• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik merk dat ze haar neus optrekt en houd snel een hand voor mijn mond. Kut, ik ruik dus wel naar alcohol. "Eh.. Het spijt me dat ik je zo maar aansprak. Dronken mensen denken nu eenmaal niet goed na." Ik glimlach naar haar in een poging haar op haar gemak te laten voelen, maar het is waarschijnlijk voor niets geweest. Als ik haar was zou ik mezelf ook niet vertrouwen.

    Gérard - Vampier
    Nog nagrinnikend ren ik door het bos, en al snel heb ik een hert tussen mijn tanden. Het bloed lest de dorst, maar ik merk dat ik wel weer eens mensenbloed wil. Normaal gesproken kan ik veel langer zonder bloed, maar nu er eens mens in ons huis rondloopt zit dat anders. Het is als of er overal in je huis snoep ligt, maar je er niet aan mag komen. Als het hert leeg is loop ik rustig terug. Ineens ruik ik een bekende geur. Fjodor.. Betekent dat dat Milla alleen is? Een grijns vormt zich al op mijn gezicht, maar haar geur is zwakker geworden. Is ze weg gegaan? Mijn grijns wordt breder. Wie weet heeft ze hem wel gedumpt. Of hij haar. Dat zou ook kunnen, misschien hield hij haar maar voor de gek. Maar waarom heeft hij haar dan niet leeggedronken? Nieuwsgierig volg ik zijn geur, en zie hem daar in het gras liggen, tussen de bladeren. "Hé makker, blauwtje gelopen?" zeg ik grijnzend.

    Milla - Mens.

    'Het is oké,' zeg ik en ik pers er een glimlach uit. Mijn geweten zeg dat ik door moet lopen en eigenlijk wil ik dat ook, gewoon naar huis. Maar de aanwezigheid van een mens, tenminste ik denk dat hij dat is, maakt me blij. Die heb ik al een hele tijd niet gezien. Degene die er het dichtst bij kwam is Romy, en zelfs zij is geen echt mens, maar een heks.
    'Milla,' zeg ik en ik steek mijn hand uit, hem nog steeds niet aankijkend omdat ik niet wil dat hij mijn rode ogen zie. Jezelf voorstellen aan vreemden is niet slim, maar juist daarom doe ik het. Nu zijn we geen vreemden meer.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik niet doorheb dat Gérard me heeft gevonden. Ik herken zijn stem feilloos uit duizenden en nu voel ik mijn humeur nog slechter worden. Ik draai me om en kijk hem chagrijnig aan.
    'Wat moet je hier? Niks beters te doen?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik veeg een lastige blonde lok uit mijn gezicht en leun met de rug al zittend tegen een boom. Ineens lijkt Gérard alweer te zijn verdwenen, ook al staat hij nog gewoon in mijn buurt. Mijn gedachten drijven al af naar de hele
    situatie met Milla. Even door de zure appel heen bijten, het is beter zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik kijk haar verrast aan als ze haar naam zegt. Ik neem haar hand aan en glimlach. "Runako." Ze kijkt even verrast op door mijn naam en ik grijns scheef. "Ik denk dat mijn ouders origineel wilden zijn, en niet aan wilden komen met een gewone naam als Jan of Piet."

    Gérard - Vampier
    "Dat vat ik dan maar op als een ja." Ik grijns naar hem en ga tegen een boom tegenover hem zitten. "Wat is er gebeurd? Heb je haar per ongeluk aangevallen?"

    Milla - Mens.

    Runako, dat is nog een naam die ik nooit heb gehoord. Net als Fjodor toen. Fjodor.. Niet aan denken.
    Ik schud mijn hoofd en glimlach weer. 'Ik vind hem prima, woon je ook hier in Bon Temps?' dit zou mijn laatste vraag zijn, daarna ga ik echt naar huis, het huilen maakt me moe.


    everything, in time

    Oké. Ik ben het verhaal een beetje kwijt, hoe kan ik er weer inkomen? ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ehm, Fjodor heeft Milla weggestuurd, nadat ze de "martelkelder" zeg maar heeft gezien. (Uit bescherming.) Fjodor zit in het bos achter zijn huis met Gérard te praten en Milla is nu dus onderweg naar huis maar komt Runako tegen.
    Allison is nu ook in het huis van Fjodor en Gérard.

    Er is trouwens ook nog een nieuwe heks, McKayla. ^^


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik niet zo verdomd moe was geweest door het rennen had ik Gérard een mep verkocht, maar de afgeloepn gebeurtenissen hebben al de energie uit me gezogen. Ik probeer me voor te stellen wat Milla nu aan het doen is. Ooit zal er een moment worden dat ze me zal vergeten. De tijd heelt misschien niet alle wonden, maar ze laat ze wel slijten. Ik heb haar ongelofelijk grof en respectloos behandeld, maar ik had geen andere keus.
    'Ik heb haar weggestuurd,' zeg ik dan uiteindelijk. Gérard kennende zal hij nu één of andere opmerking maken over of de seks niet goed bevallen was, maar het is er al uit voor ik er erg in heb. Het was ook compleet waanzinnig, een relatie aangaan met een mens. Ik heb haar in groot gevaar gebracht en zoals ik haar al zei, ik verdien haar niet. Ze verdient beter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké. Ik ga dus naar het huis van Fjodor en Gérard. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Romy - Heks.

    Ik kijk bedenkelijk om me heen. Wat is dit voor een rare droom? Ik kijk naar het huis van Fjodor en Gérard dat voor me staat. Ik voel hoe er een koude windvlaag langs me komt. "He verdomme" mompel ik geïrriteerd, als ik merk dat ik niet droom maar heb geslaapwandeld. Ik bekijk het huis even bedenkelijk en zie licht branden. Agh, ik ben nu toch wakker. Ik kan net zo goed ene bezoekje brengen. Ik laat kijk even naar beneden. Tuurlijk. Ik heb mijn charmantste pyjama aan. Ik bekijk de beertjes broek met bijhorend jasje en mijn konijnen sokken. Ik loop naar de voordeur en klop drie keer op de deur. Wanneer hij niet opengaat, neem ik het besluit om mijn krachten te gebruiken om de deur te openen. Grijnzend om het feit dat ik mijn krachten weer heb misbruikt stap ik naar binnen, en beginnen de namen van Gérard en Fjodor te roepen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Ja, ik woon daar verderop met vrienden." Ik maak een vaag gebaar naar voren. Het valt me mee dat ik nog niet ben omgevallen, in mijn dronken status. Ik merk dat er nog steeds tranen over haar wangen lopen. "Weet je zeker dat het gaat?" vraag ik bezorgd.

    Gérard - Vampier
    Ik kijk verbaasd op. Dat had ik niet verwacht. "Wou ze je niet pijpen ofzo? Dat is natuurlijk een dikke turn-of." Ik zie dat Fjodor me vernietigend aankijkt en ik glimlach. "Rustig maar. Ik snap gewoon niet waarom je haar niet hebt leeggezogen als je haar toch weg ging sturen."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:25 ]

    Milla - Mens.

    Ik knik. 'Wat gezellig,' zeg ik. Dan vraagt hij of ik wel zeker ben dat het gaat. Ik ben er zeker van dat het niet gaat.
    'Ik ben gewoon een emotioneel wrak,' wapper ik het onderwerp weg. 'Maar niets wat ik niet zal overleven.' Alhoewel, ik weet niet eens zeker of ik dit inderdaad ga overleven. Milla, nu niet overdrijven. Je hebt nu waarschijnlijk meer overlevingskans dan toen je met Fjodor was, hij is een gevaarlijk wezen en dat valt niet te ontkennen. God, zo mag ik niet over hem denken!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:26 ]


    everything, in time

    Ja, ik pas het altijd wel aan, maar soms zie ik het net te laat >_<

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik hik een keer en glimlach naar haar. "Je maakt me wel erg nieuwsgierig. Maar ik zal niet verder vragen." Ik kijk even stil voor me uit en kijk naar de sterren in de lucht. "Het is een mooie nacht.. Je kan de grote beer en Orion goed zien. Of is dat de kleine beer?" Ik haal mijn schouders op. "Hoe dan ook. Je kunt de sterren goed zien."

    Gérard - Vampier
    Ik kijk verbaasd op. Dat had ik niet verwacht. "Wou ze je niet pijpen ofzo? Dat is natuurlijk een dikke turn-of." Ik zie dat Fjodor me vernietigend aankijkt en ik glimlach. "Rustig maar. Ik snap gewoon niet waarom je haar niet hebt leeggezogen als je haar toch weg ging sturen."

    Milla - Mens.

    Ik glimlach, hij is aardig en ik stel het zeer op prijs dat hij niet verder vraagt. 'Daar is de Grote Beer en dat daar, met die drie sterren schuin op een rij, is Orion,' glimlach ik. De sterren zijn inderdaad prachtig, die heb ik al sinds ik een kind was fascinerend gevonden. Maar het doet me nu denken aan de eerste dag waarop Fjodor en ik elkaar ontmoette, toen hebben we ook naar de sterren zitten kijken. 'Als je nog weg moet, wil ik je absoluut niet tegenhouden. Voel je niet verplicht bij mij te blijven,' zeg ik.


    everything, in time

    Allison - Vampier

    Als ik boven ben hoor ik de vertrouwde stem van Romy door het huis galmen, al een lange tijd niet meer gezien. Binnen een fractie van een seconde sta ik beneden en glimlach naar haar 'wat' ik begin zachtjes te grinniken als ik haar kleren zie 'wat heb je aan' ik kijk haar even aan 'maargoed weet jij wat hier gebeurd is Milla staat huilend voor de deur en Fjodor en Gérard zijn verdwenen is daar geen spreuk voor ofzo?'


    Trust me. I'm the doctor