• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire
    Misschien had Leah gelijk, misschien moest ik Zack vergeten. Ik voelde iets raars in mijn buik toen ik dat dacht. En wat als ik hem niet kon vergeten? Ik had nooit met Peter gezoend, ik bedoel ik had hem nog helemaal niet verteld dat ik was voor hem voelde, laat staan dat hij dat wel deed. Misschien moest ik Peter vergeten. Ik zuchtte, het was allemaal zo ingewikkeld. 'Heb jij dat nooit gehad Leah? dat je van twee mensen tegelijk hield?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zuchtte zachtjes, ik sprak niet graag over mijn liefdesleven. Dat was privé en ging niemand wat aan.
    ''Nee.'' ik frunnikte aan mijn haren.
    ''En als je Peter zoent? Kijken of je hetzelfde voelt?'' meteen nadat ik dat gezegt had sprak ik door.
    ''Nee, dat is geen goed diee. Dat is spelen met zijn gevoelens.'' peinzend beet ik op mijn onderlip.
    ''Sorry, ik weet het echt niet. Dit soort dingen zul je echt zelf moeten oplossen, daar kan iemand anders je niet bij helpen. Gewoon je hart voglens is denk ik de beste raad die ik je kan geven.. Althans, ook naar je verstand luisteren.'' ik snapte zelf amper wat van mijn gebazel en schudde mijn hoofd.
    ''Sorry, ik kan je gewoon niet helpen.'' zei ik tegen haar. ''Misschien moet je wat met Zoë toen, dan heb je 2 vliegen in 1 klap. Je hebt even afleiding en je bouwt een band op met haar, want je zult toch veel tijd met haar moeten doorbrengen.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker

    Ik heb mijn huis nog niet gevonden. Verschillende keren ben ik een touwladder opgeklommen, waar die mensen niet bepaald blij meer waren. Ik raak al wat minder dronken en de hoofdpijn komt op. Ah, dat is echt een nadeel. Ik grijns. Emilia. Als ik haar roep is ze gedwongen te komen en zij zoekt dan maar uit waar ik woon, dat is haar taak. 'Emilia!' Roep ik, ineens begin ik te twijfelen of ze wel Emilia heet. Dat was het toch? 'Dinges!' Roep ik er daarom maar achteraan. 'Zacks liefje?' Nu moet ze wel weten dat ik haar bedoel.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik hoorde aan Leah's gedachte dat ze het vervelend vond om over haar liefdesleven te praten. Opeens hoorde ik Zoë schreeuwen. Ik keek naar beneden en zag haar daar staan. 'Ik ga wel naar Zoë, dankje voor je hulp Leah' zei ik zacht terwijl ik haar een knuffel gaf en toen naar beneden klom. 'hee Zoë' zei ik met een glimlach. Gelukkig zag ze er al iets nuchterder uit.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker

    'Joehoeee?' Gil ik nog, maar Emilia staat al voor mijn neus. 'O, je bent er al,' grinnik ik. 'Luister, ik ben niet meer zo dronken. Maar nog wel te dronken om me te kunnen herinneren waar mijn huis ook alweer woont. Ik weet dat ik het jou nog nooit heb laten zien -of wel, care- maar ik dacht, jij bent mijn beschermer dus eh: zoek mijn huis!' Het laatste zeg ik als een commando, en zo bedoel ik het eigenlijk ook. Ik wil heus niet zo gemeen doen, het zit gewoon in mijn aard.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik trek één wenkbrauw op als Zoë me commandeert. Luister Zoë, ik mag dan misschien wel jou beschermer zijn maar ik ben niet je hondje, dacht ik in mezelf, maar omdat Leah had gezegd dat ik een goede relatie met Zoë moest opbouwen hield ik maar mijn mond. Ik besloot dus niets te zeggen en trok haar aan haar arm mee naar haar hut. Ik wees naar boven. 'Hier woon je!' zei ik lachend terwijl ik haar de ladder ophielp. 'Ga jij je maar opfrissen dan maak ik even een ontbijtje voor je klaar.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik zie hoe Emilia net als ik de touwladder af klim. Ik wil zwaaien en 'hoi' zeggen, maar ze ziet me kennelijk niet staan. Dus ik zwijg en zeg maar niks.
    'Leah, wil je nog gaan winkelen?' vraag ik dan maar vrolijk naar boven. 'Ik snap wel dat er niks leukers is dan met Zacky gaan shoppen, maar Zacky wil het liefst vandaag nog naar het dorpscentrum gaan. En weet je wat ik daar ga halen? Nou, drie keer raden: een gevulde hertendarm! God, ik kan haast niet wachten.' Yep yep, liefde gaat door de maag. Zeker door mijn maag. Nu maar hopen dat Leah nog naar beneden komt voor de zon ondergaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    ho w8, ik delete die van my wel even xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ''Graag gedaan.'' zei ik toen Emilia me bedankt. Toen Emilia vertrokken was en ik net naar Zack wilde gaan hoorde ik hem roepen.
    ''Hé egotripper, ik kom al.'' riep ik met een grijns terug en klom gauw naar beneden.
    ''Ah gatver, komt ie weer aan met zijn hertendarm hoor.'' mompelde ik verafschuwend. Ik moest er niet aan denken zoiets te eten, ookal klonk bloed voor hun ook niet bepaald aantrekkelijk.
