• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whihi was leuk :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    :'D Haha.
    Nu wachten op progeny :']
    IK wil wat te reageren hebben,
    kan er geen gassie aanvallen ofzo..?
    Een of andere freaking gestoorde avaloniër?
    Of een of andere vampier die binnen komt vallen?
    De regels worden steeds langer en langer en langer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    lol. 3 vna de 4 avaloniërs komen amper opdagen.
    Ik ga Adored & MvrLeto even mailen ô.O
    En wilt iemand anders eigenlijk nog 2e gassie aanmaken..? :'d
    Desnoods neutrale dude ofzo..
    Die van ander eiland kwam en boem zo middenin kwam ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil ook reageren maar ik heb niks te reageren haha>_<
    Ik zal er even overnadenken om een 2e persoontje aan te maken :P
    BTW weet iemand misschien nog een leuk RPG waar ik binnen kan vallen, zonder dat ik geen idee heb waar het over gaat!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:48 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Geen weg meer terug :Y)


    Link.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aah sorry dat ik er niet was, had het druk.. Maar ik ben der weer :D


    What is youre favo scary movie?

    Mayden~Avaloniër.

    Ik zit rustig op de stoel van de veranda, de vogels fluiten, misschien moet ik toch maar iets nuttigs gaan doen? Ik sta op en loop naar de hut van Eden toe. Ik klop nerveus aan.

    Sam~Avaloniër.

    Ik kijk vanuit mijn raam naar buiten, ik zie May langs lopen, nieuwsgierig loop ik achter haar aan, ze gaat naar de hut van Eden, wat is ze van plan?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:10 ]


    What is youre favo scary movie?

    SoulEater schreef:
    Geen weg meer terug :Y)


    Link.

    Dat is gewoon een van de oudste nog levende RPG's :'D -proud-


    No growth of the heart is ever a waste

    ja echt wel :Y) Ik ben geowon uber in RPG's levende houden.

    Whaha, neehoor. Ligt aan de coole spelers <3

    Back OT :'d

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is dat echt oud voor een RPG? We worden een legende XD

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Als ik bijna in slaap ben hoor ik mijn moeder roepen. Ik grom en druk mijn gezicht in mijn kussen. Waarom moet ik altijd alle klusjes opknappen? Mijn moeder maakt veel jurken voor speciale gelegenheden, en als er kleren kapot gaan helpt ze ook altijd. Allemaal leuk en aardig, maar ik mag die kleren dus bezorgen. Ik sleep mezelf mijn bed uit en loop naar beneden. "Wat is er, mam?" vraag ik slaperig.
    "Oh god, Kay, wat zie je er uit. Alsof je net uit bed komt." Ze heeft niet door dat dat ook het geval is, en gaat vrolijk verder met haar verhaal. "De medicijnvrouw heeft nieuwe talismannen gemaakt, en ik heb haar in ruil daarvoor deze jurk beloofd. Wees lief en breng dit even naar haar toe." Ik pak de jurk aan, en voordat ik weg kan lopen geeft mijn moeder me een fruitmand aan. Ik kijk haar vragend aan. "Als extra bedankje. Nou hop, ga maar snel. Het is al donker buiten." Ik zucht en loop weg. Mijn moeder is extreem bijgelovig en ze wil dus ook dat ik behalve mijn rode amulet altijd een beschermtalisman bij me heb. Ik vind het zelf onzin, maar dat vertel ik haar natuurlijk niet. Als ik langs de hut van Zack kom hoor ik een hoop gelach. Ik kijk naar boven en zie het bierblikje voor mijn voeten niet. Voor ik het weet verlies ik mijn evenwicht en smak ik op de grond. Al het fruit valt voor me uit en de jurk beland onder me in de modder. "Godver!" roep ik heel hard. Ik krabbel overeind en voel aan mijn kin. Dat wordt een flinke blauwe plek...

    Eden-Avaloniër
    Als ik geklop hoor kijk ik om. Tijdens het voorbereiden voor een gevecht ben ik graag alleen, en de meeste mensen weten dat. Ik loop naar de deur en zet die op een kier. May kijkt me wat zenuwachtig aan. Even is het stil, maar als ze niets zegt neem ik het woord. "Ja?"

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:17 ]

    Mayden~Avaloniër.

    Ze kijkt me vragend aan.. "Ehmm, zullen we de Nortfolkers lastig gaan vallen?" Afwactend kijk ik Eden aan.

    Sam~Avaloniër.

    Wat wilt Mayden de Nortfolkers lastig gaan vallen, zo ken ik haar helemaal niet. Maar ik schuil me achter een boom, en wacht rustig af wat Eden zal antwoorden, eigenlijk hoop ik van wel, dan wil ik ook wel meedoen. Misschien kan ik het aan Dean ook vragen of ie mee wilt doen?


    What is youre favo scary movie?

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Oké, ik was slecht in opdrachtne verzinnen. Ik wilde het haar bijv. niet aandoen om buiten naakt rond te rennen :'D Ik frunnikte aan mijn, eigenlijk Zack's, shirt en dacht na.
    ,,Oké, drink zoveel mogelijk biertjes in 1 minuut.'' zei ik toen tegen haar.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Plots hoorde ik een hoop gevloek en het klonk nogal bekend. Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt en ik stond op en liep naar 't raam.
    ,,Kay? o.O'' vroeg ik stomverbaasd toen ik hem beneden op de grond zag liggen, ik grinnikte zachtjes.
    ,,Wat doe je man? Gaat 't wel?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Ik hoorde iemand mijn naam zeggen en keek op. Geweldig, ze hadden me gehoord. "Eh.. Ik ben gevallen. Het gaat wel hoor." Ik glimlach, wat ik beter niet had kunnen doen. Het vel op mijn kin voelt pijnlijk aan. Even haal ik mijn hand erlangs, en merk dat ik bloed. "Kut!" zeg ik zachtjes. Ik kijk weer omhoog en zie dat Ruby er nog steeds staat. Ik bijt op mijn lip. "Ehm.. ik red me wel hoor."

    Eden-Avaloniër
    Ik kijk haar even bedenkelijk aan. Eigenlijk wil ik wachten tot morgenochtend, wanneer de aanval officieel begint.. Maar het kan niet kwaad om ze alvast een beetje bang te maken. "Vooruit dan maar. Ik pak even wat spullen." Ik doe de deur dicht en loop naar binnen. Nadat ik een zwaard, pijl en boog, en een cape heb gepakt kom ik weer naar buiten. "Ik ben klaar om te gaan."

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Oké, ik was slecht in opdrachtne verzinnen. Ik wilde het haar bijv. niet aandoen om buiten naakt rond te rennen :'D Ik frunnikte aan mijn, eigenlijk Zack's, shirt en dacht na.
    ,,Oké, drink zoveel mogelijk biertjes in 1 minuut.'' zei ik toen tegen haar. Plots merkte ik een sterke geur op, bloed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek even achterom naar de rest. ,,Zo terug.'' zei ik in 't algemeen en ging naar beneden. Even keek ik rond en liep toen naar Kay.
    ,,Zeker weten dat 't gaat..?'' vroeg ik en bekeek 'm kort. ,,Je bloedt..'' zei ik en zuchtte zachtjes.
    ,,Wat was je dan ook aan 't doen?'' ik keek naar de jurk. ,,Was je weer op apd gestuurd?'' vroeg ik en grinnitke zachtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayden~Avaloniër.

    "Ik ben klaar om te gaan." Zegt Eden. "Ik ook." Eigenlijk had ik nog wel mijn twijfels, maar ach wat kan het kwaad, alleen maar om ze bang te maken, ik kijk uit mijn ooghoeken naar Eden, ze is een mooi meisje om te zien, ik begin me een beetje onzeker te voelen. Mijn oma zei vroeger altijd. "Iedereen is mooi op zijn eigen manier." Bij die worden glimlach ik.

    Sam~Avaloniër.

    Ik achtervolg de meiden, geen tijd gehad om Dean te vragen. Ze gaan het bos in. Ik schiet wel te hulp als ze het moeilijk zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:43 ]


    What is youre favo scary movie?