• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik glimlach terug naar Zoë. Haar plotselinge aardigheid fleurde me op. Ik vond het fijn dat ze me niet meer zag als haar beschermer die ze volgens haarzelf niet nodig had. 'Tuurlijk kom ik snel terug, maak je maar geen zorgen' zei ik zacht terwijl ik opstond en naar beneden klom. Toen ik beneden aankwam liep ik naar de medicijnenvrouw. Ze gaf me een brouwsel van verschillende kruiden en tevreden liep ik weer terug. Op mijn weg terug kwam ik langs een hutje waar ik Kay hoorde, de jongen die me niet echt was opgevallen gisteravond. Misschien moest ik maar eens kennis gaan maken. Ik liep naar zijn hut, klom omhoog en klopte aan. 'Joehoee Kay?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik kijk haar met open ogen aan.
    '24 uur niet gluren? Eitje!' Ik wimpel het af en trek een grijns. Oke, eigenlijk niet. Come on, een volle dag niet naar zo'n lijf staren? Dat is een hel. Maar Zack kan alles, vooral als hij dronken is. Maar ik ben nu voor de volle honderd procent nuchter. Ik begin na te denken over een opdracht. Niks waarbij fysieke kracht aan te pas komt. Zoiets ga ik verliezen. Hoe zeer ik het ook haat om te moeten bekennen dat ik niet op kan tegen een meisje, is dit een onverstandige keuze. Dan valt mijn oog op de drankzaak. Nee, dat is niet ethisch verantwoord. Maar wel het meest eerlijk. De andere optie was dat we een paar uur in de zon gingen liggen en kijken wie het 't langst uithield.
    'Kom maar met Zackie mee,' zeg ik dan met een grijns van oor tot oor. Als we bij de drankzaak zijn wijs ik een fles aan. 'Geen bier, daar doen we niet aan. Sterker spul deze keer. Twintig procent, goed om mee warm te draaien. Jij een fles en ik een fles. Wie de fles het eerst leeg heeft, wint. You're in?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Eitje? Ha, dat moest ik nog eens zien. Hij had even nodig om een opdracht te verzinnen en ik bereidde me al voor op 't ergste, opeens zei hij met grijns dat ik mee moest en ik liep mee. We eindigde bij een drankzaak en de moed zakte me in de schoenen, het enige wat ik de afgelopen 40 jaar had gedronken was bloed. Gisteren 1 biertje, maar dat was ranzig. Hoe moest ik het dan voor elkaar krijgen het snelst uit een fles te drinken? Toch liet ik me niet kende en knikte.
    ''Fine.'' zei ik en keek 'm toen aan. ''Maar jij betaald.'' voegde ik er met onschuldig grijnsje aan toe, ik had geen geld en het was tenslotte een opdracht door hém verzonnen. En aangezien ik het gevoel had dat ik dit ging verliezen mocht hij daar nu wel even voor boeten.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Terwijl ik de sinaasappel aan het pellen ben wordt er aangeklopt. "Joehoe, Kay?" hoor ik, en snel leg ik de sinaasappel aan de kant. "Ik kom eraan!" zeg ik, en ik loop snel naar de voordeur. Als ik die opendoe zie ik een van de nieuwe meisjes staan. Als ik me niet vergis is ze de beschermer van Zoë, en heet ze Emilia. "Eh.. Hoi. Jij bent Emilia, toch?"

    Eden - Avaloniër
    Ik kan nauwelijks mijn verbazing verbergen. Hij is het met me eens? Ik dacht altijd dat het vreemd was om zo te denken. Ik zet mijn pokerface weer op en drink van de thee. Ik kijk even opzij naar Dean. Hij lijkt zo rustig. Ik voel me nooit rustig voor een aanval, ook al doe ik me beheersd voor.

    Emilia - vampire

    Ik knikte en stak mijn hand uit. 'Ik dacht ik kom eens kennis maken, ik had gisteren nogal een slechte bui dus was ik niet in staat om je te begroeten' zei ik met een glimlach.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Prima,' zeg ik gedecideerd en reken af. Vervolgens lopen we naar een dikke boom waar Leah in de schaduw kan blijven. Ik open mijn fles en die van haar. Ik lijk wel gek om met zo'n warme dag alweer te gaan zuipen en mijn pa gaat me vermoorden als hij me dronken aantreft, maar zoals ik al zei slaat Zack nooit een opdracht af. Nooit! Tenzij hij tussen zes plankjes en onder een laag aarde zit. 'Oke jongedame, ben je er klaar voor?' vraag ik met felle ogen en een grijns van oor tot oor.
    'Start!' En ik gooi de fles achterover, wat me nog best zwaar valt. Jezus, die alcohol slaat in als een bom. Gelukkig zijn die flessen niet al te groot, anders zou het een wedstrijd comazuipen worden en dan mag Leah me afvoeren, tenzij ze er zelf ook zo erg aan toe is dat ze daar niet meer toe in staat is. Toch zet ik door en drink met gesloten ogen het spul naar binnen. Het smaakt gelukkig wel zoet, dus dat maskeert de alcohol al min of meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gatverdamme, ik ging ooit drank proeven van mijn moeder.
    Het was wittig en het smaakte ranzing man! o_O
    Ten eerste brandde het echt heel erg in mijn keel en ten tweede;
    Het smaakte naar cocos shampoo. Gatverdamme :x

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Eenmaal onder de boom nam ik de fles aan, het dorp lag dan wel verscholen in het bos en onder de bomen, de zon wist nog aardig tussen de bladeren door te schijnen. Rot zon. Hoe moest ik dat doen als het herfst werd en de bladeren van de bomen vielen? Misschien moest ik een parasol of iets dergelijks kopen, geweldig, de hele dag met zo'n ding rond sjouwen. Achja, wat moest dat moest.
    'Oke jongedame, ben je er klaar voor?' vroeg Zack me, ik zag zijn blik en had spijt van de weddenschap. Waarom had ik ookal weer zo'n grote mond? Toen hij start zei gooide ik het spul achterover. Het smaakte een beetje zoet, toch vond ik het niet geweldig. Er ging niks boven bloed, ookal had ik dat toen ik mens was nog ranziger gevonden dan dit. Ik voelde me net een alcoholist, maar ik ging niet opgeven zonder 't uberhaupt te proberen. Het was maar goed dat ik een vampier was en daardoor niet gauw dronken werd, ik moest wel flink veel achterover slaan wilde ik echt dronken worden. Wanneer was de laatste keer geweest? Ik kon het me geen eens meer herinneren, het leek me eerlijk gezegd wel weer geweldig om één keertje dronken te worden, maar dat kon ik niet flikken. Hoe moest ik ooit met een dronken kop Zack beschermen? Na een tijdje gluurde ik vanuit mijn ooghoeken naar Zack die zijn fles al bijna leeg had, holy shit! Hoe flikte hij dat? Volgens mij was ik nog amper op de helft en het spul brandde lichtelijk in mijn keel.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Dat is okay hoor.''zei ik toen hij over slaapspul begon.
    'Ik zie dat je vol vragen zit. dus barst maar los' zei hij daarna, ik bloosde licht. Dat het zo opviel. Koppig schudde ik toen mijn hoofd.
    ''Morgen.'' zei ik. ''Okay?'' ik ging hem nu niet lastig vallen met mijn velen vragen.
    ''Anyway, daar is de badkamer.'' ik wees naar een deur.
    ''Dus ga je gang. Voel je vrij handdoeken te gebruiken en wat er ook ligt.'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha Lol XD
    Lijkt me idd ranzig :x

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik pak haar hand aan en glimlach terug. "Oke, is goed. Welkom in het dorp." Ik trek mijn hand weer terug en blijf even staan. "Eh, wil je iets drinken ofzo?" God, hoe dom moet dat wel niet hebben geklonken. Ik kan mezelf wel een klap geven. Ik ben zo slecht in praten met meisjes dat ik er gewoon gek van wordt.

    Eden - Avaloniër
    Ik kan nauwelijks mijn verbazing verbergen. Hij is het met me eens? Ik dacht altijd dat het vreemd was om zo te denken. Ik zet mijn pokerface weer op en drink van de thee. Ik kijk even opzij naar Dean. Hij lijkt zo rustig. Ik voel me nooit rustig voor een aanval, ook al doe ik me beheersd voor.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:28 ]

    Oké. boem ik ben nu ff pissig want ik moet verslag/presentatie met 2 andere voor morgen afhebben en opeens kunnen ze alle 2 niet en moet ik alles maken :@. Ik ga denk ik daalijk een email sturen waarin ik ga zeuren xD

    Maar ik was dus weer ff afwezig ;X
    waar zijn we? xx


    Trust me. I'm the doctor

    Ruby & Peter nog altijd dezelfde plek ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    vraagje; wat zal ik mailen naar die docent van dat vak haha. daalijk doen hun minder en dan gaat mijn cijfer omlaag ;(


    Peter - vampier

    toen ik klaarwas met mijn ochtendritueel keerde ik me weer tot Ruby, ze zag er wat waakzamer uit nu ze al een tijdje wakker was. Flauwtjes glimlachte ik naar haar en ging zitten, eigenlijk zou ik nu moeten eten. Ik voel het al branden, het verlangen; maar nog niet erg. Ik zou er nog wel even tegen kunnen 'Zoals ik gisteren al zei; brand maar los.' zei ik plotseling toen ik me herrinerde waar we het gisteravond over hadden.


    Trust me. I'm the doctor

    Oeh als het malibu is lijkt het me wel lekker <3.

    Zack - Norfolker.

    Als ik na een aantal minuten met een brandende keel de fles neer zet ziet de wereld er draaierig uit. Mijn evenwichtsorganen werken niet mee, evenmin als de rest van mijn lijf. Langzaam dringt het besef tot me door dat ik de eerste ben. Ik kan mijn geluk niet op. Maar ik weet ook dat ik de grootste moeite ga hebben om op te staan, laat staan te lopen. Jezus, wat voel ik me bezopen.
    'Volgens mij - hik - heb ik gewonnen,' zeg ik met een triomfantelijke grijns. Ik geef mezelf een mep om terug op aarde te komen. God, was er maar iets dat ervoor zorgde dat ik niet zo bezopen was. Ineens zie ik een bekende door de winkelstraat lopen. De buurvrouw! Shit! Ik maak een onhandige koprol en verschuil me achter de boom. Fjoe, dat ging net goed. Met een triomfantelijke blik kijk ik Leah aan.
    'Time to pay your debt,' grijns ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    het hele verhaal vertellen.
    Sam; Nee, het was echt heeel ranzing. Het smaakte echt naar cocos shampoo :x
    Eeuwl.
    Kan zo snel niet meer op de naam komen.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zette de fles, waar nog een kwart in zat, weer neer en probeerde de gore smaak weg te slikken. Ik keek naar Zack die niet helemaal helder meer leek en ondanks alles moest ik zachtjes grinniken. Toen hij zichzelf een mep gaf voelde ik het zelf ook.
    ''Hé, dat je hebt gewonnen is al erg genoeg hoor.'' zei ik quasi-beledigt. Plots maakte hij iets wat op een koprol leek en verdween achter de boom, hij keek me triomfantelijk aan. Ja ik baalde dat ik verloren had, maar ik ging hem niet plezieren door dat te laten merken en trouwens. Beloofd was beloofd, ik ging me er niet onderuit proberen te praten. Ik kwam beloftes altijd na, hoe kut ze ook waren.
    ''Is goed.'' met een zucht stond ik op en keek 'm aan, toch hoopte ik stiekem dat ie me een beetje spaarde, maar ik ging hem dat niet vragen. Zoals ik eerder al had gezegt; Alsjeblieft en sorry zei ik bijna nooit en ik ging hem dan ook niet smeken om me te sparen straks.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik was aangekleed en wel en zat op mijn bed met mijn benen te wiebelen, plotseling kwam Peter naast me zitten en zei dat ik los mocht branden.
    ''Zeker?'' vroeg ik hem en grijnsde toen scheefjes.
    ''Als je niet wilt antwoorden hoeft het niet, maar goed. Hoe oud ben je? Je werkelijke leeftijd en wanneer je gebeten bent. Door wie ben je gebeten en waarom? Hoe was je leven vroeger? Waar ben je allemaal geweest? Want ik neem aan dat je veel reist als vampier zijnde.. Of niet? En hoe vaak moet je bloed drinken? Dan kan ik er rekenening mee houden ofzo..'' ik zweeg even en dacht na of ik nog meer vragen wist, toen ik zo 1 2 3 niks kon verzinnen besloot ik mijn mond te houden en hem eerst maar eens te laten antwoorden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilie - vampire

    Met een glimlach schudde ik mijn hoofd op de vraag of ik iets te drinken wilde. Hij stond te stuntelen als en gek, wat schattig. 'Nou Kay, ik ga er weer vandoor, ik moet Zoë dit brouwsel geven' zei ik terwijl ik het flesje met kruiden omhooghield. 'Daaag' schreeuwde ik nog terwijl ik weer naar beneden klom en naar Zoë's hut liep.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    In mijn droom ben ik terug bij de weddenschap. Hoewel ik me bewust niet meer weet wat er is gebeurd, weten mijn hersens dat blijkbaar nog. Ik zie alles weer voor me. De enige vraag is; Is dit de realiteit of is alles anders gegaan?
    Ik zie mezelf naar het zoveelste blikje bier en voor ik het weet zoen ik Kay. Dat doet de deur dicht. Ik schrik wakker en wrijf door mijn ogen. Auw, nog steeds hoofdpijn. 'Emiliaaaaaaaaaaaa?' zeur ik, ik heb dat brouwsel nodig. En ik wil weten wat er gisteravond gebeurd is. Als ik Kay echt heb gezoend, pleeg ik zelfmoord. Het is een sukkel, ik zou hem nooit zoenen.


    everything, in time