• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Lol, ik heb hetzelfde.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hoe noemt ze het ? fuckin' perfect las ik?
    Dude ... Kinda have an big ego much?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 15:01 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    Hoe noemt ze het ? fuckin' perfect las ik?
    Dude ... Kinda have an big ego much?

    Nogal, kijk even op de volgende pagina's. Irritatie.

    ik kan daar ook niet tege..
    dat soort mensjes moete verbode worde :P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat een snolletjes.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Omg. Die mensen haat ik dus ook :p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zeg 1 ding: moet ze lekker zelf weten

    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 15:04 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dit zijn nou van die meisjes die ik liever vermijd.


    <3

    Major schreef:
    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.


    Kijk bij archive.


    <3

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Nogal, kijk even op de volgende pagina's. Irritatie.


    Wtf, dat flesje tussen benen foto si gewoon hoerig.
    Wat een raar wijf o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Major schreef:
    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.

    Ik zeg toch ook dat ik eigenlijk niet mag oordelen omdat ik haar niet ken, maar serieus, skip een pagina's verder dan denk je anders. En sowieso, ik ken zelf ook genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen, maar zo een beeld krijg je al heel snel, en je kan niet ontkennen dat je ze zelf ook niet een beetje op zulke mensen vind lijken, die zo gemeen enzo doen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 15:08 ]

    Ik kan de foto's niet zien -slome laptop-
    maar ik snap wat je bedoeld.

    Van zo'n mensen krijg je meteen al een beeld.


    Me so good.

    Deze en Deze vind ik echt hoerig.


    <3

    hortons schreef:
    Dit zijn nou van die meisjes die ik liever vermijd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse