• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Ik veeg langs mijn kin. Het prikt, maar ik doe net of ik niets voel. "Ja, het gaat echt wel hoor." Ik zie haar naar de jurk kijken. Hij ligt op de grond, en waarschijnlijk is hij vies geworden. "Ja, ik moest deze even naar de medicijnvrouw brengen." Ik haal mijn schouders op. "Waarschijnlijk moet ik hem nu maar weer mee terug nemen. Hij is toch vies geworden."

    Eden-Avaloniër
    Stil loop ik naast May het bos in. De maan schijnt een beetje door de bomen heen, waardoor alles in een rustgevend licht komt. Even sluit ik mijn ogen. Als je goed luistert kun je de vogels horen zingen. Ik open mijn ogen weer en kijk om me heen. Het dorp van de Norfolkers is niet heel lang meer lopen.

    Mayden~Avaloniër.

    Eden sluit even haar ogen, ze luistert verschijnlijk naar de vogels, dat denk ik teminste. Ik word wat nerveuser, het is echt niet meer ver, de dorp komt al beetje in zicht. "Hoe gaan we dit eigenlijk aanpakken?"

    Sam~Avaloniër.

    Zachtjes loop ik achter ze aan, de dorp komt al inzicht, ik hou mijn mes vast achter mijn rug, stel dat een van die nortfolkers ons op merken.. Maar ik zal er voor zorgen, dat ze veilig terug komen.



    Snorry maar ik ga slapen, misschien ben ik er morgen er wel weer, maar legt eraan hoe laat ik thuis ben, ik moet morgen namelijk weg. Ik dacht ik meld het maar even

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:57 ]


    What is youre favo scary movie?

    Oké. Ik heb geen tijd om dit allemaal te lezen, kan iemand even een korte samenvatting geven van wat de Avaloniërs aan het doen zijn? (nerd)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    -abo-


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    Oké. Ik heb geen tijd om dit allemaal te lezen, kan iemand even een korte samenvatting geven van wat de Avaloniërs aan het doen zijn? (nerd)


    Duh Avaloniërs gaan de Norfolkers lastig vallen voor de aanval op hen...


    What is youre favo scary movie?

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Oké, ik was slecht in opdrachtne verzinnen. Ik wilde het haar bijv. niet aandoen om buiten naakt rond te rennen :'D Ik frunnikte aan mijn, eigenlijk Zack's, shirt en dacht na.
    ,,Oké, drink zoveel mogelijk biertjes in 1 minuut.'' zei ik toen tegen haar. Plots merkte ik een sterke geur op, bloed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Wat zonde..'' zei ik toen hij dat hy 'm waarschijnlik eerst terug moest brengen.
    ,,Trouwens, waarom doe je niet mee met doen, durven of waarheid?'' vroeg ik toen. ,,Je moet je niet zo buitensluiten.'' ik keek 'm aan en glimlachte lief.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë -Norfolker.

    Zodra ik mijn hele verzameling bier heb begin ik voor mezelf af te tellen. '3...2..Wacht! Houd een van julllie de tijd wel bij? Dat is nogal moeilijk om dat zelf te doen als ik aan het drinken ben hè.' Man, ik heb nog nooit zo'n leuke opdracht gehad. 'Ja? Mag ik? Oké, 3...2...1, nu!' roep ik. Het eerste blikje gaat gemakkelijk open en ik drink hem zo op. Als snel gaat ook de volgende naar binnen. Hmm, hoelang zou ik nog hebben?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 9:40 ]


    everything, in time

    Emilia - vampire
    Ik kon mijn lach niet inhouden toen ik zag dat Zoë vol vreugde haar bier begon op te drinken. 'Nog een halve minuut Zoë' zei ik lachend. Man, wat kon die meid drinken, ze had nu al ongeveer 5 blikjes op in nog geen halve minuut.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Ik kijk haar twijfelend aan en bijt op mijn lip. "Ik weet niet.. Ik heb het gevoel dat ik jullie toch alleen maar in de weg zit." Ik kijk haar aan. Ik wil niet dat ze me uitnodigt omdat ze zich verplicht voelt...

    Eden-Avaloniër
    De bomen staan vrij dicht op elkaar, maar toch komt er al wat licht van het dorp doorheen. We zijn al dichtbij. "Ik weet niet. We kunnen gewoon wat eten stelen, we kunnen ook iemand gijzelen." Ik denk even na. "Maar misschien kunnen we daar beter mee wachten tot morgenochtend."

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik grinnikte om Zoë, die vond 't bier waarschijnlijk hemels, zoals ze alles achterover gooide.
    ,,Kom op Zo, je kan toch wel sneller?'' plaagde ik haar met grijns, plots dronk een nieuwe geur mijn neusgaten binnen en ik vernauwde mijn ogen. Avaloniërs en Norfolkers hadden toch allebei een andere soort geur en dit was duidelijk niet de geur van Norfolkers..Mijn ogen vernauwde zich, wat hadden die gasten een slechte timing. Ik keek Emilia vragend aan, misschien had zij 't ook geroken. Maar ik wilde niks zeggen, want dadelijk was er niks en ik wilde de avond niet verpesten.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik fronste even en keek 'm aan.
    ,,Waarom zou je in de weg zitten?'' vroeg ik.
    ,,Je weet toch, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.'' zei ik grijnzend en keek even omhoog.
    ,,En ik denk niet dat ze je weer wegsturen als je mee naar binnen komt.'' ik glimlachte vriendelijk naar 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik hoorde Leah denken, en snoof aan de lucht. Ze had gelijk er was iets !! 'Denk je dat...' vroeg ik fluisterend. 'Ik hoop het niet voor hun, want dan verpeste ze heel mijn avond, ik heb nog niet eens leuke dingen met Zack kunnen doen'zei ik weer fluisterend zodat alleen Leah het kon horen. Bah mijn vrolijke humeur was in één keer als sneeuw voor de zon verdwenen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik knikte met een serieus gezicht.
    ,,Ik vrees van wel.. We moeten zekere voor 't onzekere nemen.. Ik heb geen zin in slachtoffers of ruzies. Als we nu gaan kunnen we buiten even checken en daarna weer terug..?'' stelde ik fluisterend voor.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik fronste even en keek 'm aan.
    ,,Waarom zou je in de weg zitten?'' vroeg ik.
    ,,Je weet toch, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.'' zei ik grijnzend en keek even omhoog.
    ,,En ik denk niet dat ze je weer wegsturen als je mee naar binnen komt.'' ik glimlachte vriendelijk naar 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayden~Avaloniër.

    "Hmm, we gaan wel eten stelen." Ze glimlacht. We schuilen als eerste achter de boom, misschien zullen ze ons niet opmerken, ik hoor geritzel uit de bosjes, ik draai me om, maar zie niets. "Hoor jij dat ook?"

    Sam~Avaloniër.

    May draait zich om, oeps ze heeft me blijkbaar gehoord. Ik stap de bosjes uit... "Hoi meiden." Grijns ik alleen maar.
    Mayden kijkt mij boos aan. "Wat kom je doen?"


    What is youre favo scary movie?

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Omdat Ruby blijft aandringen knik ik. "Oke dan, ik doe mee." Ik glimlach. "Zijn er al grappige opdrachten gegeven?"

    Eden-Avaloniër
    De bomen staan vrij dicht op elkaar, maar toch komt er al wat licht van het dorp doorheen. We zijn al dichtbij. "Ik weet niet. We kunnen gewoon wat eten stelen, we kunnen ook iemand gijzelen." Ik denk even na. "Maar misschien kunnen we daar beter mee wachten tot morgenochtend."

    vluuv, die dudes hadden al gereageerd op Eden :'D
    En Shithead! :']

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik knikte met een serieus gezicht.
    ,,Ik vrees van wel.. We moeten zekere voor 't onzekere nemen.. Ik heb geen zin in slachtoffers of ruzies. Als we nu gaan kunnen we buiten even checken en daarna weer terug..?'' stelde ik fluisterend voor.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik glimlachte en pakte zijn hand, waarna ik hem meetrok.
    ,,Nah. Leah moest Arthur verleiden en nu is Zoë bezig zo veel mogelijk biertjes weg te werken in 1 minuut.'' zei ik grijnzend, bij de touwladder klom ik omhoog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.