• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Mijn god wat heb ik een enorme hoofdpijn. Ik kom van de badkamer af en neem een slok water om de vieze kotssmaak weg te krijgen. Dan zie ik Emilia op het bed zitten met ontbijt. 'Argh, is dat voor mij? Daar heb ik namelijk nu echt geen zin in, ik kan geen eten zien. Ik heb gigantische koppijn,' zeur ik, terwijl ik me naast haar op het bed laat vallen. Wat ligt dat lekker!


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Die meid was toch ook nooit tevreden. Ik haalde mijn schouders op , liep naar de vuilnismand en gooide daar het eten in. Terwijl ik weer naar het bed liep hoor ik Zoë klagen over haar hoofdpijn. 'Hoeveel biertjes heb je eigenlijk op?' vroeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:21 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker

    Als ze vraagt hoeveel biertjes ik op heb, moet ik toch even lachen. 'Geen idee, echt niet meer,' grinnik ik. Eigenlijk weet ik helemaal niets meer van de avond ervoor. Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd? Ik draai me op mijn buik en begraaf mijn gezicht in het kussen. Het licht is veel te fel aan mijn ogen. 'Zou je alsjeblieft kunnen zorgen dat het licht buiten blijft?' ik kan niet eens op het woord "gordijnen" komen. Wacht, zei ik nu net alsjeblieft? Als ze dat maar niet heeft gehoord, dadelijk denkt ze nog dat ik aardig ben.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik sta lachend op als ik Zoë's gedachte hoor, acht ze kon wel aardig zijn. Als ik bij het raam ben aangekomen doe ik de gordijnen goed dicht zodat er geen enkel teken van licht meer is te zien. 'Zo goed?' vraag ik aan haar terwijl ik weer bij haar ga zitten. 'Uhm Zoë, mag ik misschien iets vragen?' 'Heb jij ooit van twee personen tegelijk gehouden?'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:33 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    De gordijnen zijn dicht en ik laat een zucht van opluchting ontsnappen. Heerlijk, nu kan ik me weer omdraaien op mijn rug. Gelukkig zei ze niets over mijn "alsjeblieft", dan had ik echt voor schut gestaan. Dan vraagt ze of ze wat mag vragen, maar voor ik kan antwoorden heeft ze de vraag al gesteld. Ik grinnik en draai me nu weer op mijn zij. 'Houden van, als in seks? Want dan waren het er wel meer dan twee. Ik word niet verliefd, dat is slecht voor je,' zeg ik vastberaden.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Zuchtend trek ik mijn knieën op. 'Nee,ik bedoel niet het houden van, als in seks, ik bedoel het als in liefde.' 'Ben je dan nooit verliefd geweest?'vraag ik aan haar als ze zegt dat ze niet verliefd wordt, omdat het slecht voor je is. Ze had ergens wel gelijk. De liefde die ik voelde voor Zack en Peter maakte me in de war, ik raakte er gefrustreerd va
    n.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    'Niet? Nope, dan ben ik nog nooit verliefd geweest, dus ook niet op twee verschillende personen. Jongens zijn alleen maar goed voor je plezier, seks dus, neem dat maar van mij aan. Anders zijn het alleen maar enorme klootzakken die je dumpen zodra ze iemand zien die knapper is, of jonger. Nee, Zoë gaat voor het plezier. En dat kun jij beter ook doen, meid,' zeg ik en ik leg een hand op haar knie. 'Hoezo eigenlijk? Zit je in over Zack?' Een grijns vormt zich rond mijn mond.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Mijn gezicht betrok toen Zoë over Zack begon. Langzaam knik ik. 'Hij, ik bedoel, ik voel iets voor hem ook al ken ik hem nog maar kort, maar er is ook iemand die ik veel langer ken en waar ik ook iets voor voel en nu weet ik niet meer wat ik moet doen.' Ik zuchtte. 'Liefde is ingewikkeld' zei ik zacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    Ze heeft gelijk, liefde is ingewikkeld; precies waarom ik er nooit over begin.
    'Weetje, ik ben hier zo slecht in, maar normaal zou ik zeggen dat je Zack los moet laten, maar ook de manier waarop hij naar je kijkt. Het is zo...klef. En helemaal niet zoals Zack normaal is. Hij voelt zeker ook wat voor jou. En wat die ander betreft, voelt hij wat voor je? Anders is de keuze snel gemaakt. Of neem ze allebei,' ik kan er niets aan doen, ik blijf nu eenmaal Zoë. En Zoë praat niet graag over problemen want dat sleurt haar terug in haar verleden.
    Oké, ik moet ophouden zo te praten. 'Meid, je bent een vampier. Je hebt tijd zat het uit te zoeken. En tot die tijd neuk je ze toch gewoon allebei?'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 0:14 ]


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep samen met hem de winkel in die hij aanwees toen hij em vroeg of ik zeker wist dat ik niet naar een lingeriezaak wil. Die gast gaf het ook nooit op.
    ''Ik ga níét naar ene lingeriezaak met jou. En anders moet je maar een of andere weddenschap verzinnen die je denkt te kunnen winnen van me.'' ik grijnsde uitdagend naar hem, een weddenschap zou wel grappig zijn. Zou hij erop in gaan? Hem kennende wel. Ik had echt totaal niet het gevoel dat ik hem nog maar zo kort kende, het voelde alsof ik echt al heel lang met hem bevriend was. Terwijl ik zijn antwoord afwachtte draaide ik een lok haar rond mijn vinger en keek het winkeltje even rond, naar mijn mening zag het er nog best leuk uit.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik dacht na ovr de woorden van Zoë. Ze had gelijk van Zack wist ik bijna zeker dat hij iets voor me voelde, en van Peter kon ik geen hoogte krijgen. Misschien moest ik het even met rust laten en erover na gaan denken. Misschien moest ik mijn tijd nuttig gaan besteden en gaan kijken bij wie ik me het meest op mijn gemak voelde, en bij wie ik de meeste lol had. 'Dankje Zoë' zei ik zacht. 'Ga nu maar even slapen, je ziet er doodmoe uit, ik zal wel even opzoek gaan naar wat kruiden om je hoofdpijn te verzachten.'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 11:39 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Als ik de jurk heb afgeleverd loop ik weer naar huis. Het is warm weer, en ik zie er niet naar uit om mijn moeder vandaag te moeten helpen met jurken afleveren. Waarschijnlijk ziet ze dat zelf ook wel in. Ik loop naar de keuken en pak een sinaasappel uit de fruitmand.

    Eden - Avaloniër
    Ik kan nauwelijks mijn verbazing verbergen. Hij is het met me eens? Ik dacht altijd dat het vreemd was om zo te denken. Ik zet mijn pokerface weer op en drink van de thee. Ik kijk even opzij naar Dean. Hij lijkt zo rustig. Ik voel me nooit rustig voor een aanval, ook al doe ik me beheersd voor.

    Hoi 8D

    Zack - Norfolker.

    Ik ga voor haar staan.
    'Wacht wacht wacht. Hoorde ik nou.. een weddenschap? Dat klinkt bijzonder interessant.' Ik kijk haar geniepig aan. 'Oke, de deal. Als ik win, krijg ik jou in een lingeriesetje naar keuze te zien. Als jij wint.. nou vul jij dat maar in,' zeg ik grijnzend. We hebben for god's sake net doen durven of waarheid gedaan en nu komt de volgende weddenschap alweer. Ach, geen beter leven dan een goed leven. En spanning en uitdaging zijn zeker factoren die in een goed leven horen. Het goede leven van Zack.
    'Nou, wat is jouw inbreng?' Ik pulk aan mijn kin. 'Wacht, we hebben nog niet eens wat om over te wedden,' bedenk ik me. Dan viel er ook weinig te winnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    olla xd

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij voor me ging staan was ik verplicht te blijven staan, ik was ietsjes kleiner dan hem viel me nu op. Zijn inbreng was gewaagd, dus ik moest zeker winnen.
    ''Fine with me. Als ik win dan.. Mag je 24 uur niet gluren als ik me sta om t ekleden, douchen etc.'' ik grijsnde en vroeg me af of hij dat vol kon houden. Als ik won maakte ik er mooi even gebruik van en ging ik straks relaxed douchen.
    ''Verzin jij maar een opdracht, iets waar je denkt beter in te zijn of iets waar ik gewoon hard in faal.'' zei ik hem, ik vroeg me af met wat hij zou komen. Hopelijk niet iets van 'ik wed dat je geen 20 biertjes op kan in zoveel minuten' of iets dergelijks, daar had ik weinig zin in.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker

    'Kom je wel snel terug?' vraag ik als een klein kind. Ik zal later wel terug komen op mijn gemeenheid, ik voel me nu gewoonweg té beroerd, maar ik heb geen zin alleen te blijven. Alweer. Aangezien Emilia en ik het net over liefde hebben gehad, voel ik me nog rotter. Ik meende ieder woord van wat ik zei, maar ik zou ook wel eens iemand willen die van me zou houden. Als familie of vriendje, dat maakte me niet uit. Als ik maar eens liefde zou voelen.
    'O en Emilia, welkom,' zeg ik, een glimlach uit mijn mond persend.


    everything, in time