• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Wat verbaasd kijk ik haar na als ze aangeeft dat ik me nergens voor schaam? Wat deed ik fout, ik vroeg alleen haar maat. Ik kijk haar even verbaasd na, maar als ze het kleedhokje in verdwijnt vergeet ik het al snel en grijns ik van de voorpret. "Niet gluren," waarschuwt ze nog. Ik zet mijn angelface op. Ik kan niet wachten.
    'Kan ik u ergens mee hebben, meneer?' vraagt een verkoopster ineens. 'Oh nee hoor, mijn vriendin is wat aan het passen en ik moet het keuren.' Ik zeg het met een quasi-onschuldige glimlach, waarop de verkoopster op haar beurt weer glimlacht en me met rust laat. 'Nou, komt er nog wat van of heb je hulp nodig?' vraag ik met plezier in mijn stem. Niet snel daarna doet ze het gordijntje open en ik kijk haar met een letterlijk open gevallen mond aan. Wauw. Mijn hemel. Zien mijn dronken ogen dat goed? Zack, kappen met kwijlen, gast. Straks kom je nog kwijl tekort.
    'Dit.. is de beste weddenschap ooit!' roep ik blij, waardoor de vrouwen in de zaak geschokt op kijken. 'Dat staat je geweldig. Echt.. wauw.' Mijn ogen glijden zeker vijfmaal over haar lichaam.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    huh,ik had aangepast 8D Gordijntje = zeg maar alweer open.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek 'm aan en k voelde me vreselijk bekeken.
    ''Tevreden..?'' vroeg ik, ik wilde zo gauw mogelijk mijn kleren weer aan. Ik draaide een lok haar rond mijn vinger en beet zacht op mijn onderlip. Ik moest voortaan beter opletten als ik een weddenschap met hem aanging, dat had ik nu wel geleerd. Al vreesde ik dat ik zeker geen weddenschap zou kunnen weigeren als hij me uit zou dagen, zo zat ik in elkaar. Ik wilde mezelf niet laten kennen, ookal ging me dat soms niet geweldig af. Zack keek trouwens alsof hij nog nooit een vrouw in der lingerie had gezien, terwijl hij mij al zeker vaker had gezien in mijn ondergoed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik luisterde zwijgend en kreeg medelijden toen hij vertelde dat zijn vriendin was overleden in een gevecht, ik hield mijn mond er maar over en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee, geen plannen.'' zei ik en frunnikte aan mijn rode lokken.
    ''Hmm, wil je iets doen ofzo?'' vroeg ik hem, ik had geen flauw idee of hij wat speciaals wou doen.. Misschien wilde hij wel heel graag zwemmen, ookal had ik daar weinig zin in, of misschien ontmoette hij graag andere mensen.. het kon ook zijn dat hij liever gewoon hier bleef. Ik kende hem echt nog niet en ik hoopte hem snel beter te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 22:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Hmm, ik wist niet meer zeker of Zoë nog nuchter was. Het ene moment zegt ze dat ik ervoor moet gaan en het andere moment zegt ze dat ik beter met het hele gedoe kan kappen. Ik zuchtte. Zet hem met een willekeurig iemand in een ligeriezaak ? Mijn gezicht betrok. Dat idee maakte me misselijk. Tuurlijk Zack was vrij om te gaan en staan waar hij wilde, maar ik wist gewoon zeker dat hij ook wat voelde. Ik was er van overtuigd, er was geen twijfelen over mogelijk dat die kus niet alleen maar met lust te maken had, maar ook met een heel ander gevoel !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    'Meid, jij denkt echt veel te veel na,' zucht ik als ik de ene na de andere emotie op Emilia's gezicht zie.'Als er inderdaad iets is, merk je dat vanzelf wel. Zo niet; dan heb je altijd nog die ander als plan B.' Geniaal, ze heeft gewoon een back-up. Ik durf te wedden dat, zolang ze al vampier is, de jongens voor haar in de rij staan. Had ik ook gedaan als ik een jongen was.
    Wat denk ik toch allemaal? Ik ben nooit jaloers, al helemaal niet op mijn "beschermer". Eerst doe ik aardig tegen haar en nu dit. Ik moet oppassen, straks gaat ze nog denken dat we vrienden kunnen worden.


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    De grijns blijft even groot en ik knik als een kind in een speelgoedzaak.
    'Ja.. ja.. heel tevreden.' Ze kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan en ik zie het haast op haar gezicht: jij, Zack Fleming, hebt echt geen leven. 'Dat staat je trouwens ongelofelijk sexy, mocht ik het nog niet gezegd hebben,' voeg ik eraan toe. 'Je kunt je omkleden,' zeg ik dan zodat ik haar ook eens in haar rust kan laten. Als het gordijntje dicht is zit ik nog na te zwijmelen. Dan geef ik mezelf een mep voor mijn kop, geestelijk dan. Hoe zit het Emilia, grote slijmbal die je bent? sist een stem me in gedachten toe. Ja.. hoe zat het eigenlijk met Emilia? Die kus voelde hemels maar ik zit nog steeds enorm met die Peter in mijn maag. En bovendien: ben ik wel toe aan een relatie? Is zij wel toe aan een relatie? Er zijn zo veel complicaties dat ik mezelf gek pieker. En ik haat complicaties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen ik me omgekleed had liep ik het pashokje weer uit en keek naar Zack.
    ''Teiltje nodig?''vroeg ik met onschuldig gezicht, mijn blos was, hoopte ik, weer verdwenen. Oh, Zack ging hier nog wel voor boeten. Ik hing het setje terug en liep samen met Zack naar buiten.
    ''Trouwens, als ik jou was zou ik er niet te veel aan denken als je bij Emilia bent.. Teminste, als je nog een kans bij haar wilt maken.'' zeik ik na een korte stilte. Ik liep de winkel waar we eerder waren weer samen met hem in, aangezien ik nog steeds kleding moest scoren.
    ''Kan ik je toevertrouwen me te helpen met kleding uitzoeken?'' vroeg ik hem, als ik rond ging neuzen had hij niks te doen.. Dus hij kon op zijn minst wel even helpen, nietwaar? Althans, als hij niet alleen met hotpants en minirokjes aan kwam zetten. Trouwens, aangezien ik nu toch niet meer in de bossen 'woonde', kon ik dus ook gewoon jurkjes enzo aan.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik luisterde zwijgend en kreeg medelijden toen hij vertelde dat zijn vriendin was overleden in een gevecht, ik hield mijn mond er maar over en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee, geen plannen.'' zei ik en frunnikte aan mijn rode lokken.
    ''Hmm, wil je iets doen ofzo?'' vroeg ik hem, ik had geen flauw idee of hij wat speciaals wou doen.. Misschien wilde hij wel heel graag zwemmen, ookal had ik daar weinig zin in, of misschien ontmoette hij graag andere mensen.. het kon ook zijn dat hij liever gewoon hier bleef. Ik kende hem echt nog niet en ik hoopte hem snel beter te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 14:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peter

    'nee niet echt' antwoord ik op haar vraag , terwijl ik dat zei liet ik me neervallen. 'Misschien kan je me je dorp laten zien, ik wil wel weten waar ik me nu bevind' ik grinnikte even en veerde weer naar boven 'Misschien kan je me je vrienden nog eens laten zien? volgens mij waren ze gister niet allemaal.. nuchter'. Wat vrolijker keek ik haar aan, werrd dit toch niet z'n standaard dag..


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen ik me omgekleed had liep ik het pashokje weer uit en keek naar Zack.
    ''Teiltje nodig?''vroeg ik met onschuldig gezicht, mijn blos was, hoopte ik, weer verdwenen. Oh, Zack ging hier nog wel voor boeten. Ik hing het setje terug en liep samen met Zack naar buiten.
    ''Trouwens, als ik jou was zou ik er niet te veel aan denken als je bij Emilia bent.. Teminste, als je nog een kans bij haar wilt maken.'' zeik ik na een korte stilte. Ik liep de winkel waar we eerder waren weer samen met hem in, aangezien ik nog steeds kleding moest scoren.
    ''Kan ik je toevertrouwen me te helpen met kleding uitzoeken?'' vroeg ik hem, als ik rond ging neuzen had hij niks te doen.. Dus hij kon op zijn minst wel even helpen, nietwaar? Althans, als hij niet alleen met hotpants en minirokjes aan kwam zetten. Trouwens, aangezien ik nu toch niet meer in de bossen 'woonde', kon ik dus ook gewoon jurkjes enzo aan.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik lachtte toen hij zei dat ze gisteren niet echt nuchter waren.
    ''Klopt, ze zijn nogal.. apart.'' ik keek 'm glimlachend aan. ''En weddenschappen, doen, durven of waarheid en bier zijn hier zeer geliefd in dit dorp.'' zei ik en stond op.
    ''Ik zal je eerst 't dorp laten zien, maar 't is best wel zonnig buiten..'' mompelde ik nadat ik een blik naar buiten had geworpen.
    ''De boomtoppen houden de meeste zon wel buiten, maar toch.'' ik keek 'm aan en vroeg me af of we wel naar buiten konden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    "Eh, okay. Tot later dan maar." Ik zwaai nog even en doe dan zuchtend de deur dicht. God, dat heb ik weer lekker verkloot. Ik pak de sinaasappel op die ik aan het pellen was en haal de resten van de schil weg.

    Eden - Avaloniër
    Ik zit nog een tijdje met Dean thee te drinken als ineens mijn moeder aangerend komt, met tranen in haar ogen. Ik spring op. "Wat is er gebeurd?" Ze kijkt me aan, en barst in tranen uit. "Ze hebben het gestolen.. Het beeldje.." Meteen weet ik over welk beeldje ze het heeft. Ons heilige beeldje, met de geesten van de voorouders erin. Mijn ouders gebruiken het bij alle belangrijke ceremonies. "Wie hebben het gestolen?" Ik kijk mijn moeder bezorgd, maar dwingend aan. Ik zal die rotzakken krijgen. "Ik.. Ik weet het niet. Het moeten de Norfolkers wel zijn geweest. Geen Avaloniër zou het ooit in zijn hoofd halen zoiets te doen." Ik knik. "Ik zal het beeld terug halen. Tot later Dean." Ik zwaai nog even en ren snel naar huis. Die verrotte Norfolkers ook... Ik storm het huis is en gris mijn pijl en boog van tafel. Snel trek ik mijn jachtkleren aan en steek een dolk bij me, voor het geval dat. Binnen een paar seconden sta ik al weer buiten, en begin ik richting het bos te rennen. Ik hoor nog net hoe mijn moeder me naroept "Wees voorzichtig!" maar ik ben al weg. Pijlsnel schiet ik door het bos, gedreven door woede. Hoe durven ze, die stomme Norfolkers.. Binnen een paar minuten sta ik uitgeput aan de rand van het dorp, dus besluit ik even te rusten. Gelukkig helpt mijn gave hierbij. Mijn wonden genezen niet alleen heel snel, ik kom ook eerder op adem. Als mijn adem weer regelmatig is klim ik in een boom. Het beeldje moet in een van deze huizen zijn, en de verantwoordelijke persoon is nog niet jarig...

    Ik schrijf even lekker verder :']

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    "Eh, okay. Tot later dan maar." Ik zwaai nog even en doe dan zuchtend de deur dicht. God, dat heb ik weer lekker verkloot. Ik pak de sinaasappel op die ik aan het pellen was en haal de resten van de schil weg.

    Eden - Avaloniër
    Ik sluip naar de top van de boom, om het dorp te overzien. Ik heb geen idee wie precies het beeld heeft gestolen, maar een gijzeling werkt hopelijk ook. Ik kijk verder en zie een stelletje over het plein lopen. Perfect. Ik zet mijn voeten af en kom een paar meter voor ze neer. Razendsnel span ik mijn boog en richt die op ze. "Meekomen." zeg ik zacht, maar dwingend.

    -Het stelletje zijn Zack en Leah X]

    Stelltje, ha x'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik had een avaloniër geroken, maar had gehoopt dat die het lef niet had om aan te vallen. Toch sprong er op een gegeven moment een meisje voor ons op de grond en dwong mee te komen. Razendsnel had ik mijn mes te pakken, onder mijn jurk had ik een band rond mijn been en daaronder had ik het bewaard. Ik richtte het op het meisje en keek haar aan.
    ''Geef ons één goede reden.'' ik keek haar strak aan en hield haar goed in de gaten, elke beweging van haar volgde ik. Mocht ze die pijl afschieten dan zou ik ervoor zorgen dat Zack veilig was. En dat was niet alleen omdat ik hem móést beschermen, het was ook omdat ik hem gewoon mocht. Ondanks dat hij soms nogal een pervert kon zijn.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik lachtte toen hij zei dat ze gisteren niet echt nuchter waren.
    ''Klopt, ze zijn nogal.. apart.'' ik keek 'm glimlachend aan. ''En weddenschappen, doen, durven of waarheid en bier zijn hier zeer geliefd in dit dorp.'' zei ik en stond op.
    ''Ik zal je eerst 't dorp laten zien, maar 't is best wel zonnig buiten..'' mompelde ik nadat ik een blik naar buiten had geworpen.
    ''De boomtoppen houden de meeste zon wel buiten, maar toch.'' ik keek 'm aan en vroeg me af of we wel naar buiten konden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    "Eh, okay. Tot later dan maar." Ik zwaai nog even en doe dan zuchtend de deur dicht. God, dat heb ik weer lekker verkloot. Ik pak de sinaasappel op die ik aan het pellen was en haal de resten van de schil weg.

    Eden - Avaloniër
    God, laat ze nou even meewerken. "Een goede reden? Laat me eens kijken.. Omdat mijn pijl anders je lichaam doorboort." zeg ik droogjes. Ik sta klaar om weg te springen en te schieten, mocht ze me aanvallen met haar mes.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ''Je zult eerst langs mij moeten.'' dat klonk vreselijk cliché, maar het was waar.
    ''Of durf je niet tegen mij?'' daagde ik haar uit en grijnsde, ik zag een aantal Norfolkers wel kijken, maar volgens mij waren ze bang, want ze deden niks. Ik had niks te vrezen, je kon mijn keel doorsnijden en ik stierf no niet, het zou pijnlijk zijn.. Een ware hel, maar ik zou het overleven. Dat was een van de voordelen van vampier zijn, ook een reden dat ik niet bang was om risico's te nemen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik lachtte toen hij zei dat ze gisteren niet echt nuchter waren.
    ''Klopt, ze zijn nogal.. apart.'' ik keek 'm glimlachend aan. ''En weddenschappen, doen, durven of waarheid en bier zijn hier zeer geliefd in dit dorp.'' zei ik en stond op.
    ''Ik zal je eerst 't dorp laten zien, maar 't is best wel zonnig buiten..'' mompelde ik nadat ik een blik naar buiten had geworpen.
    ''De boomtoppen houden de meeste zon wel buiten, maar toch.'' ik keek 'm aan en vroeg me af of we wel naar buiten konden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    "Eh, okay. Tot later dan maar." Ik zwaai nog even en doe dan zuchtend de deur dicht. God, dat heb ik weer lekker verkloot. Ik pak de sinaasappel op die ik aan het pellen was en haal de resten van de schil weg.

    Eden - Avaloniër
    Ik rol met mijn ogen. "Ga nou gewoon mee. Er hoeft niemand gewond te raken." Het is vervelend als ze niet meewerken. Ik hoefde alleen maar van ze te weten wie het beeld eventueel kon hebben. En ik kon ze als gijzelaars gebruiken. Maar ik was heus niet van plan ze écht pijn te doen.