• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is okay 8D Af en toe een post vind ik leuker dan dat
    mensen zomaar -poef- verdwijnen en niks meer van zich laten horen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Halleeuw, ff vraagje. Waar zijn we nou in de avond of in de ochtend? was gister + vanmiddag met school bezig (;


    Trust me. I'm the doctor

    haha, eigenlijk ochtend. Dus je mag slapen wel skippen ;p
    Dan schrijf je iets van.
    het was inmiddels ochtend, blablabla, vannacht had ik dit endat gedaan, goed of slecht geslapen etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry ik was druk met mijn werk but im back !!!
    Emilia - vampire

    Terwijl ik in een hoge boom zit kijk ik zuchtend voor me uit. Ik snapte nog steeds niets van mijn gevoelens. Voelde ik iets voor Zack of voor Peter ? Het was allemaal veel te ingewikkeld misschien moest ik maar gewoon alleen blijven, dat was beter voor ons allemaal. Nouja behalve voor mij... Zack zou vast wel de ware tegenkomen en Peter was zo'n hunk dat het voor hem ook vast geen probleem zou zijn, alleen ik was onzeker over mezelf. Ik was wel een vampier, een bloedmooie nog wel. Maar ik snapte niets van liefde. Lust dat kende ik wel maar liefde??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Emilia- vampire
    Ik zuchtte nog eens diep en sprong toen met een mooie salto uit de boom. Ik ging maar eens naar Leah, vragen hoe het met haar verwondingen was. Toen ik bij haar hut aangekomen was zag ik haar net samen met Zack van de ladder naar beneden klimmen. 'Godver, even vergeten dat Zack haar beschermeling was' zuchtte ik binnensmonds. Ik zuchtt, schudde mijn hoofd even en liep toen met mijn borst vooruit naar de twee toe, ik wilde niet laten merken dat ik verward was door mijn gevoelens. 'Hee' zei ik met een glimlach. 'Waar gaan jullie naartoe?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik stond net beneden in de woonkamer toen Emilia plots binnen kwam springen, dat was pas even binnen komen vallen. Ik hoorde haar zacht mompelen, blijkbaar wilde ze mij spreken en Zach niet. Toch zei ik er niks over, als dat zo was dan zou ze het zelf wel duidelijk maken.
    ''Hé, we waren van plan te winkelen.'' antwoordde ik en keek haar aan. Ik vroeg me af waar Zoë was, aangezien Emilia haar moest beschermen. Ook nu zweeg ik erover, ik moest me niet bemoeien met andermans zaken, ookal deed ik het soms wel.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar is Zoë eigelijk ??

    Emilia - vampire
    Ik zag Leah wat bedenkelijk kijken, aan haar gedachten te horen, had ze het door dat ik me niet echt meer op mijn gemak voelde bij Zack. Toen ze dacht over Zoë, begon ik me ook af te vragen waar die was, ik had best een tijd in die boom gezeten dus ik moest maar eens opzoek naar haar. Ik hoopte dat ze niet in de problemen zat, mijn problemen moesten het beschermen van haar niet belemmeren.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Peter

    Zachtjes werd ik wakker en sprong gelijk op, gisteravond was raar geweest. Ik kom emilia zoeken, en ik vind mijn beschermeling. met een vlugge blik kijk ik naar haar, ze was best mooi. terwijl ik naar haar keek schoten er verschillende gedachten door mijn hoofd, Jasmine zei ooit dat je elkaars pijn voelde; tot haar spijt. Mensen zijn zwak, en wij superieure wezens moeten daaronder lijden. Misschien zijn wij daarom wel geschapen, om onze gelijke te vinden; en die te beschermen. 'Goedenmorgen' zei ik zachtjes terwijl ze wakker leek te worden...


    Trust me. I'm the doctor

    Even w8en op Sam, met Leah enzo.

    En dunno, mail progeny even zou ik zeggen,
    wss is ze het vergeten of weet ze niet hoe ze moet inspringen.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik stond net beneden in de woonkamer toen Emilia plots binnen kwam springen, dat was pas even binnen komen vallen. Ik hoorde haar zacht mompelen, blijkbaar wilde ze mij spreken en Zach niet. Toch zei ik er niks over, als dat zo was dan zou ze het zelf wel duidelijk maken.
    ''Hé, we waren van plan te winkelen.'' antwoordde ik en keek haar aan. Ik vroeg me af waar Zoë was, aangezien Emilia haar moest beschermen. Ook nu zweeg ik erover, ik moest me niet bemoeien met andermans zaken, ookal deed ik het soms wel.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    's Ochtendsvroeg werd ik langzaam wakker, slaperig opende ik mijn ogen en ik hoorde een zachte goedemorgen. Even vroeg ik me af wie het was maar toen herinnerde ik me het. Ik gaapte en rekte me even uit.
    ''Hé.'' zei ik toen met slaperig glimlachje tegen Peter, 's ochtends moest ik altijd even rustig wakker worden. Ik kon nooit zo uit mijn bed springen.
    ''Lekker geslapen?'' vroeg ik hem, ik vroeg me af of hij al lang wakker was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik geef toe, ik was het vergeten haha.x;
    Maar ik ben er weer! Ik bedenk wel even wat.:'D

    Zoë - Norfolker

    Voor ik het goed en wel doorheb is iedereen alweer verdwenen. Dus besluit ook ik om weg te gaan. Nog steeds dronken sta ik op en wankel naar de touwladder, wiebelend lukt het me toch veilig op de grond gekomen. Soms hè Zoë, ben je gewoon echt geweldig. Ik draai me om en veeg mijn handen af aan mijn kleren. Emilia is nergens te bekennen en het is alweer ochtend. Ik ben nog steeds niet moe en de alcohol giert door mijn lijf. Mijn God, waar woon ik nu toch ook alweer? Ik strompel het dorpje rond, in de hoop dat ik iemand herkenbaar tegenkom, zoals Emilia. Heb ik haar mijn huis al laten zien? Ik geloof het niet. Ach, ik denk dat ze Zacks huis belangrijker vindt. Misschien is ze daar wel en heeft ze een wilde nacht gehad? Ik giechel, echt ik ben geweldig.


    everything, in time

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik pak de jurk van de grond en loop naar de keuken. Zo goed mogelijk probeer ik de vlekken eruit te halen, en als ik tevreden ben stop ik. Misschien kan ik maar beter tegen de medicijnvrouw gaan zeggen dat haar bestelling er aan komt. Ik loop naar buiten, waar ik Zoë zie lopen. Ze is nog steeds even dronken als gisteren, en ik denk aan onze zoen gisteren. Was het gemeend? Of deed ze het omdat ze dronken was? Ik bijt op mijn lip en begin te lopen. Als ik langs haar kom kijk ik haar even aan. Ze trekt haar wenkbrauw op. Ik glimlach een beetje ongemakkelijk. "Hoi." zeg ik, en ik loop snel verder.

    Eden - Avaloniër
    Ik kan nauwelijks mijn verbazing verbergen. Hij is het met me eens? Ik dacht altijd dat het vreemd was om zo te denken. Ik zet mijn pokerface weer op en drink van de thee. Ik kijk even opzij naar Dean. Hij lijkt zo rustig. Ik voel me nooit rustig voor een aanval, ook al doe ik me beheersd voor.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:46 ]

    Zack - Norfolker.

    Op het moment dat ik naar beneden wou klimmen vang ik een bekende stem op. Het is Emilia.
    'Hoi,' zeg ik glimlachend, maar haar aandacht lijkt voornamelijk uit te gaan naar Leah. Ik besluit maar te zwijgen en volg het gesprek. Het komt niet veel verder dan het besluit om te gaan winkelen. Wat is nu de bedoeling? Moet ik haar aanbieden om mee te gaan of zou het beter zijn om gewoon met z'n tweeën op stap te gaan. Tandenpoetsen. Eerst tandenpoetsen. Ik schiet gauw de doucheruimte in en poets de tanden. Als ik met een schoon en fris gevoel weer terugkeer bij het tweetal vraag ik daarom maar even peilend: 'Zullen we gaan of..?' Misschien denkt ze dat het me niks doet. Dat die hele zoen me niks heeft gedaan. Dat ik maar een bezopen son of a bitch ben. Maar wat moet ik dan? Proberen met haar aan de haal te gaan terwijl haar hart bij Peter hoort? Nee. Dat niet. Ik ben niet zo'n klootzak dat ik meiden probeer te jatten. Ik mag dan misschien wel overkomen als een klein kind, volwassen in dat opzicht ben ik zeer zeker wel. Ik gris mijn jachtmes van de kast en zeg: 'Ik ben alvast beneden, als je me zoekt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek kort naar Zack die vertrok en toen naar Emilia, nu kon ik het toch niet laten te vragen.
    ''Waarom ben je gekomen? Is er iets waar je over wou praten?'' vroeg ik haar, ik leunde relaxed tegen de muur en keek haar aan. -lekker kort, kucht ;l-

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    's Ochtendsvroeg werd ik langzaam wakker, slaperig opende ik mijn ogen en ik hoorde een zachte goedemorgen. Even vroeg ik me af wie het was maar toen herinnerde ik me het. Ik gaapte en rekte me even uit.
    ''Hé.'' zei ik toen met slaperig glimlachje tegen Peter, 's ochtends moest ik altijd even rustig wakker worden. Ik kon nooit zo uit mijn bed springen.
    ''Lekker geslapen?'' vroeg ik hem, ik vroeg me af of hij al lang wakker was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik lachte even kort naar Zack. ik vond het moeilijk om hem recht in zijn ogen aan te kijken dus keek ik maar naar de grond. Toen hij wegliep vroeg Leah aan me of er iets was. Ik zuchtte, natuurlijk was er iets. 'Ik weet niet wat ik moet doen Leah, je moet me helpen, ik voelde iets toen Zack me gisteren kuste, er was iets wat ik nog nooit eerder had gevoeld, maar ik dacht dat ik iets voelde voor Peter en nu, nu weet ik het niet meer... kun je iets voelen voor twee mensen tegelijkertijd?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik luisterde zwijgend naar haar verhaal en dacht toen na, de laatste keer dat ik wat voelde voor iemand was ongeveer 40 jaar geleden..
    ''Peter ken je langer.. Zack ken je nog niet goed, misschien merk je straks allemaal dingen die je eigenlijk niet aanstaan..'' zei ik toen, met een ietwat bedenkelijk gezicht. Ik wilde niet het verkeerde zeggen, maar raad geven was niet mijn sterkste punt. Meestal vroegen personen het ook niet aan mij, maar als ze het wel deden, dan deed ik wel werkelijk mijn best om ze ook echt te helpen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.