• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    "Eh, okay. Tot later dan maar." Ik zwaai nog even en doe dan zuchtend de deur dicht. God, dat heb ik weer lekker verkloot. Ik pak de sinaasappel op die ik aan het pellen was en haal de resten van de schil weg.

    Eden - Avaloniër
    Ik kan nauwelijks mijn verbazing verbergen. Hij is het met me eens? Ik dacht altijd dat het vreemd was om zo te denken. Ik zet mijn pokerface weer op en drink van de thee. Ik kijk even opzij naar Dean. Hij lijkt zo rustig. Ik voel me nooit rustig voor een aanval, ook al doe ik me beheersd voor.

    Emilia - vampire

    Wanneer ik de trap opklim hoor ik Zoë schreeuwen. 'Jaja ik ben er al' zeg ik terwijl ik de deur open. 'Hier, helemaal opdrinken' zeg ik terwijl ik Zoë het drankje geef. 'Ben je nu weer helemaal helder, nu je geslapen hebt' vraag ik aan haar toen ze het drankje met een vies gezicht opdronk.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    EIndelijk komt Emilia met het drankje. Ik neem het aan en drink het in één keer op. O, mijn God, gadverdamme! Ik knijp mijn ogen stijf dicht en slik het door. 'Eh, ik denk het. Maar ik heb een biertje nodig om die vieze smaak weg te spoelen,' beslis ik en ik sta op om er eentje te halen, ik heb zat in huis. 'Jij ook? En trouwens, wat is er gisteravond allemaal gebeurd? Ik weet niets meer en ik heb zo'n vaag idee dat ik Kay heb gezoend,' alsjeblieft zeg dat ik dat niet heb gedaan, denk ik vurig. Als ik eruit zou zien als Emilia, zouden mensen mij ook vast leuk vinden. Zoë, wat denk je nou? Focus op je biertje.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik schud mijn hoofd als Zoë me een biertje aanbied. 'Het spijt me om te zeggen Zoë maar je hebt toch echt met Kay gezoend, en hoe!' zei ik lachend. 'Het ventje schrok zich dood toen je op hem afstormde en hem als een hond begon te likken.' 'Verder zijn er nog wat opdrachten uitgevoerd door de andere' Ik dacht aan de opdracht voor Zack. Zijn kus. Zijn lippen. Ik schudde mijn hoofd om het beeld te laten verdwijnen. Jammer genoeg stond het op mijn netvlies gebrand.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Lollol, ik zie net dat peter niets in zijn linkerhand voelt ;D hoe heb ik dat ooit verzonnen man. >.<

    Peter - vampier

    terwijl ze alles eruit gooit begin ik zachtjes te grinniken, terwijl sommige vragen echt heel veel tijd gaan kosten; begin ik maar bij de simpelste 'Ik ben 184 jaar, en zie eruit als 21. dan is het natuurlijk logisch dat ik in het jaar 1827 ben gebeten. door wie weet ik niet en die malloot mag hopen dat ik het ook nooit te weten kom' flauwtjes glimlach ik 'Ik weet daarom ook niet waarom. Mijn leven vroeger, eigenlijk kan ik me daar niet meer zoveel van herrineren' mompel ik snel. Ik schaamde me ervoor, ik herrinerde me er bijna niks meer van. Als ik dacht aan ouders keek ik geen gezicht vooor me; hetzelfde bij familie. 'Maar ik heb niet veel gereisd hoor, ik ben altijd hier gebleven, daardoor heb ik ook..' meteen krijg ik een pijnlijke uitrdrukking op mijn gezicht 'Jasmine ontmoet' ik kijk naar beneden, 'Ze overleed tijdens een gevecht' dit gaat de verkeerde kant op 'Maar ander vampiers reizen wel, heel veel zelfs' Bij de laatste vraag moet ik nadenken 'het ligt eraan, wat ik eet weetjewel? soms kan door een bepaalde gebeurtenis mijn dorst veel toenemen, soms juist niet' Trots op mezelf, dat ik alle vragen beantwoord had kijk ik haar aan 'Nog plannen voor vandaag?'probeer ik van onderwerp te veranderen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 18:56 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Zoë - Norfolk.

    Ik proest vrijwel al het bier in mijn mond weer uit als ze me verteld dat ik dat echt heb gedaan. Wat zonde, van mijn bier bedoel ik, gelukkig heb ik er nog genoeg. 'Ah, had ik niet iemand anders kunnen zoenen? Verdomme, waarom zoen ik een loser zoals hij?' Ik zie Emilia's gezichtsuitdrukking veranderen en grijns. 'Is er soms iets? Je kunt het altijd tegen tante Zoë vertellen,' zeg ik nog steeds grijnzend. Tante Zoë hield namelijk wel van leedvermaak. Jezus, ik moet echt ophouden over mezelf in derde persoon te praten.


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zette de fles, waar nog een kwart in zat, weer neer en probeerde de gore smaak weg te slikken. Ik keek naar Zack die niet helemaal helder meer leek en ondanks alles moest ik zachtjes grinniken. Toen hij zichzelf een mep gaf voelde ik het zelf ook.
    ''Hé, dat je hebt gewonnen is al erg genoeg hoor.'' zei ik quasi-beledigt. Plots maakte hij iets wat op een koprol leek en verdween achter de boom, hij keek me triomfantelijk aan. Ja ik baalde dat ik verloren had, maar ik ging hem niet plezieren door dat te laten merken en trouwens. Beloofd was beloofd, ik ging me er niet onderuit proberen te praten. Ik kwam beloftes altijd na, hoe kut ze ook waren.
    ''Is goed.'' met een zucht stond ik op en keek 'm aan, toch hoopte ik stiekem dat ie me een beetje spaarde, maar ik ging hem dat niet vragen. Zoals ik eerder al had gezegt; Alsjeblieft en sorry zei ik bijna nooit en ik ging hem dan ook niet smeken om me te sparen straks.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik luisterde zwijgend en kreeg medelijden toen hij vertelde dat zijn vriendin was overleden in een gevecht, ik hield mijn mond er maar over en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee, geen plannen.'' zei ik en frunnikte aan mijn rode lokken.
    ''Hmm, wil je iets doen ofzo?'' vroeg ik hem, ik had geen flauw idee of hij wat speciaals wou doen.. Misschien wilde hij wel heel graag zwemmen, ookal had ik daar weinig zin in, of misschien ontmoette hij graag andere mensen.. het kon ook zijn dat hij liever gewoon hier bleef. Ik kende hem echt nog niet en ik hoopte hem snel beter te leren kennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    'Uhm tja wat kan ik zeggen, jij bent niet de enige die met iemand gezoend hebt' zei ik zacht terwijl ik naar buiten keek. Ik wist nog steeds niet wat ik moest doen. 'Uhm Zoë zeg is eerlijk, vind je Zack bij mij passen?' vraagt ik nieuwschierig aan haar. 'Ik bedoel denk je dat Zack van mij kan houden?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    Kijk, dat doet me goed; te weten dat er nog iemand is die heeft gezoend. En al helemaal omdat ze geen idee heeft wat ze er mee aan moet.
    Laat me even denken, dat is moeilijk voor me. Denk ik dat Zack van haar kan houden? 'Ja,' met zo'n lichaam moet dat wel, denk ik erachteraan. 'Ja, ik denk het wel. Maar het zal langzaam gaan en hij zal altijd naar andere meisjes blijven kijken. Denk ik dan. Maar waarom wil je iets met Zack? Hou het toch gewoon bij seks. No hurt feelings,' antwoord ik dan en neem nog een slok van mijn bier. Dit is echt goddelijk.


    everything, in time

    lala, verveel me rot man xd

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Nou, laten we gaan.'' zei ik terwijl ik aan mijn haren frunnikte. Wat zou hij uitkiezen? Ik hoefde enkel maar 1 setje te passen en showen toch? Dat viel best mee, hoopte ik.. Toen er net een wolk voor de zon verdween begon ik saampjes met Zack te lopen richting een lingeriezaak. Hopelijk kwam er een bekende lagns zodat hij niet meer durfde of iets dergelijks, maar die kans schattige ik zeer klein in.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik luisterde zwijgend en kreeg medelijden toen hij vertelde dat zijn vriendin was overleden in een gevecht, ik hield mijn mond er maar over en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee, geen plannen.'' zei ik en frunnikte aan mijn rode lokken.
    ''Hmm, wil je iets doen ofzo?'' vroeg ik hem, ik had geen flauw idee of hij wat speciaals wou doen.. Misschien wilde hij wel heel graag zwemmen, ookal had ik daar weinig zin in, of misschien ontmoette hij graag andere mensen.. het kon ook zijn dat hij liever gewoon hier bleef. Ik kende hem echt nog niet en ik hoopte hem snel beter te leren kennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Handenwrijvend lopen we richting de lingeriezaak. Ooh, dit is mijn geluksdag. Ook al ben ik nog onder de invloed, het beeld van haar in een setje naar keuze gaat zich op mijn netvlies branden!
    'Hier,' zeg ik en ga voor haar de zaak in. Mijn ogen geven zich de kost als we rond kijken. Zo veel keus. Zal ik haar een zwart setje aan laten proberen? Nog voor ik het vast heb valt mijn blik alweer op een felrode set. En vervolgens op een paarse. Dan zie ik in een hoek een dieprood setje dat met kant is afgewerkt. Aan de rand van de slip en bovenaan de cups zitten prachtige dieprode kanten ruches. Het geeft het setje een bijzonder sexy en sjieke indruk.
    'Die! Wat is je maat?' vraag ik gretig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik lachte om Zoë's reactie maar diep vanbinnen knaagde er iets aan me. Ik wilde geen seks, nou niet alleen seks. Ik wilde niet alleen maar als een lust objekt gezien worden, maar als een menselijk wezen van vlees en bloed die je met respect hoort te behandelen. 'Ik weet niet of ik iets met Zack wil, ik voel me alleen anders bij hem, speciaal, en zoals hij me kuste dat was gewoon magisch' zei ik tegen Zoë terwijl de gedachte aan die kus me deed zwijmelen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:57 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Zwijgend bleef ik toekijken naar hoe hij rond aan 't kijken was. Het was erg rustig in de winkel, we waren, op verkopers na, de enige. Af en toe kwam er iemand naar binnen, maar vaak verdwenen die alweer na alleen wat rond gekeken te hebben. Opeens had hij zijn keuze gemaakt en ik keek naar het setje waar hij het over had. Ik moest toegeven dat hij wel smaak had. Hij vroeg mijn maat en ik zuchtte. Die durfde, zou 't door de alcohol komen van daarnet?
    ''Jij schaamt je ook nergens voor he?'' merkte ik droogjes op en liep op het setje af.
    ''Anyway, dat gaat je niks aan, ik pak 't zelf wel.'' ik pakte de juiste maat en keek Zack aan.
    Niet blozen Leah. sprak ik mezelf in mijn hoofd toe, hij hoefde niet te weten dat ik me gêneerde.
    ''Ben zo terug,'' ik keek Zack aan, ''en niét gluren, want ik weet je te vinden.'' waarschuwde ik hem. Ik verdween 't hokje in en trok 't gordijn dicht, gelukkig was 't rustig in de winkel. Vliegensvlug kleedde ik me om, het gordijntje in de gaten houdend voor 't geval hij alsnog van plan was te gluren. Toen ik 't aanhad twijfelde ik even, maar ik wist dat ik er niet onderuit kwam. Ik opende 't gordijntje en keek de andere kant op, ik had een uitdrukking op mijn gezicht alsof het me niks kon schelen, maar de blos op mijn wangen verraadde me.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik luisterde zwijgend en kreeg medelijden toen hij vertelde dat zijn vriendin was overleden in een gevecht, ik hield mijn mond er maar over en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee, geen plannen.'' zei ik en frunnikte aan mijn rode lokken.
    ''Hmm, wil je iets doen ofzo?'' vroeg ik hem, ik had geen flauw idee of hij wat speciaals wou doen.. Misschien wilde hij wel heel graag zwemmen, ookal had ik daar weinig zin in, of misschien ontmoette hij graag andere mensen.. het kon ook zijn dat hij liever gewoon hier bleef. Ik kende hem echt nog niet en ik hoopte hem snel beter te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Een zoen is een zoen. Iedereen maakt er altijd zo'n drama van. Maar een tong in je mond is gewoon altijd hetzelfde; Plakkerig en nat. Begin nu maar niets met hem. Want hij vindt je nu misschien leuk, maar zet hem met een willekeurig iemand in een lingeriezaak en hij is jou allang vergeten,' lekker bezig Zoë. Eerst zeg je dat je denkt dat Zack haar wel leuk vindt en vervolgens kom je met zoiets aan. Bied je excuses aan! Nee.
    Waarom was ik zo eigenwijs bezig? Ik ben helemaal geen reden om gemeen tegen haar te zijn. Maar ik ben gewoon jaloers, denk ik. Wees eerlijk; Emilia ziet er werkelijk prachtig uit.


    everything, in time

    whaha :'D //maar zet hem met een willekeurig iemand in een lingeriezaak en hij is jou allang vergeten,//


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.