    ''En wat een engelengeduld heb je toch, ik was hoogstens 5 minuutjes weg, of miste je me zo erg?'' zei ik toen plagerig met een geamuseerde grijns op mijn gezicht.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik begin te grijnzen bij haar gekwebbel. Terwijl we door het junglepad richting het centrum lopen sla ik een arm om haar geen en haal haar haar door de war.
    'Tuurlijk schat. Ik kan geen moment zonder je. Jij ook een darmpje? Echt, het is de moeite waard. Rico is een topchef. Hij heeft..' Ik laat mijn handen los en hou ze voor haar gezicht. 'De gave van goud. Gulden handen. Ik zeg het je. Al het eten dat hij maakt komt rechtstreeks uit de hemel. Deze kant op.' En we slaan linksaf.
    De winkelstraat is druk. Een bakkerij draait storm en kledingzaken zijn overal te bekennen. Door het warme weer is iedereen buiten. Een paar jongens zijn aan het voetballen en mensen vrolijk aan het praten.
    'Zeg maar waar je heen wil, ik volg, o machtige leider.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Vanaaf ben ik er niet van half 6 tot 8.
    Moet dansen :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ''Hé.'' mompelde ik quasi-beledigt toen hij mijn haren door de war bracht. Ik deed een poging ze weer goed te krijgen en lusiterde ondertussen hoe hij de hertendarmen van Rico prees.
    ''Mm, ik geloof je wel. Denk ik.'' ik grijnsde scheefjes en hij vroeg me waar ik heen wou. Besluiteloos haalde ik mijn schouders op, ik wist niet welke winkeltjes er hier leuk waren en welke minder.
    ''Kies jij maar, ik volg wel.'' zei ik daarom maar en voegde er toen nog aan toe, ''niet een lingeriezaak.'' ik grijnsde kort, hem kennende had hij dat als eerste opgenoemd.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whiiieyj, en ik schrijf weer lekker door :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Zack loodste me richting een of andere winkel, onderweg zag ik een klein groepje kinderen fluisteren en wijzen. Eén klein meisje kwam op me afgelopen en trok aan mijn shirt. Ik bleef staan en keek naar het schattige meisje, haar vrienden stonden verderop te kijken viel me op. Ik had altijd al een zwak voor kleine kinderen gehad, al toen ik nog mens was.
    ''Mevrouw?'' vroeg ze en keek me aan, ik hurkte bij haar neer en glimlachte naar haar.
    ''Ja, wat is er?'' soms kon ik hard overkomen tegen mensen van mijn eigen leeftijd, de leeftijd die ik was gebeten dan, maar bij kleine kinderen kwam altijd een soort zachte kant bij me boven. Ik had gewoon een onwijs zwak voor kleine kinderen.
    ''Bent U de vriendin van Zack?'' vroeg ze verlegen, even keek ik verbaasd maar lachte toen zachtjes.
    ''Nee meissie.'' ik woelde zachtjes door haar haren. ''Ik ben een..'' ik dacht even na en zei toen. ''gewoon een vriendin.''
    Of hij me als een vriendin zag wist ik niet zeker, maar ik gokte van wel. Althans, ik zag hem wel als een vriend, maar dat moest ook wel aangezien ik toch lang met hem opgescheept zat.
    ''Oh.. Okay dan.'' zei het meisje en rende toen terug naar haar vriendjes, ik ging weer staan en keek naar het meisje die het blijkbaar uitlegde aan haar vrienden.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Goed, prima. Volg mij maar.' Al fluitend banen we ons een weg door de menigte. Goh wat is het toch lekker warm. Ik heb de neiging om mijn shirt uit te trekken en gewoon in mijn blote bovenlijf te gaan lopen, maar dat komt wellicht te patserig over. Ineens komt een klein meisje op Leah af gelopen en vraagt met een schuin oog op mij gericht of zij mijn vriendin is. Ik begin te lachen. 'Nee joh. Dit hier is de beste strijder die ik ken. Goed in vechten joh. I'll tell ya. Oh, daar naar binnen trouwens. Ik denk dat je hier wel terecht kan.' En ik wijs voor Leah uit naar de winkel waar zij wellicht wel haar ei kwijt kan.
    'Dus, weet je zeker dat je geen lingeriezaak wil opzoeken? Ik ben een prima testpersoon om te kijken of het je staat.' Ik trek een nietsverhullende grijns.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Terwijl ik een pannetje met eieren boven een vuurtje houd, liet ik mijn gedachte de vrije loop. Hoe zouden Leah en Zack het nu hebben? Ze hebben het vast en zeker gezellig. Ik glimlachte. Leah had geluk dat ze een beschermeling als Zack had. Die twee waren nu al goede vrienden, Zoë en ik moesten dat nog worden en ik wist nou niet zeker of ze mijn vriendin wel wilde zijn. Ik liet de gebakken eieren op een van klei gemaakt bordje glijden, brak een stuk brood af en legde die bij de eieren. Dit zou toch wel voldoende zijn als een ontbijtje. Ik legde het bord op het kleine tafeltje en ging op het bed zitten. Als Zoë helemaal nuchter was zou ik haar vragen wat ik moest doen aan mijn problemen, zij wist vast en zeker meer over relaties dan ik, ook al was ze een stuk jonger.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille