• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke, hier komt even een levenloze post van iemand die niet aan het spel meedoet 8D
    Maar ik heb niets te doen dus ja :p

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Ik kijk vanuit het raam van mijn slaapkamer naar Zacks hut. Er klimmen wat mensen naar binnen, voor Doen, Durven of De Waarheid. Ik zucht en draai me om. Ik had ook wel mee kunnen doen, maar ik kan niet zo goed tegen alcohol als de rest. Daardoor zijn er al vaker genante dingen gebeurt waar ik niet aan terug wil denken.

    Eden-Avaloniër
    Lang blijf ik bij het meer, maar na een tijdje heb ik er genoeg van. Ik droog me snel af en loop naar het dorp. Er zijn al meer mensen bezig zich klaar te maken voor morgen.

    Zack - Norfolker.

    'Goed.' Ik ga even aan mijn denkbeeldige stoppelbaard voelen en probeer me te bedenken wat voor opdracht ik haar ga geven. 'Zeg komt er nog wat van?' vraagt Arthur. Ik kijk even vernietigend in zijn richting en dan schiet me wat te binnen.
    'Een inkoppertje: verleid Arthur.' Ik ga met de armen over elkaar zitten en voorzie mezelf van nog een biertje. 'Wat? Zack, je bent gek. Niet dat ik het erg vind hoor.' Hij kijkt half kwijlend naar Leah. 'Ach, de eerste ronde ben ik altijd genadig,' zeg ik schouderophalend en neem een slok.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben slapen, heb hoofdpijn !! Hoelaat gaan we morgen verder? want het is dan wel handig als iedereen er is ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik pas vanavond, ben morgen naar de crewmeeting ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Have fun ;p

    Weet je wat ik me ineens afvroeg? :'D Zack wil niet dat zijn pa vrouw
    vind die met 'm wilt trouwen, ondertussen kickt ie wel op Emilia :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Was dit 't? Oké, ik had wat ergers verwacht, ookal viel dit ook niet bij me in de smaak.
    ,,Van alle mensen hier kies je Arthur?'' ik mocht Arthur niet zo en dat schoof ik niet onder banken of stoelen. Dat ik naast 'm zat maakte het wel even wat makkelijker, ik schoof wat dichter bij 'm.
    ,,Hé.'' zei ik zwoel en gaf 'm knipoog. Ik streek met mijn vingers over zijn arm en zag dat hij kippenvel kreeg. Ik boog wat voorover en fluisterde wat lieve woordjes, zo dicht bij zijn nek moest ik me toch even inhouden maar 't lutke me. Ik had zo'n gevoel dat hij inmiddels zat te grijnzen en ik boog weer terug en volgde met mijn vinger zijn kaaklijn, hij grijnste inderdaad. Ik glimlachte verleidelijk, toen hij echter voorover boog om me te zoenen gritste ik het blikje bier uit Zack's hand en hield dat voor me waardoor Arthur 't blikje zoende i.p.v. mij. (:Y))
    ,,Dacht 't niet dude.'' ik liet 't blikje zakken en schoof van 'm vandaan.
    ,,Ik moest je verleiden, niemand heeft gezegt dat ik je moest zoenen. En trouwens, misschien moet ik je de volgende keer een teiltje geven?'' vroeg ik met grijns, ik keek even naar 't blikje bier in mijn handen en gaf 't toen terug aan zack. Hij ging hier spijt van krijgen man en ik had al wel leuke opdracht voor 'm


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klopt, omdattie dat zelf wil uitmaken en z'n ouders zich d'r niet mee moeten bemoeien :'D

    Zack - Norfolker.

    Jemig, dat kan Leah goed. Heel overtuigend. Zelfs Arthur trapt erin. Ik begin te klappen.
    'Ah, waarom hebben we dat niet op tape staan! Briljant.' 'Dude, ik ga je zo hard terug pakken. Ik heb een bierblikje gezoend!' Hij steekt uit walging de tong uit de mond. Bij zijn geschokte uitdrukking kan ik niet anders dan keihard lachen. Ook de rest van het gezelschap ziet er de lol wel van in. Ik sla een arm om Arthur heen. 'Hé, het komt wel goed schatje.' Hij duwt me aan de kant. 'Opflikkeren, jouw opdracht gaat hels worden. De volgende keer zit ik naast jou, Zacky boy,' grijnst hij. Het is dat er nog net geen hoorntjes uit z'n hoofd groeien, anders was ik ervan overtuigd dat de duivel hem had bezeten. 'Vergeet het, ik laat je echt geen wraak nemen,' grijns ik. 'Erg overtuigend Leah,' zeg ik met oprechte bewondering.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 10:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik lachte toen Arthur het bierblikje kuste. 'Great job Leah, een oscarwaardige performance' zei ik lachend. Deze opdracht viel nog mee, maar ik wist zeker dat het niet bij zoiets onschuldigs bleef. 'Oke, wie is er nu aan de beurt?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Goede, who's next? :'D
    We moeten even weten hoe ze zitten o_O

    Leah zat in ieder geval naast Arthur :'D
    Aawhm..
    En Emilia zat tegenover Zack..
    En Arthur zit niet naast Zack..
    -peinst even-

    Zoë - Zack - Leah - Arthur - Emilia ofzo..?
    Dus dan is Zoë of Leah aan de buurt..

    Leah ~ Vampire, Zach.
    'Dude, ik ga je zo hard terug pakken. Ik heb een bierblikje gezoend! hoorde ik Arthur zeggen, ik keek 'm grijnzend aan.
    ,,Ik dacht dat je zoveel van bier hield.'' ik gooide mijn haar over mijn schouder en keek Zack aan.
    ,,Wacht maar Zack, ik heb voor jou nog wel een leuke opdracht.'' mijn grijns verdween niet en ik keek even naar Emilia die het een oscarwaardige perfomance vond.
    ,,Ah kom op, dat had jij ook wel gekunt.'' zei ik tegen haar met glimlach, althans, als ze had ingebeeld dat t'Zack was had ze 't zeker weten gekund.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik schoot in de lach.
    ,,Ja echt wel.'' stemde ik met Emilia inn.
    ,,Nou, wie is de volgende?'' vroeg ik terwijl ik de kring rond keek, ik was 't zeker niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Natuurlijk lach ook ik hard om de actie van Arthur. 'Hahah, Arthur, je faalt enorm hard!' Arthur en Zack samen zijn geniaal, ze zijn al zolang bevriend en kunnen vrijwel alles van elkaar hebben. Al zijn hun gedachten soms nogal..apart. Ruby vraagt wie de volgende is en ik kijk Zack aan. 'Jij was net, dan is nu..' ik denk even en teken met mijn vinger in de lucht de beweging van de klok. 'Leah.' Maak ik mijn zin af. Och, dan ben ik het laatste. Fijn, dan zijn alle leuke opdrachten al geweest en weet ik niets meer.


    everything, in time

    Poor Zoë :'d

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Ik? Oké.'' ik grijnse tevreden en keek de kring rond. Eigenlijk wilde ik Zack een opdracht laten toen, maar ik kon die opdracht ook wel bewaren voor de volgende ronde.
    ,,Fine. Zoé.'' zei uiteindelijk en glimlachte naar haar, ik zou haar wel een beetje sparen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    -gaten die niet ana de beurt zijn hebbens teedds weinig te doen man xd-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Wat? Ik?' Ah, ik was nog helemaal niet dronken! Ho, hier had ik me niet op voorbereid. Maar ik ben natuurlijk niet bang, ik ben tenslotte Zoë. 'Doen,' zeg ik vastberaden: Dan ben ik daar mooi vast vanaf. Ik grijns zelfverzekerd. Ik bedoel maar, hoe erg kan het zijn?


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Oké, ik was slecht in opdrachtne verzinnen. Ik wilde het haar bijv. niet aandoen om buiten naakt rond te rennen :'D Ik frunnikte aan mijn, eigenlijk Zack's, shirt en dacht na.
    ,,Oké, drink zoveel mogelijk biertjes in 1 minuut.'' zei ik toen tegen haar.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    -gaten die niet ana de beurt zijn hebbens teedds weinig te doen man xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik lachte naar Zoë en was benieuwd wat voor opdracht Leah zou verzinnen. Ik denk wel dat Leah haar spaart, ik bedoel ze bewaard haar verschrikkelijkste opdrachten wel voor Zack, dat wist ik zeker.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Emilia - vampire

    'Drinken, drinken, drinken' schreeuwde ik toen ik de opdracht voor Zoë hoorde. 'Dat wordt zuipen meid!!' Als ze na deze opdracht niet dronken is, eet ik mijn schoen op.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Progeny moet komen :Y)
    Sam, hoe was crewmeeting? 8D
    Zoals je ziet heb je niks gemist.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.