• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Haha, inderdaad. En Fjodor gaat dezelfde kant op!D:

    Milla - Mens.

    Ik kan het niet helpen en moet zelfs onder het zoenen nog grijnzen. Hoewel ik het nooit zo lomp zeg, kan ik er nu niet omheen draaien; ik ben geil. Voor de derde keer wordt de kus onderbroken, maar deze keer door mij. 'Wil je naar boven gaan?' ik houd één hand in zijn haar en streel met de ander nog steeds over zijn rug.
    Wat heb ik die vraag toch goed geformuleerd. Als hij het helemaal niet wil, kan hij nu makkelijk weigeren, aangezien ik vroeg of hij het wil. Maar wil hij het wel, alleen niet boven, kan het alsnog een goede vraag zijn. En als hij wel wil, klopt het natuurlijk helemaal. Subtiel, heel subtiel.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik voel me ogenblikkelijk benauwd worden. Ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt, maar iets zegt me dat ik hier nú weg wil.
    'Stop, Vanessa.' Ik voel hoe ze aan mijn oorlel zuigt en me in mijn nek bijt. Ze kijkt me verbaasd aan. 'Waarom? Doe ik het niet goed?' 'Nee, ik.. ik voel me niet goed.' Ik til haar op en kom overeind. Dit is wel het laatste waar ik zin in heb. Zodra ik overeind ben komen alle herinneringen van Milla weer mijn hoofd in, inclusief mijn voornemen. Niet goed gelukt. Ik draai me om naar Vanessa. Ik zou het kunnen. De duivel in me zegt dat ik ervoor moet gaan, de engel zegt me dat ik er spijt van ga krijgen. Ik luister naar de engel. Dan maar een ellendige eenzame nacht.
    'Is alles goed met je?' vraagt ze. 'Ik.. ik ga naar huis. De alcohol..' 'Wanneer zie ik je weer?' vraagt ze en trekt me naar zich toe. Het scheelt weinig of ik ben daadwerkelijk omgevallen.
    'Ik weet het niet. Ik moet eerst slapen.' Ik worstel me los uit haar omhelzing en maak zo snel mogelijk dat ik weg kom. Als ik weer op de weg naar huis ben durf ik eindelijk weer vrij te ademen. Nu vervloekt de duivel me. Waarom heb je haar niet gepakt, grote lul die je bent!
    Ja. Waarom eigenlijk niet?


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik kijk verbaasd op, en houd even op haar te strelen. "Natuurlijk, het zou me een eer zijn." grijns ik dan, en ik til haar op. Ik loop de woonkamer al uit, en wankel de trap op. "Welke deur is het?" vraag ik grijnzend.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    "Natuurlijk, het zou me een eer zijn!" hoor ik hem zeggen. Ach, wat een lieverd. Hij tilt me op en loopt, niet zo soepel, de trap op. 'De eeh..' Ik ben even vergeten wat links en rechts is. 'De witte. Wacht, ze zijn allemaal wit. In iedergeval de eerste die je tegenkomt,' giechel ik als een klein kindje . Ik ben helemaal niet zenuwachtig, en hij geloof ik ook niet. Het is allemaal zo duidelijk.
    Bij mijn deur aangekomen buig ik mijn arm onhandig om hem voor ons open te maken. 'Daar zijn we dan,' glimlach ik en geef hem nog een lange zoen. Het valt me op dat het koud is in mijn kamer. Als ik snel naar een muur kijk, zie ik dat er een raam open staat. Fijn, die heeft dus al die tijd open gestaan. Ach, daar ga ik me nu niet druk om maken. Wij maken het hier zelf wel warm.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 8:29 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn benen voelen loodzwaar aan en ik kan mijn geluk niet op als ik eindelijk mijn huis bereik. Missie gefaald, zucht ik als ik de deur binnen strompel, me naar boven hijs en me vervolgens met geweld van mijn broek, blouse en t-shirt ontdoe. Akelig vermoeid laat ik me op bed vallen en trek de deken over me heen. Ik vang nog een vage geur op van Milla. Mijn hoofd voelt zwaar en pijnlijk aan en mijn humeur is om te schieten. Ik probeer de slaap te pakken en woel onrustig heen en weer. Maar de beelden laten me niet met rust.
    'Godverdomme! Ga uit m'n kop!' schreeuw ik kwaad en schud de deken van me af. Ik weet dat ik vannacht de slaap toch niet meer ga pakken, dus ik trek de deur open en spring in één beweging naar beneden. De hal is ijzig koud. Ik loop naar de keuken en voorzie mezelf van een glas water. Rustig worden, Fjodor. Rustig. Waarom had ik haar niet gewoon leeggezogen! Ik bal mijn vuisten, waarna ik ze meteen weer loslaat. Dat zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen. Maar ik vraag me af of ik het wel over mijn hart kan krijgen haar keer op keer in de stad te zien met die jongen, om continue met het verleden geconfronteerd te worden. Misschien moet ik overnieuw beginnen. Ergens anders. Een ander leven. Wat maakt het toch uit? Ik ben de wereld al over geweest in mijn levensjaren, het kan makkelijk nog een keer. Ik voel hoe een traan naar beneden glijdt. Misschien is dat wel het beste.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 23:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga deze effe de lucht in gooien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mhehe, good idea.:3


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Als ik de goede kamer heb gevonden wacht ik tot Milla de deur openheeft gemaakt, en ik leg haar op het bed. Ik buig me over haar heen en kus haar op haar voorhoofd. Dan zoen ik haar weer op haar mond, deze keer iets harder. Mijn handen glijden over haar lichaam, terwijl ik haar teder kus. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik mee bezig ben, het gaat allemaal vanzelf.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Het gevoel van zijn handen over mijn lichaam zijn geweldig. Om eerlijk te zijn gaat het niet eens om zíjn handen en lippen -die overigens ook geweldig zijn-, maar om het gevoel zelf; de aanrakingen.
    Ik laat mijn handen onder zijn t-shirt glijden en voel zijn goed getrainde spieren. Ik onderbreek onze zoen en kijk hem speels aan voor ik zijn shirt over zijn hoofd trek. Vervolgens draai ik ons behendig om, zodat ik bovenop hem zit en trek mijn eigen jurk uit. Nu raken onze lichamen elkaar nog meer, een van de fijnste gevoelen ooit. Ik kus rond zijn navel en maak een weg vanaf daar tot zijn mond, een spoor van tedere kusjes achterlatend.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik kijk naar haar naakte lichaam en aai over haar rug. Ik geniet van de kusjes die ze overal op mijn lichaam drukt, en beantwoord haar zoen met mijn tong. Ik laat mijn handen over haar rug glijden en stop bij haar bh. Ik wil hem al losmaken, maar stop dan even. "Vind je.. het goed?" zeg ik vragend.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ik glimlach als hij vraagt of ik het goed vind, ook dat is ongelooflijk schattig. Ik knik naar hem en wacht tot hij mijn bh inderdaad losmaakt. Hij verwijdert hem en staart me even aan, aangezien staren iets is wat ik niet kan hebben, zoen ik hem weer en druk onze lichamen tegen elkaar. Weer draaien we om, zodat hij bovenop ligt. Nu is het zijn beurt, denk ik grijnzend.
    Ik onderbreek de zoen nogmaals en laat mijn vingers speels heen en weer boven de rand van zijn broek glijden. 'Vind je het goed?' plaag ik hem door het op dezelfde toon te vragen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik was mijn gezicht, pak wat geld en ga de deur uit. Ik weet al waar ik heen ga. Na een tijdje door het bos te hebben gedwaald kom ik uit bij een naburig dorp. Ik weet feilloos mijn weg naar het café te vinden. Dit is niet zomaar een café. Het is een vampierencafé waar zich met name Russische oorlogsveteranen zich te goed doen aan een glaasje bloed, al dan niet gemengd met alcohol. Ik loop naar binnen, waar mijn blik meteen op de stoel achterin valt.
    'Volodja,' zeg ik glimlachend en ga bij hem aan tafel zitten. 'Fjodor Kharkov. Dit ga je niet menen. Ik heb je niet meer sinds de jaren '80 gezien. Waar heb jij al die tijd uitgehangen?' Ik graaf in mijn zak en gooi het geld voor hem op tafel. 'Ik heb je horloges gejat in Berlijn.' 'Verdomme, jij klootzak,' grinnikt hij en veegt het geld zijn kant op. 'Je bent in ieder geval eerlijk, in tegenstelling tot de meesten destijds.' 'En onsterfelijk, dat is ook een gunstige bijkomstigheid.' 'Hé jij daar! Doe ons eens een wodkaatje.' Eigenlijk zie ik het totaal niet zitten om weer aan de alcohol te gaan maar ach, er valt toch geen hersencellen meer te doden.
    'Dus,' vervolgt Volodja, 'waar heb jij al die tijd uitgehangen?' 'Niet zo lang geleden ben ik naar Bon Temps verhuisd. Ken je dat?' 'Natuurlijk, een waar handelscentrum voor surrogaatbloed. Maar het spul dat we hier krijgen is het echte werk. Ik erger me alleen rot aan die nieuwe rijken die hier zo nu en dan de boel overhoop gooien.' Ik trek een glimlach. 'Hoe staat het in de liefde, jochie?' vraagt hij dan en blaast de rook van zijn sigaar voor zich uit.
    'Je weet dat ik en liefde niet samen gaan,' zeg ik nu op een wat killere toon. 'Geen enkele man is van steen, ook jij niet. Tussen jou en mij, maar krijg je hem nog wel omhoog na al die jaren?' Ik spuug de wodka uit, waardoor iemand aan de bar in lachen uitbarst.
    'Hij misschien niet, maar ik wel!' schreeuwt de vampier aan de bar en begint zijn broek los te knopen ter demonstratie. 'Verdomme Iljitsj, ik waarschuw je, als je het nog één keer waagt om dat zielige bockworstje van je te laten zien ruk ik hem er persoonlijk af!' schreeuwt Volodja. Gelukkig, dat haalt de aandacht bij mij weer weg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik glimlach en maak snel haar bh los. Even kijk ik gehypnotiseerd naar haar borsten, maar al snel begint ze me weer te zoenen. Ik geniet van haar aanrakingen. "Vind je het goed?" hoor ik haar dan zeggen. Ik til mijn hoofd op en zie hoe ze me ondeugend aankijkt. "Natuurlijk." zeg ik grijnzend. "Ga je gang."

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens

    Bij zijn toestemming maak ik zijn broek behendig los en trek hem over zijn knieën. Als zijn broek verwijdert is fluister ik zachtjes in zijn oor dat ik hem wil, nu. Met mijn nagels kras ik zachtjes op zijn rug, zo dat ik geen sporen achterlaat en het al helemaal geen zeer doet. Ik geef kleine kusjes rond zijn kin, op zijn oor, op zijn neus en vervolgens weer op zijn mond. Nu kan ik echt niet langer meer wachten. Ik laat mezelf weer achterover het bed op vallen en grijns naar hem. 'Bring it on,' zeg ik, met nog een klein hikje van de alcohol.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Jongens, kappen met die heibel in mijn kroeg! Iljitsj, ga van de bar af of ik smijt je eruit.' De jongen zucht en springt naar beneden. 'Waar bivakkeer jij zoal?' vraag ik dan. Volodja plukt wat aan zijn baard en wijst naar buiten.
    'Een paar honderd kilometer die kant op. Ik en mijn vrouw wonen samen aan een meer. Ideaal gebied als je het mij vraagt.' 'Je vrouw?' 'Ja. Werd een aantal jaren na mij vampier. Ellendige keuze en ik had er nooit echt achter gestaan, maar ze wilde het. Ze wilde niet sterven zonder mij en uiteindelijk gaf ik toe.' Ik denk terug aan Milla. Misschien had ik haar ook moeten bijten. Ik bedenk me ogenblikkelijk. Nee. Dat was nooit een optie geweest. Bovendien zag het er naar uit dat ze gelukkig ging worden met iemand anders. Dan zijn haar gevoelens voor mij kennelijk nooit zo standvastig geweest. Reden des te meer om nooit tot die drastische stap over te gaan.
    'Je moet eens langskomen. Het meer is geweldig schoon. Als ik geen zin heb om de douche te pakken neem ik gewoon een duik.' Ik glimlach en draai me dan om naar de barvrouw. 'Rode wodka graag.' Ze glimlacht en gaat aan de slag. In dit vampierencafé heeft een rode wodka een heel andere betekenis.


    No growth of the heart is ever a waste