• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een of ander wijf of oude knar :'D
    Die mogen jullie zelf allemaal beetje spelen 8D
    Geld ook voor Norfolkers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm okeey xD


    What is youre favo scary movie?

    Ja had t net gezien in de gb.


    No growth of the heart is ever a waste

    En weer on-topic mensen :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ineens riep de jongen of ik een Avaloniër was, ik trok een wenkbrauw op. Nu trok hij eigenlijk wel mijn nieuwsgierigheid. Vlug wierp ik een blik op mijn zwaard, het handvat stak net onder mijn hoopje kleding vandaan. Hmm, dat kon ik wel hier laten. Ik zwom dichterbij tot op een paar meter en ging toen staan. Ik bekeek de 3 gauw en mijn blik viel op de amuletten die ze droegen, Norfolkers.
    ,,Nee.'' antwoordde ik kalmpjes en keek de jongen aan, mijn blik dwaalde af naar zijn amulet en ik keek er gefascineerd naar. Het liefst had ik me omgekeerd, ik meed Norfolkers uit angst dat ik voor babysitter moest spelen, helaas liep ik juist dichterbij. Uiteindelijk stond ik vlak voor de jongen en ik nam zijn amulet in mijn hand, ik zag hoe het geval een zwak schijnsel afgaf. Ik tilde mijn hoofd een stukje op en keek de jongen aan.
    ,,Dus, we ontmoeten elkaar eindelijk hmm?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen de persoon dichterbij kwam was ik richting Zoë gezwommen en was ik naast haar gaan staan. Ik bekeek alles zwijgend van een afstandje en ik had geen eens door dat er kippenvel op mijn armen was verschenen van het koude water.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sam~Avonliër.

    Er word op de deur geklopt, ik doe open. “Hey, Sam we moeten naar de grote boom toe.” Ik kijk Dean aan. “Hoezo dat?” Hij haalt zijn schouders op. “De stamhoofd wilt ons alle spreken.”
    Ik doe mijn deur dicht, en loop samen met Dean naar de grote boom toe. Waar de rest al stond, sommige afwezig en de andere die door elkaar heen aan het praten zijn.
    “Iedereen stilte.” Word er geroepen, ik ga beetje achteraan staan.
    “Zoals jullie al weten, gaan we de Norfolker’s aanvallen.” Iedereen juicht, ik zucht. “Iedere jongen en meisjes moeten meevechten.”



    May~Avonliër.


    Boos bal ik mijn handen tot vuisten. “En als iemand niet mee wilt vechten, wat voor straf krijgt die dan?” Roep ik vragend. De stamhoofd lacht. “Een erge straf.”
    Dan maar die straf, ik zal echt niet meedoen aan dat gevecht. “Mayden, doe alsjeblieft niet zo eigenwijs en doe gewoon mee.” Hoor ik mijn moeder zuchten. “En de ouderen dan, zoals mijn moeder?”
    “De ouders, hoeven niet mee te vechten, behalve hun mannen.”
    Eden kijkt beetje afwezig voor zich uit.
    “Oke, morgen ochtend vroeg worden jullie hier verwacht, en trek jullie pakken aan.”
    Iedereen gaat terug naar zijn eigenhut toe, mompelend loop ik samen met mijn moeder. “Mam, je weet dat ik vechten haat laat me alsjeblieft niet gaan.” Smeek ik. “Lieverd, je moet en ik wil niet dat je word gestraft.” Fluistert mam.


    What is youre favo scary movie?

    Zack.

    Ik vind de manier waarop ze op me afkomt vreemd - alsof iets of iemand haar drugs heeft gevoerd. Nog vreemder vind ik het wanneer ze als een bezetene naar mijn amulet zit te staren.
    'Ja, die draag ik altijd bij me. Heb eigenlijk geen idee van wie ik het heb, maar.. hallo?' "Dus, we ontmoeten elkaar eindelijk hmm?" Even later dringt het tot me door. Ze is geen Avaloniër maar een vampier. En ik ben kennelijk haar beschermeling. Ik weet even niet wat ik hier mee aan moet. Ik zit eigenlijk niet te wachten op een vampier die al mijn doen en laten waarneemt. Welke klootzak is met die regel begonnen? Ze zouden hem tegen de muur - eh, tegen een boom - moeten zetten. 'Oké,' begin ik zakelijk. Het is dat ik mijn lijst niet mee heb, anders had ik de volgende punten wel gedicteerd. Gelukkig heb ik ruim voldoende tijd genomen om alle punten in mijn geheugen te branden.
    'Dit zijn de regels: je slaapt níet bij me in bed. Don't get me wrong, ik vind je best knap maar m'n pa gaat me vermoorden als hij geluiden hoort die.. niet gepast zijn. Dan krijg je dat hele 'geen seks voor het huwelijk' gedoe weer. Enfin, waar was ik: je blijft van mijn kleding af, van mijn kompas, van mijn zwaard en andere wapens. Blijf eigenlijk maar overal vanaf. Behalve de grond uiteraard. De wc is beneden aangezien ik in een boomhut woon. Niet 's ochtends vroeg zingen en ook niet 's avonds laat en niet proberen de touwladder op te klimmen als je dronken bent. Geloof me, dat gaat zeer doen. Ben ik wat vergeten?' Ik peins even, waarbij ik mijn kin losjes tussen duim en wijsvinger houd. 'Ja, das waar ook. Haal het niet in je hoofd me leeg te zuigen want ik vind vampiers best eng. Dat was het. Viel nog mee he?'


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, zijn reactie is geniaal :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek 'm een seconde zwijgend aan en trok toen een wenkbrauw op. Wie dacht hij wel niet dat hij was?
    ,,Luister, onderkruipsel,'' ik keek hem strak aan, ,,ten eerste, ik heb mijn eigen wapens dus ik hoef niet aan die van jou te zitten. Ik wil geen eens bij je in bed en voor de rest doe ik wat ik wil. Ik ben een beschermer, géén slaaf.'' ik gooide mijn haar over mijn schouder en keek hem opnieuw aan.
    ,,Begrepen?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen de persoon dichterbij kwam was ik richting Zoë gezwommen en was ik naast haar gaan staan. Ik bekeek alles zwijgend van een afstandje en ik had geen eens door dat er kippenvel op mijn armen was verschenen van het koude water. Ik gaf Zoé een zachte por in haar zij.
    ,,Hopelijk krijg ik een beschermer met een ebter humeur.'' mompelde ik tegen haar toen ik alles had zien afspelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahaha jouw personage is echt flink pissed off op de mijne :'DD -ligt helemaal slap hier-

    Zack.

    Ik spring doodserieus in de houding - voor zover mogelijk in het water - en salueer.
    'Aye aye sir!' roep ik als een trouwe strijder. 'Je ziet er trouwens heel schattig uit als je boos bent.' Hierop kijkt ze me nog vernietigender aan. Snel ga ik door met praten. 'Oké, even zonder gein: ben je echt van plan om..' Ik maak een vreemd handgebaar. 'Bij me te blijven? Ik bedoel.. dat is best creepy. Een vrouw. In mijn hut. Ik zeg maar: je weet niet waar je aan begint. Maar misschien valt er in het dorp wel een slaapplaats te vinden.' Ik weet dat dat niet waar is. Alle hutten zijn in beslag genomen en iedereen benut alle ruimte op z'n best. Volgens mij zit ik echt met haar opgescheept. Of zij met mij, een nog erger verhaal. 'Maar als je me zat bent mag je gerust gaan, Zacky redt zich wel. Meestal dan. Soms kom je terug als zo'n ellendige Avaloniër z'n gave op je heeft gebruikt. Vorige week verkrampten al mijn spieren tijdens een verkenningsmissie en godver, wat een akelige pijn was dat. Maar enfin, dat is niet van belang. En neem me niet kwalijk dat ik zo vaak 'enfin' zeg, das een stopwoordje van me. Lust je trouwens vlees? Het stikt van de gebraden herten bij ons dorp. Tenzij je wil gaan natuurlijk.' Ik kijk een beetje hoopvol bij het laatste.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol ik heb heel wat gemist omdat ik net stage had, kan iemand me bijpraten?:'D


    everything, in time

    May~Avonliër.

    Ik berg mijn schrift op. “May, het is tijd dat je de boel gaat verkennen.” Roept mijn moeder.. Waarom moet het nu? Ik pak wat schone kleding en loop naar de kleine badkamer toe, ik trek mijn vuile kleding uit en trek de schone aan, en loop naar beneden toe, ik trek mijn goede schoenen aan. “Nou tot vannacht.” Zucht ik en loop het hut uit.
    Als ik in het bos ben, hoor ik de vogels al fluiten, een glimlach verschijnt op mijn mond. Ik verken de boel een beetje, geen Norfolker’s te bekennen, maar als ze er zijn zal ik niets doen en zal me verstoppen. Ik ga tegen een boom aanzitten, en geniet van de stilte.. Plots hoor ik voetstappen, ik sta op en verschuil me achter een grote boom, ik zie dezelfde persoon van vanmiddag.


    What is youre favo scary movie?

    geweldig duo x)
    @Progeny, ruby reageert op Zoë, verder niks bijzonders behalve
    dat Leah naar Zach ging.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zuchtte zachtjes, deze knul mocht zijn huiswerk wel eens maken.
    ,,Ik bijt niet hoor.'' zei ik met klein grijnsje.
    ,,En ben je nou serieus bang als ik bij je in de hut ben?'' vroeg ik verbaasd.
    ,,Zo eng zie ik er nou toch niet uit? Als ik jou was zou ik banger zijn voor die Avaloniërs. Anyway, ik blijf bij je ja, ik heb geen zin dat jij klunzig gaat lopen doen, je bezeert en dat ik daar dan ook onder moet lijden.''
    Ik zweeg een paar tellen en keek even naar de twee meiden achter hem, toen weer naar hemzelf.
    ,,En al zou ik willen, i kan neit weg. Dat amulet van jou heeft aantrekkingskracht, maar dat wist je denk ik al. En misschien is het handig om me even voor te stellen.'' sinds 't eerst dat ik hier stond glimlachte ik kort.
    ,,Leah Raven Valence.'' ik stak mijn hand maar uit, ookal hield ik normaal niet zo van dat formele gedoe.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen de persoon dichterbij kwam was ik richting Zoë gezwommen en was ik naast haar gaan staan. Ik bekeek alles zwijgend van een afstandje en ik had geen eens door dat er kippenvel op mijn armen was verschenen van het koude water. Ik gaf Zoé een zachte por in haar zij.
    ,,Hopelijk krijg ik een beschermer met een ebter humeur.'' mompelde ik tegen haar toen ik alles had zien afspelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack.

    Ik trek een brede grijns. Het is er eentje van harte. Ik me bezeren? Ik kom misschien over als een nolifer die zich om leven noch dood zorgen maak, maar zet me in een gevecht neer en ik ben op m'n best. Het zijn twee totaal verschillende kanten van mijn karakter die zich in verschillende situaties openbaren. Het liefst ben ik natuurlijk spontaan en hartelijk, maar ik weet van mezelf dat ik meedogenloos ben op het slagveld. Nevertheless ben ik geen opschepper dus ik zwijg maar.
    'Alright fine, dan maar bij mij in de hut schat. Ik ben Zachar, maar noem me naar Zack.' Ik neem de hand aan. 'Lui, komen jullie mee of blijven jullie nog even in het water? Ik laat Leah even het dorp zien.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Fine with me, maar als je wat van plan bent met je vriendin, waarschuw me dan.'' merkte ik droogjes op.
    ,,En je vind het vast niet erg als ik even wat aan doe, hmm?'' Vroeg ik, aangezien iknog steeds enkel ondergoed aan had. Ik was best nieuwsgierig naar het dorp, ik had het nooit gezien, bang om dus die persoon te ontmoeten, Zack dus. Gelukkig klampte hij zich niet aan mijn vast als een abnge kleuter en gelukkig was 't ook geen kluns die zich elke dag wel een keer of 10 stootte, althans, hij zag er niet uit als een kluns.
    ,,Trouwens, je bent best sexy in je boxer maar misschien is 't handig als jij ook wat aandoet. Nietwaar?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen de persoon dichterbij kwam was ik richting Zoë gezwommen en was ik naast haar gaan staan. Ik bekeek alles zwijgend van een afstandje en ik had geen eens door dat er kippenvel op mijn armen was verschenen van het koude water. Ik gaf Zoé een zachte por in haar zij.
    ,,Hopelijk krijg ik een beschermer met een ebter humeur.'' mompelde ik tegen haar toen ik alles had zien afspelen.


    (even voor Progeny xd)
    Toen Zack vroeg of we bleven keek ik kort naar Zoë en toen naar Zack.
    ,,Ga maar alvast, we blijven nog even!'' antwoordde ik.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 9:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HA, nu volg ik het weer!

    Zoë - Norfolker.

    'Huh, een beschermer? O, je bedoelt zo'n vampierding. Nou, ik heb er liever helemaal geen. Wat denken ze wel niet? Alsof we niet voor onszelf kunnen zorgen.' Ik vond het hele idee stom. Tot de tijd dat we onze beschermer vinden, zorgen we ook voor onszelf. Waarom zouden we dan dan ineens niet mee kunnen? Ik ga even onder water en kom dan weer boven zodat ik mijn haren naar achter kan gooien. 'En als ik er een krijg, hoop ik dat hij sexy is. Als het een vrouw is ga ik balen. En jij?' vraag ik snel om niet egoïstisch over te komen.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik twijfelde. Moest ik nu gelijk naar haar toe gaan, haar confronteren met het feit dat ik haar beschermer was. Ik trok even mijn neus op, toen ze haar duidelijke mening over vampieren liet horen. Misschien moest ik even wachten totdat haar mening veranderde, misschien zou de beschermer van die jongen haar aan het denken zetten, misschien zou ze denken dat ze wel iemand nodig had. Zonder enig geluid te maken,, liep ik weg van het groepje. Ik zal haar in de gaten houden!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille