• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Eh ja.. ik heb heel goed geslapen.' Nogmaals krab ik aan mijn hoofd terwijl ik voel dat m'n rooie blos nog steeds niet is verdwenen. Dan vertelt ze dat ze beroofd is. Die ellendige Avaloniërs vast, dat zijn de ergste plunderaars op het eiland! Ze vraagt wat beschaamd of ze wat van me mag lenen. 'Oh, maar dat is geen probleem hoor. Wacht.' Ik loop naar mijn kastje, graaf erin en haal een kist tevoorschijn met mijn goudstukken. Vijf moet ruim voldoende zijn om voldoende kleding in te kopen. De dingen hebben een redelijk hoge waarde. Aangezien Leah mijn beschermer is en daardoor al genoeg moet lijden lijkt het me niet meer dan logisch dat ik haar die vijf goudstukken geef.
    'Here ya go. Ik hoop dat het voldoende is. Ik denk wel dat je er wat mee zal kunnen halen. Ik eh.. misschien krijg ik spijt van het voorstel, maar als je gezelschap nodig hebt tijdens het winkelen.. roep maar.' Ik zeg het met een grote grijns. Mijn blik glijdt naar de tas waar de overgebleven kleding in zit. In alle eerlijkheid ben ik stiekem toch best nieuwsgierig naar haar ondergoed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Peter Vampier

    Peinzend keek ik naar voren, ik had geen vaste kleren. ik stal kleren van mijn slachtoffer, het enigste wat ik standaard bij me had was een foto. 'Uhm, ik heb geen slaapkleren, maar dat is geen probleem. Tenzij jij het natuurlijk erg vindt als ik in mijn ondergoed slaap' terwijl ik dat zei werd ik op de een of andere manier toch een beetje rood.met een glimlach keek ik haar aan 'barst maar los' zonder op antwoord te wachten verrvolgde ik mijn zin 'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los'


    Trust me. I'm the doctor

    C'mon guys. =D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik nam de goudstukken dankbaar aan en stopte ze gauw even weg.
    ''Bedankt.'' zei ik, blij dat hij niet zo'n gierige krent was.
    ''En hé, gezelschap is altijd welkom. En ik moet ook bij je in de buurt kunnen blijven he.'' zei ik hem, het was zijn geld dus mocht hij wel zien waar het aan uitgegeven werd toch? Trouwens, het was wel gezelliger dan alleen. Plots zag ik hem naar mijn tas gluren en ik grijnsde kort.
    ''Je gaat niet in mijn tas snuffelen hoor.'' zei ik met palgerige ondertoon, maar ik meende het wel. Dat hij me in mijn ondergoed gezien had betekende niet dat hij het recht had in mijn spullen te snuffelen. Ik liep naar mijn tas toe, want ik was niet van plan weer wat van hem te lenen dus pakte ik het jurkje maar uit mijn tas. Waarom ik het had wist ik niet, waarschijnlijk ooit gekregen, want een jurkje was nooit handig in het bos en ik had dan ook al jaren geen jurkje meer aangehad.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel ej vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik werp haar een brede grijns toe, waarna ik in mijn quasi-onschuldige rol verval.
    'Natuurlijk, ik ben niet iemand die aan andermans spullen zit. Waar zie je me voor aan?' Handig hou ik mijn vingers achter de rug gekruist. Met een beetje mazzel gaat ze ook lingerieshoppen en met nog meer mazzel mag ik daar bij zijn. "Staat dit? Of moet ik een andere kleur nemen?" Natuurlijk zou ik haar dan, zo vals als ik ben, nog minstens tien kleuren en soorten laten passen.
    'Maar eerst neem ik een gedegen ontbijtje. Jij ook wat? Of eten vampiers niet?' Ik graaf in de kastjes op zoek naar wat cornflakes. Wat er in de jungle allemaal wel niet te krijgen valt.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Popcorn? x'D Het gekste wat ik ooit als ontbijt op had was een pizza met knoflook, om 10 uur 's ochtends :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik ging er maar niet op in, hij was en bleef een jongen. Jonge man. Geez, ik wist geen eens hoe oud hij was. Stom, straks even vragen. Hij haalde me uit mijn gedachten door te vragen of ik ook ontbijt wou.
    ''Vampiers eten niet. Althans, we hebben het niet nodig, maar we kunnen wel eten. Maar ik hoef niet hoor.'' vertelde ik hem, waarschijnlijk wist hij nog meer niet over vampieren, maar die vragen zouden wel komen.
    ''Ga jij maar ontbijten, kleed ik me wel even aan enzo.'' zei ik hem toen. Hopelijk hadden ze hier wel een leuk winkeltje, ik was geen tut, maar ik ging niet in een jutenzak rondlopen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel ej vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cornflakes :'DD Heb veranderd.


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha, ik dacht al :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik glip het huis in. Hopelijk merken mijn ouders niets. Ik sluip stilletjes naar boven en ga in mijn bed liggen. God, wat was vandaag een rotdag. Ik val snel in slaap, en in de ochtend hoor ik al vroeg mijn moeder schreeuwen. "Kay! Wat is er met mijn jurk gebeurd?" ze stampt naar boven. Ik kreun als de deur wordt opengegooid. "Wat heb je met deze jurk gedaan?" Ik kijk haar aan. "Hij is gevallen, mam." Ze stamvoet. "Waarom heb je niets gezegd? Als je meteen weer terug was gekomen had ik het vuil er makkelijk uitgekregen! Nu kost het me zeker een uur!" Ik zucht. "Dat valt best mee, mam." Ze lijkt alleen maar bozer te worden, en zegt hard: "Oja?! Oja?! Dan mag jij het wel doen, als het toch zo weinig werk is! En je zorgt er maar voor dat de klant hem nog voor vanavond heeft!" In zichzelf mopperend loopt ze weg. Ik rol uit mijn bed, en zucht. Zo gaat het nou altijd als ik iets verkloot.

    Eden - Avaloniër
    Ik neem de thee aan. "Dankje." Ik neem een klein slokje van de mok, en denk dan na over zijn vraag. "Ik weet niet. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het absoluut niet op de Norfolkers. Maar ik heb het gevoel de ruzie van mijn voorouders uit te vechten. En dat voelt niet goed." Ik houd mijn mond weer en drink van de thee. Voor mijn doen heb ik net veel gezegd, en ik voel me wat ongemakkelijk.

    -kuch- Sam? (':


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bin wieder da :Y).

    Zack - Norfolker.

    'Prima, dan voorzie ik mezelf van een gelukzalig ontbijt.' Ik zwaai even plagerig met de cornflakes voor haar neus. 'Laatste kans,' bied ik haar aan en voorzie mezelf van een schaaltje. Goh, wat voel ik me nuchter en opgewekt vandaag. Ik neem plaats op de bank en werk in een snel tempo de cornflakes naar binnen terwijl Leah naar boven klimt en zich in de slaapkamer omkleedt. Ik probeer met een stiekeme blik een kiertje te vinden in de vloer die naar de slaapkamer leidt maar moet tot mijn grote ellende erkennen dat ik haar nergens door kan bespioneren. Ach Zack, give the poor girl a break. Ik draai me grijnzend bij en leg de cornflakes weg.
    'Personeel!' schreeuw ik dan lomp, spring overeind, gris een kussen van de bank en klauter omhoog. 'Vangen!' grijns ik en smijt een kussen tegen Leah's hoofd aan, die nu in haar lingerie staat. Mijn timing kon niet beter zijn. Zack de ochtendterrorist heeft zijn taak succesvol volbracht.
    'Headshot,' roep ik en doe mijn overwinningsdansje, die wat lastiger gaat in verband met mijn geraakte schouder, maar enfin, mijn wraak voor de jam en het veertje is zoet. Mierzoet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef toe, die jam was geniaal gepikt van mij :']

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek 'm na en klauterde omhoog naar de slaapkamer, ik had geen zin om me te haasten dus kleedde ik me relaxed uit. Het viel mijn op dat mijn wonden verdwenen waren en glimlachte tevreden. Plots kwam ik er al gauw achter dat ik beter niet zo relaxed had kunnen doen, want ik hoorde ineens Zack schreeuwen en zijn geur werd sterker, ik kreeg het niet voor elkaar mezelf gauw in het jurkje te wurmen dus stond ik nog in mijn ondergoed toen hij binnen kwam storen. Ik kreeg een kussen naar mijn hoofd gesmeten wat ik net niet kon ontwijken.
    ''Dit blijf je zeker elke keer doen he?'' merkte ik op, ik vreesde dat mijn dagen van privacy naar de knoppen waren. Ik pakte het kussen op en gooide het terug naar zijn hoofd.
    ''Kijk maar uit, als jij de volgende keer staat te douchen kom ik binnenstormen.'' waarschuwde ik hem en haalde een hand door mijn haren, aangezien ik het idee had dat het door het kussen nu nogal vreemd zat. Vervolgens trok ik gauw 't jurkje aan, het was niks bijzonders ofzo. Een wit jurkje, hoe het zo wit had kunnen blijven begreep ik zelf ook niet zo goed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel ej vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    8D

    Zack - Norfolker.

    'Och nee hoor, één keer was leuk geweest,' zeg ik met een duivelse grijns. 'Bovendien moet een genie als ik zich telkens blijven innoveren. Niet dat ik je lijf niet vaker wil zien hoor.' De grijns is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen. Het is absoluut niet zo dat ik één of andere seksueel gefrustreerde pedofiel ben, ik hou gewoon van plezier in mijn leven en van lust voor het oog en voor.. nou ja.. andere lichamelijke zaken. Ik leun ontspannen tegen de muur aan.
    'Je mag me best opzoeken als ik aan het douchen ben, ik heb er geen problemen mee,' zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Och ja, ik heb echt geen grenzen. 'Weet je zeker dat je nog een bed met me wil delen?' voeg ik toe met een duivelse quasi-perverse grijns. 'Geen zorgen hoor, ik doe geen ongepaste dingen. Van Zacky kun je op aan.' Ik geef haar een vriendschappelijke stomp tegen haar schouders. Goh, hoe zou Emilia eruit zien in lingerie? Ik begin al weg te kwijlen bij de gedachte. Ik schud mezelf wakker en besef nu waarom meiden vinden dat jongens zo primitief denken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je, ik had een 9.3 voor wiskunde.
    -schept op :'D-
    nee lol, dat moest ik even zeggen want
    normaal haal ik 5en ;p

    Leah ~ Vampire, Zach.
    'Je mag me best opzoeken als ik aan het douchen ben, ik heb er geen problemen mee.'' zei hij, zo'n reactie had ik eigenlijk wel verwacht van hem.
    ''Prima.'' antwoordde ik brutaal en grijnsde naar 'm, als hij 't zo wou spelen. Toen vroeg hij of ik zeker was of ik nog een bed wil delen.
    ''Ach, als je vervelend wordt duw ik je wel uit bed, dan leer je het vanzelf af.'' ik glimlachte onschuldig, plotseling zag ik een dromerige blik in zijn ogen en stond ie haast te kwijlen. Ik ging voor 'm staan en hield mijn wijsvinger achter mijn duim en schoot die toen, niet al te hard, tegen zijn voorhoofd.
    ''Dumbass, je staat te haast te kwijlen.'' zei ik, met opnieuw een grijns op mijn gezicht.
    ''Anyway, laten we winkelen.'' zei ik toen, ik was erg nieuwsgierig naar de winkeltjes hier. Ik ging de slaapkamer uit en klom naar beneden, mooi niet dat ik hem voor liet gaan nu ik een jurkje droeg. Die plezier gunde ik hem niet.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel ej vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sam~Avaloniér.

    Een zucht verlaat mijn lippen, slaperig ben ik niet, maar ik heb eigenlijk toch geen zin om morgen te gaan vechten. Waarom moeten we dat eigenlijk doen? Oke de Norfolkers zijn stom, maar vechten is toch onzin?
    Ik sta op en haal wat te drinken, en ga terug naar de veranda toe om te gaan zitten. Ik hoor de vogels fluiten, en de andere dieren liggen nu al te slapen.

    May~Avaloniér.

    Ik lig op mijn bed, ik kan echt geen oog dicht doen, ik wil morgen niet meer vechten maar ik zal wel moeten. Ik probeer zomin mogelijk uit de buurt te blijven van de Norfolkers, oke ik heb best spijt wat ik vandaag had gedaan. Ik heb mijn gordijnen opengelaten, en staar naar de donkere lucht. Enkele sterren zijn zichtbaar. Ik zie dan de kleine beer en de grote beer.


    What is youre favo scary movie?

    Oké, ik heb het echt mega druk met school, dus ik heb niet zo veel tijd om te posten :'D.

    Dean - Avaloniër.

    Ik kijk Eden verbaasd aan. "Je denkt er precies het zelfde over als mij weetje.". Dan glimlach ik en neem ik een slok van mijn thee. Het gaat een lange dag worden morgen. En helemaal omdat ik er totaal geen zin in heb. Want, hoeveel kunnen de Norfolkers nou van de Avaloniërs verschillen? Het zijn toch ook gewoon mensen? Ik zou mijn kracht kunnen gebruiken om te kunnen kijken hoe het gevecht gaat lopen, maar dat is vals spelen toch?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.