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik gooide het bier achterover, helaas smaakte het veel minder goed dan dat ik me kon herinneren. Daardoor ging ik trager en ik hoorde blikjes neer gezet worden, ik stotpe maar en trok vies gezicht. Serieus, bloed smaakte lekkerder. Mijn blik gleed naar Emilia en ik vroeg me af of zij hetzelfde vond.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik was best goed in dingen snel wegwerken, vooral als k het lekker vond. Een seconde na Zack zette ik mijn blikje neer, gauw keek ik rond of er iemand nog eerder was geweest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire
    Ik dronk als een bezetene mijn blikje op maar gaf uiteindelijk op toen Zack zijn blikje op tafel klapte. 'Shit' zei ik lachend. Ik had zekerste weten iets sterkers en lekkerder nodig dan bier om een goed lam te worden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:04 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    Ik vergeet helemaal dat het de bedoeling was om snel te drinken. 'Is er meer bier? O, wacht,' lach ik als ik zie dat ik de laatste ben. Ach ja, nu gebeurt er niets. Het enige is dat ik niet mag beginnen, wat verschrikkelijk, denk ik sarcastisch. 'Zack was zeker weer eerst?' Hij is vrijwel altijd eerst.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik lach als Zoë vergeet dat ze snel moet drinken. Zack was als eerste klaar, dus hij mocht als eerste DE vraag gaan stellen. Ik was benieuwd wat hij in petto had.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik kan het niet laten triomfantelijk te grijnzen als blijkt dat ik als eerst mijn bier op heb. 'Ah, no way. Je hebt me ingemaakt. Alweer,' laat Arthur horen. Ik wrijf duivels in mijn handen en kijk de kring door. Goh, met wie zal ik eens beginnen? Ik blijf even rustig nadenken.
    'Leah,' zeg ik dan vastberaden. Ik kijk haar met een scherpe blik aan en laat zonder mijn sadisme te verbergen mijn grijns zien. Ik hou van dit spel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zag hoe Zack grijnzend rond keek en toen mijn naam zei. Geweldig, hier ging je het krijgen hoor. Waarheid was saai en durven min of meer voor watjes.. En je moest risico's nemen al wilde je een leuk leven toch?
    ,,Doen.'' zei ik vastbesloten, ookal had ik meteen daarna al spijt. Toch liet ik me niet kennen en grijnste ik.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek afwachtend naar de twee, met wat voor opdracht zou Zack deze keer weer komen? -ja, geez, het wilt niet vandaag :'d-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.